|
|
|
|
|
MÁTE SLOVO
|
|
|
|
KRIZE VŠUDE KAM SE PODÍVÁŠ…
|
|
|
|
Slůvko „krize“ je v poslední době skloňováno velmi často. Slyšíme o krizi v Řecku, Itálii, nebo ve Španělsku, krizi eura, eurozóny a krizi celosvětové, krizi hospodářské, politické, krizi ve stavebnictví, školství, zdravotnictví, krizi důchodového systému…
A jak se krize projevuje u vás? Svítíte méně? Kupujete méně chleba, sýru a zeleniny? Bydlíte v menším bytě? Telefonujete méně? Díváte se na televizi u sousedů? A žijete hůře než před dvaceti lety?
Optimističtější pohled do života přeje,
David Pichrt
Obchodní ředitel SOVA NET, s.r.o.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REMARKETING: OSLOVTE EFEKTIVNĚ CÍLOVÉ PUBLIKUM
|
|
|
V lednovém newsleteru jsme vám, jako jeho hlavní téma, představili trendy
v e-commerce, které mají být hlavními hybnými silami v oblasti online prodeje v roce 2012. Jelikož nám k tomuto tématu přišla řada dotazů, rozhodli jsme se jednotlivé části dále rozpracovat a přiblížit vám je detailněji. Začínáme s oblastí personalizace reklamy na internetu, kde je asi největší novinkou tzv. remarketing. Pokud vás zajímá výkonnostní reklama na internetu a možnosti její personalizace, rozhodně si článek o remarketingu nenechte ujít.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOCIÁLNÍ SÍTĚ V (DOBRÝCH) RUKOU NOVINÁŘŮ
|
V záplavě informací, která je hlavním efektem rozvoje digitálních technologií a elektronické komunikace v prostředí internetu, se dnes musí zorientovat nejen čtenáři, ale i původní zprostředkovatelé informací - novináři. Ty tam jsou doby, kdy stačil pečlivě vedený telefonní seznam popř. servis tiskových a informačních agentur. Současná žurnalistická rutina se už neobejde bez online připojení a ani bez sociálních sítí.
číst více »
|
|
|
JAK SE TWITTER NAŠTVAL NA GOOGLE KVŮLI VYHLEDÁVÁNÍ
|
I když by se tak z nadpisu mohlo zdát, nejde zde o pohádku typu „bylo-nebylo“. Světový hráč na poli vyhledávání Google a sociální síť Twitter naopak zcela realisticky píší spíše příběh „bylo-nebude“.
číst více »
|
|
|
KLÍČOVÉ UKAZATELE VÝKONU V GOOGLE ANALYTICS II.
|
Druhý díl seriálu o klíčových hodnotách výkonu kampaní, o možnostech jejich sledování podle WebSEO Analytics a také o ukazatelích, které se zaměřují na konkrétní oblasti efektivity vašeho webu. Mezi důležité hodnoty patří zejména reporty týkající se viditelnosti vašeho webu, statistiky interakce s vaší stránkou včetně komunikace přes sociální sítě, transakční ukazatele a ukazatele, které vyhodnocují efektivitu webu podle geografických kritérií.
číst více »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Internetový marketing pro e-shopy v roce 2012
Dostaňte svůj eshop mezi špičku, zjistěte nejnovější trendy a příležitosti k pokoření konkurence!
Již 23. března 2012!
Více o semináři »
|
|
|
|
|
Neztrácejte návštěvníky!
Responsiweb staví na technologii, díky které se váš web vždy přizpůsobí danému zařízení, ať to bude počítač, notebook, tablet či mobilní telefon…
Zjistěte více »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BUBLINA NA ZÁVĚR
|
40 %
|
Průměrná cena prokliku u bannerové reklamy v síti AdWords se pohybuje kolem 15 Kč. Využitím remarketingu lze tuto cenu v některých případech snížit až o 40 %, tedy na cca 9 Kč za proklik.
|
|
|
Nezaujalo vás téma internetových bublin? Rádi byste se dozvěděli o jiných tématech?
Dějte nám vědět, co vás zajímá na stránce newsletteru Internetové bubliny.
|
Nechcete-li Internetové bubliny nadále odebírat #NE#klikněte zde#NE#.
|
|
|
|
|
|