Google Analytics

Otestovali jsme za vás - Fathom.io

24. 3. 2022
Evropská unie dělá  život marketerům mnohem těžší. Začátkem roku 2022 přestalo být legální získávání dat zákazníků na webu bez udělení souhlasu a v budoucnu to může vypadat tak, že bude nejpopulárnější analytický nástroj Google Analytics zakázaný úplně. Říká se, že štěstí přeje...

Základní nastavení Google Analytics 4

30. 6. 2021
Připravili jsme pro vás přehled toho, co je dobré nastavit ve vašem účtu Google Analytics 4.

Google Analytics 4

1. 12. 2020
Na konci října vyšla čtvrtá verze Google Analytics. Nově se zaměřuje na události, umožňuje integraci ještě více zdrojů dat a celkově přináší velkou spoustu nových možností. Měli byste si tuto službu také založit? A jak na to?

UTM parametry v Google Ads, Skliku a na Facebooku

20. 6. 2019
Tentokrát se podíváme na to, jak nastavit značení kampaní na Google Ads, Skliku a na Facebooku. Značkovat ručně nebo zvolit automatické značení?

Co jsou UTM parametry a jak mi pomůžou?

24. 5. 2019
Jednoduše řečeno, UTM (Urchin Tracking Module) parametry pomůžou přesně sledovat zdroje návštěvnosti. Jak to tedy funguje?

Průzkumník uživatelů - novinka v Google Analytics, co musíte vyzkoušet

6. 4. 2016
Tahle novinka sice zatím není dostupná všem, ale v SOVA NETu vám ji představíme už nyní!

Význam a přínos správného tagování kampaní

1. 4. 2014
Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho  lednového článku . Pojďme si ale ukázat,  jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení .  Snadným a přitom...

Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

1. 1. 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.