SEO

Faktory ovlivňující SEO a jak na ně vyzrát

28. 3. 2022
Možná už jste si někdy položili otázku, proč se vám po zadání dotazu ve vyhledávačích zobrazí na prvním místě konkrétní stránka. Faktorů ovlivňujících SEO je obrovské množství, ale oficiálně nejsou známy. Představíme si ty, o kterých víme, a povíme si, jak je správně využít pro náš prospěch....

SEO aneb ta tři kouzelná písmenka v online marketingu

27. 3. 2022
Představte si, že si chcete koupit novou knihu své oblíbené autorky. První co vás napadne bude napsat její jméno a název knihy do vyhledávače. Na stránce vám vyjede několik výsledků, vy kliknete na ten první a ocitnete se na e-shopu s knihami. Proč se stránka zobrazila v organickém vyhledávání...

Jak opravit značení organické návštěvnosti ze Seznamu

22. 8. 2021
Možná jste si všimli, že se v některých Google Analytics účtech začala snižovat návštěvnost ze zdroje seznam/organic, ale obrovskou rychlostí začala narůstat návštěvnost ze search.seznam.cz/referral. Proč to nastalo a jak to opravit?

Proč se hodí přejít na HTTPS?

10. 9. 2018
 Pokud váš web stále nemá HTTPS, níže jsme sepsali několik důvodů, proč by měl mít.

HTTPS a co je třeba si ohlídat

10. 11. 2017
Přechod na HTTPS znamená změnu všech URL adres webu. Chyba při přesměrování z HTTP na HTTPS  tedy může způsobit pokles návštěvnosti a pozic v organickém vyhledávání.

Přechod na HTTPS – co to je a proč to udělat

3. 11. 2017
Přechod na HTTPS je teď velké téma, kterého je plný internet. Je tedy na čase, podívat se na tuto problematiku trochu blíž.

SEO nástroje – mají smysl?

7. 3. 2016
Již dlouhá léta se vedou diskuze na téma SEO nástrojů – jaké používat, kdy a proč. SEO nástrojů existuje celá řada, liší se co do funkce, rozsahu, pole působnosti nebo dostupnosti. Které SEO nástroje jsou skutečně užitečné?

Jak počítat návratnost investic do linkbuildingu

28. 12. 2015
Linkbuilding je studna na peníze. Mám pocit, že mi linkbuilding nic nepřináší. Napadají vás podobné myšlenky při zvažování linkbuildingové strategie? Linkbuilding není o bezduché tvorbě linků kdesi na zapadlých fórech nebo na tisícero internetových katalozích. Linkbuilding je dlouhodobá činnost,...

Mobilegeddon - týden poté

30. 4. 2015
Že se na internetu chystá mobilní revoluce, věštil Pavel Ungr již koncem roku 2012. A ona nepřišla. Tedy pokud za revoluci nepovažujeme plíživé dosahování postupných vítězství. V českých zemích nepřišla ani o rok, dokonce ani o dva roky později. Využívání mobilního internetu vytrvale roste,...

Braňte se! 5 metod internetových podvodníků

3. 2. 2015
Platíte pravidelně ve firmě několik složenek za různé reklamní služby, o kterých ani nevíte, jestli mají efekt? Říkáte si, že by to chtělo udělat v tom pořádek, ale nejsou to tak velké peníze, abyste se donutili? Možná vás také vysávají podvodníci, fenomén, který online marketingu v Čechách dělá...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.