Výpis článků pro kategorii SEO

SEO nástroje – mají smysl?

7. 03. 2016 Ing. Martin Hill

Již dlouhá léta se vedou diskuze na téma SEO nástrojů – jaké používat, kdy a proč. SEO nástrojů existuje celá řada, liší se co do funkce, rozsahu, pole působnosti nebo dostupnosti. Které SEO nástroje jsou skutečně užitečné?


Rubrika: SEO Přečti celé

Jak počítat návratnost investic do linkbuildingu

28. 12. 2015 Ing. Martin Hill

Linkbuilding je studna na peníze. Mám pocit, že mi linkbuilding nic nepřináší. Napadají vás podobné myšlenky při zvažování linkbuildingové strategie? Linkbuilding není o bezduché tvorbě linků kdesi na zapadlých fórech nebo na tisícero internetových katalozích. Linkbuilding je dlouhodobá činnost, která přivádí návštěvnost, buduje značku a zvyšuje firemní obrat.


Rubrika: SEO Přečti celé

Mobilegeddon - týden poté

30. 04. 2015

Že se na internetu chystá mobilní revoluce, věštil Pavel Ungr již koncem roku 2012. A ona nepřišla. Tedy pokud za revoluci nepovažujeme plíživé dosahování postupných vítězství. V českých zemích nepřišla ani o rok, dokonce ani o dva roky později. Využívání mobilního internetu vytrvale roste, ale stále pod očekáváním různých prognóz vzniklých ve veselé náladě vždy na konci roku.


Rubrika: SEO Přečti celé

Braňte se! 5 metod internetových podvodníků

3. 02. 2015 Jakub Křivánek

Platíte pravidelně ve firmě několik složenek za různé reklamní služby, o kterých ani nevíte, jestli mají efekt? Říkáte si, že by to chtělo udělat v tom pořádek, ale nejsou to tak velké peníze, abyste se donutili? Možná vás také vysávají podvodníci, fenomén, který online marketingu v Čechách dělá velmi špatnou reklamu a před kterým bychom vás teď rádi varovali.


Rubrika: SEO Přečti celé

Rojí se tučňáci, letošní zima bude tuhá

1. 09. 2014 Jakub Křivánek

Od okamžiku, kdy Google do hodnocení stránek zařadil veličinu Page Rank a začal počítat odkazy a jejich sílu, začalo se množství „SEO mágů“ snažit zmanipulovat toto hodnocení ve svůj prospěch. Po letech, kdy Google provozovatele těchto technik strašil víceméně verbálně, uvedl do provozu první funkční algoritmické síto s laškovným názvem Penguin. Psal se 24. duben 2012.


Rubrika: SEO Přečti celé

Seznam si hraje, český podnikatel trpí

15. 08. 2014 Jakub Křivánek

Už jsme si zvykli, že kvůli novinkám z dílny Seznamu málo kdy spontánně propukáme veselí. Zatímco některé po vychladnutí emocí přijmeme jako vývojovou nutnost, u jiných často jen překvapeně zíráme. Co to bylo tentokrát? Změna přepisu interního dotazu v organickém vyhledávání. A co vás mohlo potkat? Nic, anebo úplně všechno, jako obvykle.


Rubrika: SEO Přečti celé

Když dva hledají totéž, nemusí dostat totéž

14. 05. 2014 Tým SOVA NET
Když dva hledají totéž, nemusí dostat totéž

Dny, kdy jste do Googlu zadali frázi “relaxace v lázních” a dostali seznam stránek, v jejichž textu se nejčastěji vyskytoval právě tento termín, jsou dávno pryč. Vyhledávání v Google je dnes mnohem konkrétnější a daleko více se ohlíží na uživatele, který sedí za monitorem.


Rubrika: SEO Přečti celé

Postřehy z Marketingového festivalu

25. 11. 2013 Ing. Jakub Rejnuš
Postřehy z Marketingového festivalu

Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „Marketingový festival“. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel z KISSmetrics nebo SEO máma Gillian Muessig. A u toho jsme prostě nemohli chybět.


Rubrika: SEO Přečti celé

Jak zkrotit stránky s chybou 404

1. 07. 2013 Michal Klajban
Jak zkrotit stránky s chybou 404

S chybou typu 404 (tzv. čtyřistačtverka) se uživatelé internetu setkávají zcela běžně. Znáte to: plni nadšení a nadějí kliknete někde na odkaz, začne se načítat stránka a… nic. Stránka nebyla nalezena. Můžete mít jednostránkový web a stejně se vám bez problémů stane, že budou návštěvníci k vám na web chodit na stránku s kódem 404. Čtěte dále a dozvíte se, jaké jsou příčiny vzniku chybových stránek, jak udělat vše pro to, abyste jim předcházeli, a jak si stránku s kódem 404 přizpůsobit tak, abyste minimalizovali situaci, kdy uživatel stránku okamžitě zavře a jde raději jinam.


Rubrika: SEO Přečti celé

5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání

14. 03. 2012 Ing. Jakub Skála
5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání

CTR neboli míra prokliku (click-through rate) vyjadřuje, poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na reklamu. Zjednodušeně řečeno jde o efektivitu konkrétního sdělení, které přivádí uživatele na vaše stránky. A je jedno zda přes banner, PPC inzerát nebo odkaz v přirozeném výsledku vyhledávání. V článku se však zaměříme pouze na tipy, jak maximalizovat míru prokliku v přirozených výsledcích vyhledávání.


Rubrika: SEO Přečti celé