Newsletter Internetové bubliny

Internetové bubliny - newsletter

Cílem newsletteru Internetové bubliny je přinášet pravidelně zajímavé informace z oblasti využitelnosti internetových nástrojů, informovat o aktuálním dění, inspirovat své čtenáře a předkládat jim nové pohledy na probíraná témata. Zaměření článků přitom nebude technické („jak to dělat?“), ale spíše strategicko-obchodní („k čemu je vhodné to využít, co nám to přinese a co nás to bude stát?“).

  • Přihlásit se k odběru Internetových bublin můžete v boxu vpravo.

Proč Internetové bubliny? 

Newsletter Internetové bubliny má ukázat, že internet není bublina, že v dnešním světě patří k nejvýznamnějším prvkům firemní komunikace a zejména pak má poradit, jak se na internetu nejlépe prosadit.

Hlavní témata již vydaných bublin:

Připravovaná témata:

  • Online mediální plánování
  • Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím moderních prostředků komunikace
  • Internetové stránky místo obchodního zástupce
  • Podpora vašich produktů na internetu
  • Jak zviditelnit své internetové stránky
  • Web pro každý výrobek aneb efektivní microsites
  • Rebranding produktů a uvedení na trh za pomoci internetu
  • Strategie: proč plánovat a vytvářet strategie, návratnost investic

Rádi bychom prostřednictvím Internetových bublin předávali naše know-how a mnohaleté zkušenosti z oboru internetového marketingu a pochopitelnou formou.

  • Přihlásit se k odběru Internetových bublin můžete v boxu vpravo.