Marketingové novinky a tipy za duben 2022

Jaro je v plném proudu a přineslo nám celou řadu aktualit v oblasti marketingu. Dubnovým novinkám a tipům bude dominovat především Sklik hned s několika novými funkcemi. Nemůže chybět ani Instagram, Facebook a naše pozvánka na Summer Meet Up.

Instagram dá větší šanci původnímu obsahu

Narážíte na Instagramu znovu a znovu na ty samé příspěvky? S velkou pravděpodobností už nebudete, a to díky nové aktualizaci algoritmu. Šéf Instagramu Adam Mosseri zveřejnil informaci, že nově má Instagram upřednostňovat v Reels a Feedu distribuci původního obsahu. Účty, které sdílejí dále obsah jiných uživatelů, by tak měly být více upozaděny.

Sklik představil nové videoformáty

Seznam Action Video, Seznam Shopping Video a Nepřeskočitelný spot jsou nové videoformáty, které Sklik nabízí. Slibuje zobrazení na prémiových webech a zásah až 8,6 mil. reálných uživatelů měsíčně. Seznam Action Video se zobrazuje ve feedu článků na domovské stránce Seznam.cz a disponuje průměrným CTR od 0,7 %. Seznam Shopping Video bylo vytvořeno pro potřeby inzerentů z e-commerce. Vyznačuje se tím, že zobrazuje uživatelům konkrétní produkty dle vašeho výběru, přičemž můžete využít XML feed ze Zboží.cz, Google nebo Facebooku. U Nepřeskočitelného spotu stoupla maximální možná délka až na 60 vteřin a přeskočení videa je možné po 15 vteřinách.

Zpřesnění měření konverzí v Skliku a Zboží.cz

Sklik spustil 19.4. měření, které bude více odpovídat reálným konverzím na webech inzerentů, a to díky modelovaným konverzím. Předchozí měření totiž nezohledňovalo uživatele, kteří na svém prohlížeči blokovali cookies. Z analýz vyplývá, že by tak konverze měly stoupat o 8 % v Skliku a o 10 % ve Zboží.cz.

novinky duben

Změna ve fungování shod v Skliku

Další novinkou, se kterou Sklik přišel, je rozšíření zásahu vyhledávacích kampaní. Nově nerespektuje pořadí slov u frázové shody a u shody volné nemusí být dodržena podmínka, aby byla všechna slova z klíčového slova obsažena v dotazu uživatele. Výsledkem této změny by mělo být vyšší CTR a růst počtu prokliků při zachování konverzního poměru. Sklik slibuje další ladění, které pomůže inzerentům maximalizovat výkon.

Nástroje pro automatizaci reklam na Facebooku mění název

Pod novým názvem Meta Advantage nově najdete sloučeny nástroje pro automatizaci reklam. Ke změně došlo se záměrem jasnějšího vymezení účelu a pomoci inzerentům dosáhnout lepších výsledků. Meta Advantage dělí nástroje do dvou produktových řad: Funkce Advantage vylepšují konkrétní aspekt manuálního nastavení kampaně a funkce  Advantage+ umožňují automatizovat celý tok kampaně. Z funkčního hlediska zůstává vše při starém, nicméně dle Facebooku v budoucnu přijde další aktualizace.

Srdečně Vás zveme na Summer Meet Up!

Taky už Vás nebaví online setkávání? Myslíte si, že už by to chtělo nějakou změnu? My to vnímáme stejně!
A tak jsme se rozhodli uspořádat další setkání profesionálů z oblastí HR a managementu, tentokrát pod názvem SUMMER MEETUP.

Můžete se těšit opět na velmi zajímavá témata, inspirativní speakery, networkingové aktivity a především také na vzájemné sdílení zkušeností z praxe. Hlavní heslo tohoto setkání bude DIGITALIZACE VE FIRMÁCH. Co všechno je možné ve firmách digitalizovat a co jim to může reálně přinést? Na tyto otázky se společně podíváme jak z pohledu HR, managementu či vzdělávání, ale také například v kontextu legislativního rámce.
Brzy s vámi budeme sdílet další podrobnosti, témata, ale i speakery, kteří v rámci jednotlivých zón živě promluví!

Zarezervujte si termín 9. června 2022, 15:00 a prožijte s námi příjemný den v centru Brna.

 

Přejeme Vám slunečné jarní dny

Autor: Tým SOVA NET, 5. 5. 2022

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.