Výpis článků pro kategorii PPC

Předvánoční tipy pro PPC kampaně

13. 12. 2016 Tým SOVA NET

S přípravou vánočních kampaní bylo třeba začít už dávno. Nákupy jsou v plném proudu, objemy vyhledávání narůstají a tržby opět trhají rekordy. Ale ještě nejsme u konce. Připravili jsme si pro vás několik předvánočních tipů.


Rubrika: PPC Přečti celé

Podzimní novinky ze světa PPC reklamy

10. 10. 2016 Tým SOVA NET

Ve světě PPC se v poslední době objevilo několik zajímavých novinek. Mezi ty NEJ patří rozšířené textové reklamy v AdWords, responsivní reklamy v Obsahové síti Google, retargeting návštěvníků profilu Firmy.cz nebo dynamický retargeting na Skliku.


Rubrika: PPC Přečti celé

Dobrá PPC kampaň Vás nemůže otravovat

7. 01. 2016 Tým SOVA NET

Přečtěte si rozhovor s naší PPC specialistkou, Janou Žujovou, který nedávno vyšel ve slovenském časopisu ZISK MANAŽMENT!


Rubrika: PPC Přečti celé

Staňte se amatérským grafikem svých PPC kampaní

29. 06. 2015 Ing. Jana Žujová

Spravujete PPC kampaně a nemáte po ruce grafika? Nezoufejte! Prozradíme Vám pár tipů a rad, jak poměrně snadno vykouzlit profi bannery i bez znalosti Photoshopu!


Rubrika: PPC Přečti celé

To nejlepší z Google AdWords Livestream 2015

31. 05. 2015 Ing. Jana Žujová

Nestihli jste pátého května sledovat přímý přenos Global AdWords Livestream? Nevadí! Připravili jsme pro Vás přehled všech inovací, které Jerry Dischler (VP of Product Management) a jeho kolegové v Kalifornii představili.


Rubrika: PPC Přečti celé

Jak na vhodnou „Landing Page“ pro PPC kampaně

27. 04. 2015 Ing. Jana Žujová

Otázka vhodné „landing page“ se mnohdy podceňuje. Přitom se jedná nejen o rozhodující prvek v aukcích, ale především o to první (a často i poslední), co návštěvník po prokliku na váš web uvidí. 


Rubrika: PPC Přečti celé

Jak využít data z Google Analytics pro určení potenciálu a nastavení PPC kampaní

24. 03. 2015 Ing. Jana Žujová

Google Analytics se nejčastěji používá pro celkové zhodnocení efektivity webu. V rámci optimalizace PPC kampaní inzerenti v horším případě „skončí“ pouze u přehledů AdWords, v tom lepším zavítají do asistovaných konverzí, toku uživatelů/toku k cíli či do stromových map. Tento analytický nástroj se však skvěle hodí také pro nastavení, či zhodnocení potenciálu PPC kampaní. „Vytřískejte“ z dat Google Analytics co nejvíc už v samotných počátcích :-)


Rubrika: PPC Přečti celé

PPC specialista - 5 pracovních pozic v 1

3. 03. 2015 Ing. Jana Žujová

Spravujete/Chcete spravovat PPC reklamy? Není to vždy tak snadné, jak se mnohdy dočteme z nápovědy PPC systémů. Přečtěte si, bez jakých schopností se ve světě online reklamy neobejdete.


Rubrika: PPC Přečti celé

Jak správně poptat (nejen) PPC reklamu

24. 02. 2015 Ing. Jana Žujová

„To nemůžete myslet vážně… vždyť takhle to absolutně nemůžeme použít!“ Napadají vás tato slova při pohledu na výtvor agentury, která měla zpracovat vaši kreativní kampaň? Ne vždy je však chyba pouze na jedné straně… Sáhněte si do svědomí, a vzpomeňte si, jak znělo vaše zadání… Opravdu jste reklamní agentuře poskytli všechny důležité informace?


Rubrika: PPC Přečti celé

Remarketing: oslovte efektivně cílové publikum

14. 12. 2011 Ondřej Bělský
Remarketing: oslovte efektivně cílové publikum

PPC kampaně jsou dlouhodobě pro internetové podnikání jedním z nejefektivnějších placených zdrojů pro oslovení potenciálních zákazníků jak ve vyhledávačích, tak v obsahu. Primárně však slouží k prvotnímu kontaktu se zákazníkem (při vyhledávání, nebo návštěvě tematicky relevantního webu), protože po jeho odchodu z navštíveného webu s ním již dále nepracují. Remarketing však ano!


Rubrika: PPC Přečti celé