Výpis článků pro kategorii SEM

Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor

21. 10. 2011 Mgr. Tereza Venerová
Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor

Tvorba webu je často považována za složitý proces, při kterém musí být brána v potaz použitelnost, přístupnost, SEO, grafika a design, kvalitně napsaný kód a mnoho dalšího. Snaha tvůrců webu vše doladit do detailů se mnohdy obrací proti nim a výsledkem jejich práce je zmatený, složitý a špatně použitelný web, který nenaplňuje potřeby klienta a nevychází vstříc ani uživatelům. Přitom existuje jednoduché pravidlo, kterého když se tvůrci webu drží, výsledek splňuje očekávání. Zajímá vás, jak na to?


Rubrika: SEM Přečti celé

Konference Forum Media 2011

7. 10. 2011 Tým SOVA NET
Konference Forum Media 2011

Na začátku listopadu se v Praze koná konference Forum Media. Jedná se o vůbec největší odbornou platformu českého mediálního trhu, která pokrývá široké spektrum podob a aspektů marketingové komunikace. Ve dnech 2. a 3. listopadu 2011 se v Paláci Žofín sejdou mediální profesionálové, zadavatelé reklamy, řídící a marketingoví pracovníci, reklamní a mediální agentury, management médií i zástupci výzkumných agentur.


Rubrika: SEM Přečti celé

V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy

20. 09. 2011 Tým SOVA NET
V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy

Šestý ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie proběhl dnes, v úterý 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně. Od 9 do 17 hodin tu mohli odborníci na marketing a reklamu načerpat nové nápady, trendy a inspiraci. Celkem se na veletrhu prezentovalo kolem 70 firem. Akce, kterou pořádá společnost Omnis Olomouc, se bude konat také v Praze - 4. října 2011 v Hotelu Diplomat.


Rubrika: SEM Přečti celé

Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog

13. 09. 2011 Tým SOVA NET
Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog

Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.


Rubrika: SEM Přečti celé

Optimalizace Landing page neboli optimalizace jedné stránky

29. 04. 2011 Ondřej Bělský
Optimalizace Landing page neboli optimalizace jedné stránky

Přemýšleli jste někdy, zda věnujete dost pozornosti stránkám na webu, kam uživatelé z vyhledávačů skutečně přicházejí? Ne v každém případě musí skončí na hlavní straně. Optimalizovat jednotlivé stránky webu, neboli landing page (např. detail produktu) je proto velmi důležité. Především z důvodu, že na této stránce může uživatel vykonat některou z požadovaných akcí (nákup, další průchod webem,..).


Rubrika: SEM Přečti celé

Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“

6. 04. 2011 Tým SOVA NET
Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“

Google právě představil spuštění nového sociálního tlačítka, nazvaného „+1" (plus jedna). Podobně jako tlačítko Líbí se mi na Facebooku, umožní plus jedna záložkovat a sdílet oblíbené webové stránky, reklamy a výsledky hledání na webu. Jeho využití slibuje řadu zajímavých efektů v oblasti internetového marketingu a SEO.


Rubrika: SEM Přečti celé

10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu

28. 03. 2011 Tým SOVA NET
10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu

Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.


Rubrika: SEM Přečti celé