Marketingové novinky a tipy za červenec 2022

Co nového se stačilo během prvního prázdninového měsíce přihodit v online marketingu? To se dozvíte v našich tradičních marketingových novinkách a tipech, tentokrát za měsíc červenec.

Produktové inzeráty Skliku nahradí Zboží inzeráty

Všechny produktové inzeráty Skliku budou mezi červencem a srpnem 2022 postupně nahrazeny Zboží inzeráty. Zobrazované budou na všech reklamních pozicích, kde bývaly Produktové inzeráty Skliku. Očekává se, že na Seznamu bude objem celkové produktové inzerce vyšší než v minulosti, a to díky lepší relevanci Zboží.cz. Na změnu je nutné se připravit.

Home nahrazuje News Feed na Facebooku

Změny se dočká také Facebook. Přichází totiž s obměnou News Feedu nazvanou Home, kde budou uživatelé vídat doporučený obsah se zaměřením na video příspěvky. Další možností, jak Facebook procházet, představuje karta Feeds, kde se zobrazují chronologicky nejnovější příspěvky z Oblíbených, od Přátel a Skupin.

Na kartě Home neboli Domů naleznete obsah, o kterém si Facebook myslí, že se vám bude líbit. Feeds si naopak můžete přizpůsobit podle svého.

A/B testování organických příspěvků na Facebooku?

A/B testování je skvělým způsobem jak zjistit účinnost příspěvků a reklam. Možná vás překvapí, že tato možnost existuje na Facebooku nejen u reklamních příspěvků, ale také u těch organických

Jednu z možností nabízí Meta Business Suite a druhou aplikace Creator Studio. První jmenovaná je velmi jednoduchá. Pokud chcete mít více možností, je vhodné použít Creator Studio, které skýtá velké množství funkcí navíc.

Novinky červenec

Nové funkce pro P-Max kampaně

Google přidal P-Max kampaním 4 nové funkce, které mají inzerentům nejen pomoci pochopit a diagnostikovat problémy, ale zlepšit výkon jejich kampaní. O jaké funkce se jedná?

  • Sezónní úpravy nabídek - mají inzerentům umožnit upravit strategii nabídek na základě očekávaných změn konverzních poměrů v případě událostí, jako jsou například prodeje o svátcích.

  • Vyloučení dat - řekne aplikaci Smart Bidding, aby ignorovala informace z dat, u nichž se mohly vyskytnout problémy se sledováním konverzí, které mohly ovlivnit přesnost vašich dat.

  • Vysvětlivky k výkyvům - usnadní inzerentům identifikaci výkyvů výkonu a diagnostiku problémů. Funkce také poskytne doporučení, která pomohou výkon zlepšit.

  • Optimalizační skóre - umožňuje inzerentům zjistit, kde je v kampani prostor pro zlepšení, a najde doporučení, která pomohou dosáhnout lepších výsledků.

LinkedIn spouští Business Manager

LinkedIn oznámil, že spustí novou centralizovanou platformu, která usnadní podnikům a agenturám správu reklamních účtů a firemních stránek. Zatím není známo, kdy bude nová platforma Business Manager spuštěna, ale mělo by se tak stát v nadcházejících týdnech.

Přidejte se do LEGAL zóny!

Akvizice firem, jejich financování, tvorba strategie a spoustu dalších klíčových otázek spojených s fungováním firem na českém trhu se budou online diskutovat v nové LEGAL zóně! Jejím odborným garantem je Luděk Skoupil, Managing partner TARPAN Legal, který Vám bude spolu s dalšími speakery předávat své zkušenosti z praxe.

Přidejte se zdarma do nové LEGAL zóny a získejte přístup ke všem jejím online událostem a materiálům.

Více o LEGAL zóně se dozvíte v novém videu přímo od odborného garanta Luďka Skoupila:

legal zóna

Přejeme Vám krásné letní dny plné odpočinku,

Autor: Tým SOVA NET, 1. 8. 2022

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.