SEO

SEO nástroje – mají smysl?

7. 3. 2016
Již dlouhá léta se vedou diskuze na téma SEO nástrojů – jaké používat, kdy a proč. SEO nástrojů existuje celá řada, liší se co do funkce, rozsahu, pole působnosti nebo dostupnosti. Které SEO nástroje jsou skutečně užitečné?

Jak počítat návratnost investic do linkbuildingu

28. 12. 2015
Linkbuilding je studna na peníze. Mám pocit, že mi linkbuilding nic nepřináší. Napadají vás podobné myšlenky při zvažování linkbuildingové strategie? Linkbuilding není o bezduché tvorbě linků kdesi na zapadlých fórech nebo na tisícero internetových katalozích. Linkbuilding je dlouhodobá činnost,...

Mobilegeddon - týden poté

30. 4. 2015
Že se na internetu chystá mobilní revoluce, věštil Pavel Ungr již koncem roku 2012. A ona nepřišla. Tedy pokud za revoluci nepovažujeme plíživé dosahování postupných vítězství. V českých zemích nepřišla ani o rok, dokonce ani o dva roky později. Využívání mobilního internetu vytrvale roste,...

Braňte se! 5 metod internetových podvodníků

3. 2. 2015
Platíte pravidelně ve firmě několik složenek za různé reklamní služby, o kterých ani nevíte, jestli mají efekt? Říkáte si, že by to chtělo udělat v tom pořádek, ale nejsou to tak velké peníze, abyste se donutili? Možná vás také vysávají podvodníci, fenomén, který online marketingu v Čechách dělá...

Rojí se tučňáci, letošní zima bude tuhá

1. 9. 2014
Od okamžiku, kdy Google do hodnocení stránek zařadil veličinu Page Rank a začal počítat odkazy a jejich sílu, začalo se množství „SEO mágů“ snažit zmanipulovat toto hodnocení ve svůj prospěch. Po letech, kdy Google provozovatele těchto technik strašil víceméně verbálně, uvedl do provozu první...

Seznam si hraje, český podnikatel trpí

15. 8. 2014
Už jsme si zvykli, že kvůli novinkám z dílny Seznamu málo kdy spontánně propukáme veselí. Zatímco některé po vychladnutí emocí přijmeme jako vývojovou nutnost, u jiných často jen překvapeně zíráme. Co to bylo tentokrát? Změna přepisu interního dotazu v organickém vyhledávání. A co vás...

Když dva hledají totéž, nemusí dostat totéž

14. 5. 2014
Dny, kdy jste do Googlu zadali frázi “relaxace v lázních” a dostali seznam stránek, v jejichž textu se nejčastěji vyskytoval právě tento termín, jsou dávno pryč. Vyhledávání v Google je dnes mnohem konkrétnější a daleko více se ohlíží na uživatele,  který sedí za monitorem....

Postřehy z Marketingového festivalu

25. 11. 2013
Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „ Marketingový festival “. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel...

Jak zkrotit stránky s chybou 404

1. 7. 2013
S chybou typu 404 (tzv.  čtyřistačtverka ) se uživatelé internetu setkávají zcela běžně. Znáte to: plni nadšení a nadějí kliknete někde na odkaz, začne se načítat stránka a… nic. Stránka nebyla nalezena. Můžete mít jednostránkový web a stejně se vám bez problémů stane, že budou...

5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání

14. 3. 2012
CTR neboli míra prokliku ( click-through rate ) vyjadřuje, poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na reklamu. Zjednodušeně řečeno jde o efektivitu konkrétního sdělení, které přivádí uživatele na vaše stránky. A je jedno zda přes banner, PPC inzerát nebo odkaz v přirozeném...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.