Marketingové novinky a tipy za říjen 2022

Podzim je v plném proudu a my se vám zase po měsíci hlásíme s marketingovými tipy a novinkami, tentokrát za měsíc říjen! Dnes se zaměříme na Facebook, Google, ale i TikTok :)

Nové cílení reklam - Facebook custom audiences

Funkcionalitu od Mety s názvem Advantage, která zahrnuje cílení reklam a nástroje založené na umělé inteligenci, můžete znát již od března letošního roku. Nový produkt Advantage custom audiences používá vlastní publikum inzerenta k oslovení nových i stávajících zákazníků. Jeho cílem je najít uživatele, u kterých existuje pravděpodobnost, že je bude zajímat vaše firma, a to s vyšším rozsahem podobnosti než klasických 1 %, 5 % nebo 10 %, přičemž upřednostňuje publikum z custom audience. Díky tomuto nástroji tak můžete maximalizovat výkonnost kampaní.

Google a audio reklamy pro všechny

Společnost Google přichází s novými možnostmi, jak mohou firmy oslovit posluchače hudby a podcastů na YouTube. Zvukové reklamy budou totiž zpřístupněny všem inzerentům, což tedy nejspíš ruší dřívější omezení, kdy byly určité kategorie produktů nezpůsobilé k provozování zvukových reklam. Google také přidává nové možnosti cílení zvukových reklam, takže inzerenti mohou cíleně oslovit posluchače podcastů.

TikTok oznámil spuštění Smart kampaní

TikTok přichází s prvním komplexním automatizačním řešením, které využívá strojové učení k optimalizaci pro dosažení co nejlepšího výkonu a marketingových cílů. Řeč je o Smart Performance Campaign. Dle TikToku je toto řešení vhodné pro následující uživatele:

  • pro ty, kteří s TikTokem začínají a chtějí otestovat obecnou výkonnost s malými nároky na čas a úsilí;
  • pro podnikové inzerenty nebo inzerenty z malých a středních podniků, kteří nemají k dispozici praktické zdroje pro správu kampaní;
  • pro inzerenty s vysokou orientací na výkon, kteří hledají další optimalizaci výkonu;
  • pro herní inzerenty, kteří vydávají nové tituly.

Marketingové novinky říjen

 Automatický import kampaní z Google Ads do Skliku

Sklik přichází s novou možností, jak jednoduše importovat kampaně z Google Ads do Skliku napřímo. Nastavení je velmi snadné. Import je přitom užitečný hlavně pro agentury starající se o větší množství účtů. Jedná se o beta verzi nástroje, který má Sklik v plánu v příštích týdnech dále rozvíjet podle zpětné vazby inzerentů.

Nová funkce přizpůsobení Feedu na Facebooku

Nová funkce „Zobrazit více” a „Zobrazit méně” by měla pomoci tomu, aby si uživatelé mohli přizpůsobovat obsah, který se jim zobrazuje v hlavním kanálu příspěvků. Pokud uživatel vybere možnost „Zobrazit více”, dočasně tím zvýší hodnocení daného příspěvku; pokud klikne na „Zobrazit méně”, hodnocení se naopak sníží. Díky této novince budou uživatelé schopni poskytovat okamžitou zpětnou vazbu a budou moci ovlivnit zobrazovaný obsah.

Přejeme vám krásné podzimní dny,

Autor: Tým SOVA NET, 4. 11. 2022

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.