Marketingové novinky a tipy za červen 2022

Ať už právě teď sedíte na zahrádce kavárny a popíjíte ledovou kávu nebo relaxujete u bazénu, přečtěte si tipy a novinky z online marketingu za měsíc červen.

Bidding na Skliku pro Zboží.cz

Sklik spustil možnost biddingu pro Zboží.cz v rámci Sklik reklamního systému. Od 26. května je tak možné nastavit propojení a využívat správu kampaně přímo v Skliku s možností lepší segmentace a využití automatických pravidel.

Sklik a cílení na věk?

Sklik potichu spustil možnost cílení na věk uživatele. Tato funkce je zatím v betě a je popsána v Sklik nápovědě včetně formuláře, který je pro aktivaci této funkce nutné vyplnit. Podmínkou pro aktivaci je útrata alespoň 20 000 Kč za měsíc a účet aktivní minimálně 1 měsíc.

Upozornění na atribuci od Google

Google začal s rozesíláním upozorňovacích e-mailů v případě, že je v některém z vámi spravovaných účtů možné aplikovat atribuci na základě dat a zatím jste ji nevyužili. Pokud nedojde z vaší strany do 60 dní k akci, bude model automaticky aktualizován.

Konec telemarketingu

Konec nevyžádaného telemarketingu?

Od 1. července začne platit novela zákona o elektronických komunikacích. Ta zavádí takzvaný opt-in model, kdy firmy budou muset dokládat udělený souhlas. To znamená, že aby zákazník telemarketingové nabídky dostával, musí majitel čísla svému operátorovi vyjádřit souhlas. Novela ukončuje také možnost volat lidem na základě náhodně vygenerovaných čísel. Nicméně spotřebitelé nadále musí dávat pozor, s čím při telefonování vyjadřují souhlas, jelikož po telefonu stále lze platně uzavřít smlouvu.

Universal Analytics přestane za rok měřit

Ke konci měření Universal Analytics dojde 1. července 2023. Je tedy vhodné co nejdříve založit a nastavit GA4, abyste nepostrádali data pro meziroční porovnání.

Pokud si s GA4 nevíte rady, mrkněte na návod na našem blogu.

Sociální sítě na vzestupu – BeReal a Telegram

Tento měsíc jsme se na našem webu zaměřili na dvě aplikace BeReal a Telegram. V článcích se dozvíte, jak tyto aplikace fungují a především jestli jsou vhodné pro marketingové účely.

Aby byla vaše interní komunikace na jedničku!

Interní komunikace je důležitou disciplínou, která rozhoduje o tom, jestli u vás budou zaměstnanci spokojení nebo se po práci poohlédnou jinde. Je proto žádoucí se neustále zlepšovat a posouvat kupředu.

Kalkulátor úspor

Věděli jste například, že je možné investicí do interní komunikace výrazně zefektivnit roční mzdové náklady? K dispozici je vám nový kalkulátor úspor, který vám vypočítá, kolik můžete ušetřit se správnými nástroji interní komunikace.

Pokud toužíte mít zvládnutou digitalizaci interní komunikace od A do Z, stáhněte si zdarma e-book Digitální interní komunikace, kde se vše dozvíte na více než 30 stranách rozdělených do 3 sekcí: digitalizace interní komunikace teoreticky, praktické tipy pro tvorbu obsahu pro zaměstnance a zkušenosti se zavedením komunikačního portálu včetně průzkumu o využívání digitálních nástrojů ve firmách.

E-book Digitalizace interní komunikace

Summer MeetUP je za námi!

Business akce tohoto léta — Summer MeetUP 2022 od Bezones je už za námi a my jsme moc rádi, že jsme měli možnost tuto skvělou akci jakožto jeden z partnerů podpořit. Digitalizace ve firmách, která byla hlavním nosným tématem, zde byla probrána ze všech úhlů pohledu a přinesla všem zúčastněným mnoho inspirace do pracovních životů.
 
Přihlaste se zdarma do aplikace Bezones, ať se můžete podívat, jaká témata se diskutovala v rámci workshopu Management, HR, Legal či Edu zóny na akci Summer MeetUP.
 
Nevíte si rady? Jsme tu pro Vás i s naší kompletní marketingovou službou Sova Navigátor. Ať už řešíte marketingové potřeby v B2B, B2C nebo B2E, stačí, když nám pošlete nezávaznou poptávku.

 

Přejeme vám krásné letní dny plné odpočinku,

Autor: Tým SOVA NET, 29. 6. 2022

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.