Naší hlavní doménou je vývoj zaměstnaneckého portálu Plusco. Sem tam si ale odskočíme také na jiné projekty z naší dílny, jako třeba rezervační systémy, menší i větší e-shopy nebo prezentační weby.
Mezi naše klienty patří taková jména, jako např. Hyundai, Třinecké železárny, MOBIS, ESSOX, CESK, PRAMOS, MINIROL, Starkl a spousta dalších. Máme spoustu práce, nápadů a myšlenek, kam to chceme celé posunout.
Ptáš se, co nám chybí? Někdo, kdo to celé ukočíruje, pomůže nám srovnat myšlenky a promyslí naše nápady a přání našich klientů do posledního detailu.
Troufáš si na to? Pak čti dál..
Zakládáme si na dobrém kolektivu a spokojenosti nás všech. S klienty budujeme dlouhodobé vztahy a společně vytváříme projekty, které nás baví a dávají nám smysl.

Plusco sami používáme a tak se stáváme tím nejkritičtějším zákazníkem, jakého máme :-)

Co chystáme v příštích dnech? 

  • aktuálně stojíme před návrhem architektury nových modulů do zaměstnaneckého portálu jako např. Bazar, Spolujízda, Online žádanky a formuláře a další.
  • skloubit musíme požadavky našich stávajících i potenciálních klientů s vlastním očekáváním.

Co bude dál?

Dlouhodobě bude potřeba:

  • navrhovat a designovat nové moduly a funkcionality, ale také rozvíjet a ladit ty stávající,
  • komunikovat s produktovým a projektovým manažerem, týmem vývojářů, testerů i s našimi klienty,
  • umět jim naslouchat a srozumitelně prezentovat své návrhy,
  • orientovat se v základní analytice a být schopen na základně dat a zkušeností obhajovat své nápady,
  • pracovat a snažit se tomu celému dát reálnou podobu.

Tvoje předpoklady:

  • znalost UX procesů, znalost sběru dat,
  • znalost práce v Axshare (ideálně), Figma, Google Analytics, Hotjar apod. nástrojích, 
  • zkušenost s navrhováním zákaznických řešení,
  • praxe v implementaci aplikací na míru,
  • možnost a chuť zastavit se za námi do kanceláře v Brně (kousek od nádraží), když bude třeba.

Co za to nabízíme?

  • možnost spolupráce na IČO/HPP/DPP - záleží na Tvé potřebě
  • prostor pro vzdělávání - chceme se zlepšovat a pracovat na sobě, proto s tím počítáme i v rámci běžných pracovních aktivit, kurzy či konference nejsou problém ;)
  • 3 SickDays za rok
  • Vánoční párty a teambuilding - máme, když chceme, nemáme když nechceme, buildíme se přirozeně a za každého počasí :)
  • možnost HO dle přání a domluvy
  • masáže v pracovní době na pracovišti
  • Multisport karta (za příspěvek)
  • občerstvení na pracovišti
  • samozřejmostí je náš fajn tým a příjemné moderní kanceláře v centru Brna 

 

Naše základna digitální agentura SOVA NETsídlo v centru Brna a je na trhu téměř 20 let.
V naší IT dílně vznikl vlastní redakční systém pro rozsáhlé weby a e-shopy, komunikační software na správu úkolů, analytické nástroje na tvorbu reportů a platformu pro B2B spolupráci
BEZONES. Aktuálně je naší největší výzvou a cílem vylepšování vlastního firemního portálu Plusco.

V Sově je pro nás nejdůležitější atmosféra, takže hledáme pohodáře do týmu. Nemáme vyhraněně agilní vývoj a nesmyslné meetingy, chceme efektivitu a potkávat se proto, abychom si udali další směr a postup. Když je potřeba, nebráníme se novějším technologiím nebo změnám.

Zaujala Tě možnost spolupráce s námi? Pošli nám svůj životopis na dobrovolska@sovanet.cz a my se Ti obratem ozveme s podrobnostmi!

Mezi naše hodnoty patří férová komunikace. Vždy na rovinu!

Chceš vědět ještě více o nás?

Od roku 2002 jsme ušli kus cesty. Postupem času jsme opustili tvorbu webu, jako primární náplně naší činnosti a zaměřili se na větší interní řešení pro digitalizaci interní komunikace a obchodních procesů u firem nad 200 zaměstnanců.

Od roku 2019 se zaměřujeme na novou výzvu v podobě komunitních portálů pro střední a velké firmy:

 

Od roku 2019 se zaměřujeme na novou výzvu v podobě komunitních portálů pro střední a velké firmy

  • PLUSCO
    • nástroj digitalizace interní komunikace, kterou využívá například náš klient Hyundai a Oncomed.
  • SMARTBIZ
    • nástroj na digitalizaci obchodních procesů, který ušetřil našemu klientovi značce MINIROL několik dní ve zdlouhavém poptávkovém procesu.
Pracujeme v týmu i samostatně. Každý může u nás realizovat své nápady.

Proč jsme se začali zaměřovat na zaměstnanecké a obchodní portály?

Weby a e-shopy, dělá kde kdo. My jsme se zaměřili na další inovativní řešení, které dokáže firmám šetřit čas při koordinaci více lidí, zvyšuje spokojenost zaměstnanců a umožňuje nám poskytnout vše na míru potřebám zákazníka. Naší práci předchází hloubkový workshop u klienta, kde projektový manažer odhalí potřeby a novinky, které do našeho stávajícího řešení kontinuálně doděláváme. Naposledy jsme například rozšířili službu o mobilní aplikaci. Takové výzvy a hledání nových cest nás baví!

V kancelářích Sova Net si můžeš najít své stabilní pracovní místo a nebo si oddechnout v koutku u klavíru :)

Kde pracujeme

Ve 3. patře areálu NOSRETI na ulici Křenová, máme dobrou polovinu patra, kde jsou prostorné kanceláře, kuchyňka, zasedačka, ale i spousty pracovních koutků, kde si můžeš vytvořit své zázemí, pokud tě nebaví pracovat sám doma, nebo tě doma neustále něco vyrušuje. Dodržujeme hygienická opatření, nechodíme do práce, když nám není dobře a všude najdeš dezinfekci. Někdy tě překvapí vzdálené tóny klavíru, když si kolegyně Eliška procvičuje Amélii, nebo tematická výzdoba, kterou zajišťuje Lucka, back office a srdce SOVA NETU.

Pozor máme i svoji kapelu SOVA BAND a spoustu akcí, kde se můžete odreagovat.

Jsme kamarádi a vážíme si jeden druhého.

Jak pracujeme

Máme vypracovaný systém jak na remote spolupráci, tak i na setkávání se v kanceláři. Pro začátky projektů a strategické porady je vždy lepší se vidět (online/offline). Svůj díl práce na projektu řešíš s vedoucím IT oddělení a projekťákem.

"Dělej, co tě baví", říká Petr Mikšovič, CEO SOVA NETu.

Kdo nás řídí

Nejsme korporát ve smyslu, že spoléháme na zodpovědnost, samostatnost a pracovitost každého z nás. Ale zase úplný punk u nás nečekej. Projektové oddělení s námi komunikuje strukturovaně přes Easy Project a interní systém tásků. Řešíme plánovaní kapacit a rozložení sil, nejsme sebevrazi. Celý tým má svého vedoucího IT projekťáka, který zajišťuje komunikaci s klientem. Každý z nás má možnost navrhnout postup řešení a přinést do projektu své nápady a pohled na věc.

Přidej se k nám!

Ještě zvažuješ, zda se k nám přidat? Přečti si o nás například v hrnews.cz a prohlédni si více informací o zaměstnaneckých portálech.

A jestli Tě zajímá něco konkrétního, neváhej se na nás obrátit - ideálně přímo na Hanku dobrovolska@sovanet.cz nebo na její tel.: +420 728 067 681.

NAŠI KLIENTI

hyundai_motor_company_logo.png
pramos-logo-vector.png
6838.png
logojs_2016czhneda.png
cesk-logo-bigger.png