Obchodní portál
Smartbiz

Z poptávky rovnou do výroby? Zefektivněte svůj business díky automatizaci obchodního procesu. Zjednodušte objednávkový proces a užijte si přínos digitalizace.

Zjednodušte váš obchodní proces díky automatizaci

Než se poptávka zpracuje, nacení a zašle na schválení, utíká vám čas, peníze i drahocenné příležitosti. Už bylo dost zdlouhavých koleček mezi obchodníkem a zákazníkem. Jde to rychleji? Rozhodně ano! Díky obchodnímu portálu mohou být poptávky automaticky naceněny s chytrým konfigurátorem a ihned zaslány do výroby.

KONFIGURACE PRODUKTŮ – TVORBA NABÍDEK PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY - INDIVIDUÁLNÍ CENÍK OBCHODNÍCH PARTNERŮ – VÝBĚR NAMODELOVANÉ ZAKÁZKY – ZASLÁNÍ OBJEDNÁVKY PŘÍMO DO VÝROBY – NOTIFIKACE O FÁZI VÝROBY A TERMÍNU DORUČENÍ

Co vám přinese SMARTBIZ?

  • Snížení nákladů na administrativu
  • Zrychlení objednávkového procesu
  • Dostupnost vašich služeb 24/7
  • Automatizace procesů
  • Rychlá konfigurace finálního produktu
  • Nadstavba stávajících systémů (integrace ERP, DMS, CRM či marketingových a BI nástrojů)
  • Řešení na míru vašemu businessu
  • Maximalizace marketingového potenciálu Vyhodnocování dat a zákaznického chování
  • Klíč k modernizaci a rozvoji potenciálu vaší firmy

Výhody pro b2b obchodní partnery

  • Vytvoření nabídky pro koncového zákazníka s definováním vlastních cen, marže a designu
  • Konfigurace dle parametrů s okamžitým vykreslením finálního výrobku
  • Možnost využití předpřipravených nabídek
  • Přehled obchodních dokumentů (nabídky, objednávky, faktury, reklamace)
  • Informační zóna o výrobcích včetně chytré zákaznické podpory

Reference

Minirol

minirol kopie.png

Firma MINIROL patří mezi TOP firmy s výrobou stínící techniky, sítí proti hmyzu a garážových i průmyslových vrat. Značka MINIROL reprezentuje společnost BUILDING Shutter Systems od roku 2002. Firma díky SMARTBIZ poskytla široké síti distributorů možnost rychlé a snadné konfigurace výrobků do přehledné nabídky. Samozřejmostí je i přidání vlastních ceníkových cen, které distributoři používají vůči svým koncovým zákazníkům. Zákazník vidí díky konfigurátoru veškeré rozměry i varianty produktů. Schválením nakonfigurované nabídky zákazníkem se spouští automatické upozornění pro výrobu. Díky této automatizaci se ušetří spoustu času při složitější výměně podkladů v běžné emailové komunikaci. SMARTBIZ lze napojit i na běžné ERP systémy.
Vždy lze řešení upravit na míru potřebám vašeho businessu.

 

Chcete o obchodním portálu vědět více? Ozvěte se nám.

Poskytnout první třídu uživatelského zážitku nejen koncovým zákazníkům, ale i distributorům, nebylo nikdy jednodušší. Katalogy a letáky jsou již minulostí. Digitální platforma SMARTBIZ umožní vašim distributorům přímo na schůzce se zákazníkem nakonfigurovat nabídku z variant produktů, použít vlastí ceníkové ceny a aplikovat případné dodatečné slevy. Pak již stačí jen zakázku potvrdit a sledovat, jak postupuje od výroby až k dodání zákazníkovi. Automatizace tohoto procesu vám dá více prostoru se rozvíjet, inovovat a zaručit standardní službu s vysokou kvalitou pro všechny.

Chcete vědět více? 

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.

Stále nevíte? zkuste audit obchodních procesů

Stále nevíte? zkuste audit obchodních procesů

Zúčastněte se našeho SMARTBIZ workshopu! Odborný seminář vedený pod taktovkou našich zkušených lektorů. Během něj se dozvíte o automatizaci obchodní komunikace na míru vaší firmě a možnostech digitalizace procesů zakázek.

FAQ

Samozřejmě. V oblasti bezpečnosti jsme zvyklí implementovat nejvyšší možná zabezpečení a přizpůsobit se vašim interním standardům.

Záleží na množství vašich požadavků a jejich náročnosti. Společně zvládneme vše vykomunikovat a připravit. Ze zkušenosti jsme schopni dodat první řešení do 6 - 9 měsíců.

Určitě ano. Pokud máte chuť posilovat vztah s distributory a poskytnout jim jednoduchý konfigurátor nabídek pro koncové zákazníky, je obchodní portál to pravé pro vás. Již jsme implementovali portál do firmy se stovkami distributorů, ale i méně. Stačí jen chtít.

Může mít. Ovšem vzhledem k tomu, že veškerá naše řešení jsou plně responzivní, a obchodní portál není výjimkou, je práce s ním velmi příjemná i skrze klasický prohlížeč na telefonu či tabletu.

Zajímá vás ještě něco?

Ozvěte se nám a rádi zodpovíme vaše dotazy.

Kontaktní osoba

Zuzana Konečná
Zuzana Konečná
Vedoucí projektového oddělení

+420 734 423 492
obchod@sovanet.cz