Blog

5 tipů pro optimalizaci PPC do 2021

15. 6. 2021
Jsme v polovině roku 2021, Google přichází každý měsíc s dalšími novinkami. Těchto aktualizací jsou desítky, proto jsme vám připravili článek s pěti tipy na vylepšení vašeho Google Ads účtu a celkové usnadnění jeho správy.  

Marketingové tipy a novinky za květen 2021

2. 6. 2021
Připravili jsme pro Vás přehled zpráv a tipů ze světa online marketingu.

3 skripty v Google ads, které vám usnadní život.

26. 5. 2021
Každému z nás by se do Google Ads hodila špetka automatizace pro usnadnění života, a to hlavně specialistům s mnoha klienty. Pomocí skriptů v Google Ads můžete naprogramovat velké množství obecných změn, a tím ušetříte čas a případně získatáte data, která v klasických přehledech nenajdete....

Ukládání cookies

23. 4. 2021
Ve svém Právním Newsletteru APEK rozebírá téma, které je nyní aktuální pro mnohé z vás - ukládání cookies. Zpracovává je Josef Aujezdský, advokát MKA Nosko a s jejich laskavým svolením si dovolujeme citovat jejich informace k aktuálnímu stavu.

Dvoufázové ověření

23. 4. 2021
Pokud někdo získá vaše heslo, můžete velmi jednoduše přijít o data, o přístup do svého účtu nebo mnohem hůř. Dvoufázové ověření znamená přihlašování ve dvou krocích.

Bezpečnost v online světě

22. 4. 2021
Online nebezpečí není na první pohled vidět, ale určitě není radno je podcenit. Škody můžou být závažné a hodně nepříjemné. A i zde platí, že nejlepší obranou je prevence.  

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, Google Ads a Facebook

19. 2. 2021
Občas se stane, že Sklik nebo Google Ads zamítne banner a háže chybové hlášky. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že vytvoříme přehled povolených formátů v nejpoužívanějších reklamních systémech. A tady je výsledek.

Google Ads ukončuje modifikovanou volnou shodu

16. 2. 2021
Celá léta jsme používali přesnou, frázovou, volnou a modifikovanou volnou shodu. S tím je teď konec, protože Google chystá změny.

Co všechno umí SmartEmailing a proč ho používáme?

5. 2. 2021
Z vlastních zkušeností všichni víme, že vyznat se v obrovském množství přijatých e-mailů každý den, kde tři čtvrtiny z nich tvoří nezajímavý či nepotřebný obsah, je opravdu náročné. Tvořit a využívat správně e-mailingový marketing není jednoduché, ale existují nástroje, které vám...

Digitalizace interní komunikace: Jak zefektivnit práci zaměstnanců, zároveň ušetřit čas a zvýšit výkonnost firmy.

20. 1. 2021
Za každou úspěšnou firmou, každým love brandem, stojí v první řadě její zaměstnanci. Proč? Protože budování značky začíná uvnitř, s tím, co máme. Zaměstnanci pro ni tvrdě pracují a společně tvoří výsledné hodnoty. Jak jim práci ještě více zpříjemnit a ulehčit, a motivovat je ke skvělým...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.