Pokud se vám tento e-mail nezobrazí správně, klikněte zde.
 Twitter Blog Facebook
newsletter 10/2011
INTERNETOVÉ BUBLINY - The Internet is not a bubble

MÁTE SLOVO

PROČ VŠICHNI ŠKRÁBEME NAMRZLÁ OKNA V AUTECH?

Přichází první mrazivé počasí a já si tento týden, při letošním prvním škrábání auta, říkal: "Přece není možné, aby ještě nikdo nevymyslel něco, abych nemusel každé ráno takto škrabat?" Pak jsem chvíli hledal na internetu a nestačil se divit, kolik řešení jsem na námrazu na oknech našel - clony, plachty, spreje... Stačilo si uvědomit potřebu a to, že dnešní doba řeší již snad všechny potřeby lidí i firem. Neustále se objevuje mnoho inovací a novinek, zorientovat se v nich je ale obtížné - kdybych zajel ke specialistovi na autodoplňky a na tento "problém" se zeptal, pravděpodobně by mi poradil již dávno. On se v tomto oboru pohybuje denně, orientuje se v něm a zná všechny možnosti, trendy a novinky…
Dnes existuje řešení snad na všechny naše potřeby, stačí si je uvědomit a nebát se poradit s profesionály.

Přeji nám všem co nejvíce takového uvědomění a následně jen dobré zkušenosti s profesionály,

David Pichrt,
obchodní ředitel společnosti SOVA NET, s.r.o.

BUBLINA MĚSÍCE



CÍL NETREFÍTE, POKUD NA NĚJ NEMÍŘÍTE!


Existuje celá řada důvodů proč vytvářet nové webové stránky. Některé weby slouží k získávání poptávek nebo budování databáze kontaktů, jiné zase k přímému prodeji, efektivní prezentaci produktů a služeb či budování povědomí o značce. Účel webu však není tak podstatný, jako jsou jeho cíle, které by měl plnit. Proto je důležité zodpovědně odpověď na tři základní otázky, které vám pomohou usměrnit, nebo si alespoň uvědomit směřování firemního webu. Nevíte, o jaké otázky jde? Inspirujte se v našem článku.

celý článek

BUBLINY ZE SÍŤE


1
OPTIMALIZACE LANDING PAGE NEBOLI OPTIMALIZACE JEDNÉ STRÁNKY
Přemýšleli jste někdy, zda věnujete dost pozornosti stránkám na webu, kam uživatelé z vyhledávačů skutečně přicházejí? Ne v každém případě musí skončí na hlavní straně.
číst více »
2
10 PLACENÝCH ZPŮSOBŮ, JAK ZVÝŠIT PROVOZ A VIDITELNOST NA WEBU
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu.
číst více »
3
10 NEJČASTĚJŠÍCH MÝTŮ O SEO
Kolem SEO se již dlouhou dobu traduje řada mýtů, které mají s realitou problematiky optimalizace pro vyhledávače pramálo společného. Některé mýty jsou zcela „postavené na hlavu", jiné méně.
číst více »

BUBLINOVÝ DEBRIEF

NEŽ ZAČNETE PLÁNOVAT KOMUNIKACI NA INTERNETU…

Tentokrát zde nenajdete shrnutí hlavní myšlenky Bubliny měsíce, nýbrž několik otázek zásadních pro vaši komunikaci online. Odpovězte si… Jaké jsou cíle vašeho působení na internetu? Jsou tyto cíle shodné s cíly celé firmy? Máte vyhrazeny prostředky na dosažení daných cílů – jsou cíle reálné? Ztotožňuje se s těmito cíly celá firma? Uvědomuje si celé vedení vaší firmy sílu a význam internetu ve firemní komunikaci?

SEMINÁŘE

Nový seminář již v listopadu
Jak a kdy vůbec využívat sociální sítě pro váš business?

Bezplatný workshop online
CMS řešení xRed

Přihlašte se na semináře již nyní »


ANALÝZA ZDARMA

Máte optimalizovaný web?

Mají vaše internetové stránky malou návštěvnost?
Nebo přes ně získáváte málo nových zakázek?

 

Objednejte si audit zdarma! »


BUBLINA NA ZÁVĚR

KAŽDOU MINUTU VZNIKNE 40 NOVÝCH WEBŮ

Víte, že v roce 2010 bylo celosvětově vytvořeno a spuštěno přes 21,4 miliónů nových webových stránek? Byla mezi nimi i vaše webová prezentace?

Chceme-li na internetu skutečně uspět je nezbytný důsledný výběr vhodného konceptu, definování účelu a stanovení měřitelných cílů. Buďte důslední při těchto prvních krocích, které jsou základem všech dalších činností.
Nezaujalo vás téma internetových bublin? Rádi byste se dozvěděli o jiných tématech?
Dějte nám vědět, co vás zajímá na stránce newsletteru Internetové bubliny.
Nechcete-li Internetové bubliny nadále odebírat #NE#klikněte zde#NE#.
Copyright © Internetové bubliny - SOVA NET, s. r. o., 2011 | Obchodní sdělení
 SovaNet