Emergency portál
OneTeam
Zvládněte krizovou komunikaci v těžkých situacích! Posilujte spokojenost a bezpečnost zaměstnanců.
Při karanténních opatřeních typu COVID. Notifikujete stav situace/ společnosti/divize/pobočky/ na určitou skupinu zaměstnanců. Využíváte portál pro řízení agenturních pracovníků. Pro notifikaci dodavatelů o změnách a mnohem více.
Informační rozhraní portálu funguje ve třech barevných zobrazeních, tak aby bylo na první pohled jasné, zda se něco děje = v jakém režimu se nacházíte a koho je potřeba informovat. 3 stavy notifikace: Informativní/Pohotovost/Nebezpečí.
Využitím analytiky EMERGENCY PORTÁLU, agregujete data z dalších měřících zařízení, notifikujete security manažery a predikujete dopad ohrožení.
EMERGENCY PORTÁL je webová aplikace individualizovaná z potřeby českých firem i pracovníků po stránce komunikační i funkční. Aplikace je dostupná na všech zařízeních jako PC, tablety či chytré telefony, aby byla pro vaše zaměstnance pohodlná, dostupná kdekoliv, a to 24/7.
A mnoho dalších funkcí z celkového řešení OneTeam, které si namyslíte, a které budou vaši zaměstnanci milovat – jednoduše rozšiřitelná na míru.
Ozvěte se nám a rádi zodpovíme vaše dotazy.