Blog

Zajímá vás dění na internetu a rádi byste měli přehled o trendech na internetovém trhu a nejnovějších strategiích pro úspěšný marketing na webu? Nemusíte pracně prohledávat různé tematické stránky, stačí sledovat blog SOVA NET. Jednoduše na jednom místě si přečtete odborné články z oblasti optimalizace pro vyhledávače a internetového marketingu, čeká vás pravidelná dávka čerstvých novinek z českého i zahraničního světa online.

2. ročník SOVA B2B konference

1. 09. 2016 Tým SOVA NET
2. ročník SOVA B2B konference

Už 13. října 2016 propukne druhý ročník SOVA B2B konference. Podnikatelé, CEO, obchodní a marketingoví ředitelé významných B2B firem se s vámi podělí o reálná data, postupy, výsledky a dopady obchodně-marketingových rozhodnutí, která ve své praxi učinili. Nechte se inspirovat skutečnými příběhy a zjistěte, jak rozvíjet podnik v prostředí digitalizace a rychlých změn na trhu!


Rubrika: Blog Přečti celé

10 tipů pro texty, co prodávají

17. 06. 2016 Ing. Jana Žujová
10 tipů pro texty, co prodávají

Na začátku června jsme vyrazili načerpat inspiraci na CopyCamp. Nachystali jsme pro vás 10 tipů, co posunou vaše copy schopnosti zase o kousek dál. Takže si ořežte tužku a přineste poznámkový blok – nebudete litovat! :)


Rubrika: Blog Přečti celé

Perks of using LinkedIn's Sales Navigator

25. 05. 2016 Dániel Szabó

As most of you know already, LinkedIn is today’s most used and influential professional social media website with more than 400 million users worldwide. For the Czech Republic, this number recently passed 1 million. The so-called Mecca of B2B sellers and buyers is not only about finding a better job or better buyers for your company. It is undeniably more and deeper than one would certainly think.


SOVA B2B DAY – den online marketingu pro B2B firmy

18. 05. 2016 Tým SOVA NET

Nestihli jste přijít 12. května 2016 na SOVA B2B Day? Připravili jsme pro vás souhrn toho nejzajímavějšího, co se účastníci na praktických workshopech dozvěděli.


Rubrika: Blog Přečti celé

Průzkumník uživatelů - novinka v Google Analytics, co musíte vyzkoušet

6. 04. 2016 Ing. Jana Žujová

Tahle novinka sice zatím není dostupná všem, ale v SOVA NETu vám ji představíme už nyní!


Rubrika: Blog Přečti celé

Ecommerce expo in Budapest

4. 04. 2016 Dániel Szabó
Ecommerce expo in Budapest

“The first Hungarian SME event, where you could meet all the participants of the e business, including logistics, finance, law, marketing, etc.” was the sentence to great visitors and gather attention for the event on the official website. Did we participate? Yes! Did we learn new things about the Hungarian market? Let’s dive into the conference and we will see.


Workshopový den online marketingu pro B2B

17. 03. 2016 Tým SOVA NET
Workshopový den online marketingu pro B2B

Víte, jak získávat kvalitní leady? Umíte efektivně pracovat s online marketingovými nástroji? Jak je vnímána vizuální identita vaší značky? A máte vůbec správně nastavenu marketingovou strategii? Přesně na tyto otázky najdete odpověď na celodenní sérii workshopů zaměřených na online marketing v B2B sektoru.


Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

10. 03. 2016 Ing. Michaela Náplavová
Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

Správné zadání je klíčem k úspěchu. Je vždy nutné mít k dispozici brief pro vaši online marketingovou strategii? A jak by měl správně vypadat přehledný brief, se kterým se pracuje jedna radost?


SEO nástroje – mají smysl?

7. 03. 2016 Ing. Martin Hill

Již dlouhá léta se vedou diskuze na téma SEO nástrojů – jaké používat, kdy a proč. SEO nástrojů existuje celá řada, liší se co do funkce, rozsahu, pole působnosti nebo dostupnosti. Které SEO nástroje jsou skutečně užitečné?


Rubrika: SEO Přečti celé

Otestujte svůj web a nenechte utíkat Vaše zákazníky!

5. 02. 2016 Bc. Drahomír Hájek

Jak už nejspíš všichni majitelé e-commerce webů ví, tak vývoj stránek nekončí tím, že se spustí do ostrého provozu. Vlastnit web, a právě hlavně ten z oblasti e-commerce, znamená, že podstatnou část svého času budete muset věnovat jeho vývoji po celou dobu jeho životnosti. Pokud totiž svůj prodejní kanál nebudete sledovat a vyvíjet, tak vám postupně pod rukama zestárne, přestane vyhovovat cílové skupině, která vás začne opouštět a Váš prodej tím samozřejmě poklesne...