10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu

28. 03. 2011 Tým SOVA NET

Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.

Pokud víte, čeho chcete dosáhnout a máte jasný plán, dalším krokem k vašemu úspěchu je výběr vhodných komunikačních kanálů. Podívejte se na 10 nejefektivnějších placených metod, které můžete v současnosti použít ke svému zviditelnění na internetu a zvýšení provozu na vašem webu.

Podle druhu cílů, oboru a typu služeb, které nabízíte, je vhodné vybrat konkrétní kombinaci z těchto typů placené reklamy:

1. Bannerová reklama
2. AdWords a další druhy PPC reklamy
3. Reklama na sociálních médiích
4. Email marketing
5. Inzeráty ve vysoce zacílených newsletterech
6. Spuštění partnerského programu
7. Placené umístění ve vyhledávačích
8. Sponzorství zajímavých blogů, aplikací, nebo událostí
9. Předplacený servis tiskových zpráv
10. Placené recenze od vlivných bloggerů


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: SEM Tagy: SEM PPC AdWords Klíčová slova Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.