Analýza vyhledávačů zboží

Jste-li majiteli e-shopu, určitě máte představu, jakou roli ve vašem obchodním úspěchu mohou sehrát internetové vyhledavače zboží. V obrovské konkurenci internetového obchodu je třeba stavět svou obchodní strategii na pevných základech a vyniknout mezi ostatními. Pozice vašeho výrobku ve vyhledavači zboží je v tomto ohledu zcela klíčová. Chcete-li zjistit jak si vaše produkty ve zbožových vyhledavačích stojí a zlepšit jejich pozici, využijte analýzu vyhledavačů zboží od SOVA NET.


Jaký vliv mají vyhledávače zboží na rozhodování uživatelů?

Vyhledavače nebo také srovnávače zboží slouží k vyhledání konkrétního zboží a jeho porovnání napříč prodejci. Pokud si chce zákazník koupit předem vytipovaný produkt, často se spolehne právě na vyhledávač zboží, který mu pomůže zmapovat trh a porovnat mezi sebou jednotlivé prodejce. Buďte to právě vy, kdo se umístí na čelných příčkách porovnavačů zboží a získá nejvíce objednávek.  

Analýza a optimalizace vyhledavačů zboží

Základem analýzy srovnavačů zboží je zjistit, jak dobře je váš web dohledatelný. Prostřednictvím analýzy vyhotoveného XML feedu pro export produktů do vyhledavačů zboží určíme, jak si přesně stojíte, jak efektivní jsou vaše klíčová slova a jejich hledanost.

Podle výsledků doporučíme a navrhneme kroky vedoucí k odstranění nedostatků vašeho  e-shopu a zajistíme optimalizaci pro srovnavače.  Poradíme vám, jak zefektivnit prodej přes internetový obchod a jakým způsobem uživatele rychle dovést k dokončení objednávky. Kromě toho vám doporučíme specifické prvky a funkce k optimalizaci exportů zboží do katalogů, které vás dostanou před konkurenci.

Chcete-li zlepšit pozici vašich produktů ve vyhledavačích zboží, kontaktujte SOVA NET a získejte kompletní informace.

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional