Občas se stane, že Sklik nebo Google Ads zamítne banner a háže chybové hlášky. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že vytvoříme přehled povolených formátů v nejpoužívanějších reklamních systémech. A tady je výsledek.
Vánoce se nezadržitelně blíží a tak je nejvyšší čas roztočit vánoční kampaně na plné obrátky. Připravili jsme pro vás 13 bodů, které by si měl každý správce PPC kampaní před Vánocemi pohlídat.
Konference Sklik Expert Fórum, tentokrát online, přinesla spoustu zajímavých informací. Pojďte se s námi podívat na zápis toho, co nám přišlo nejdůlžitější!
Internet, a vlastně i celý svět zaplavují články, infografiky, videa a další obsah zabývající se nákazou COVID-19. Toto virové onemocnění se do našich životů přiřítilo jako vichřice a zamávalo se světem e-commerce nejen u nás. Vliv koronaviru pocítilo v poslední době snad každé zaměstnání a...
Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili již třetího ročníku akce věnované všem PPC nadšencům s názvem Sklik Expert Fórum. Účastníků, mouder, jídla i novinek bylo dost. Tady jsou ty nejzajímavější postřehy.
Chcete před Vánocemi vytuněné kampaně? Chcete zvýšit příval zákazníků? Podívejte se na našich 8 praktických tipů, jak zvýšit výkon vašich kampaní a vezměte Vánoce útokem!
Pro mnohé inzerenty na Google jsou Nákupy Google jejich hlavním zdrojem příjmů. Ne všichni je však využívají na maximum svého potenciálu. Právě proto jsme pro vás připravili 15 rad, jak svou inzerci v nákupech nakopnout ještě víc.
Ještě jsme si ani pořádně nezvykli na nový název Google Ads a už na nás Google chrlí jednu novinku za druhou. Pozadu samozřejmě nezůstává ani Seznam. Pojďme se podívat, co je nového…