8 triků jak efektivně pracovat s firemní prezetací (online)

8 triků jak efektivně pracovat s firemní prezetací (online)

Opakujeme pro vás seminář, na kterém vám představíme 8 tipů, pro efektivní práci s obsahem firemní prezentace. Zároveň se dozvíte, jaké jsou aktuální trendy, novinky a technologie, které lze snadno využít k podpoře podnikání na internetu.


Datum konání: 1. 12. 2011

Seminář je připraven tak, aby firmám, jež mají vlastní firemní prezentaci, přinesl odpovědi a nabídl zajímavé tipy na aktuální trendy, novinky a možnosti spojené s redakčním systém.

Co se na semináři naučíte:

  • možnosti třídění a vyhledávání nad produktovým katalogem
  • získávání nových kontaktů dle zákona o ochraně osobních údajů
  • registrační formuláře - sběr dat
  • partnerská sekce - zabezpečená sekce pro vaše partnery
  • blog jako nástroj originálního obsahu s možností zapojení zaměstnanců
  • jak efektivně propagovat informace z firemních stránek na sociálních sítích - facebook, twitter
  • automatická aktualizace webu - RSS
  • jaké jsou možnosti propojení firemní prezentace s informačními systémy

Důležité informace:

Termín semináře: 1. 12. 2011
Místo a datum konání: online formou - "webinář" - při velkém zájmu možnost semináře v učebně
Cena semináře: zdarma

Rozsah školení: 1 hodina
Maximální kapacita: 8 osob
Konec registrace: 28. 11. 2011

Webinář je určen pro: pro majitele, manažery a všechny, jež se zajímají, jaké jsou trendy možnosti rozšíření firemní prezentace

Program semináře:

Prezence: 9:30 – 9:45 hod.
Zahájení webináře: 09:45 hod. 

1. blok semináře: představení a 8 tipů

  1. možnosti třídění a vyhledávání nad produktovým katalogem
  2. získávání nových kontaktů dle zákona o ochraně osobních údajů
  3. registrační formuláře - sběr dat
  4. partnerská sekce - zabezpečená sekce pro Vaše partnery
  5. blog jako nástroj originálního obsahu s možností zapojení aměstnanců
  6. jak efektivně propagovat informace z firemních stránek na sociální sítě - facebook, twitter
  7. automatická aktualizace webu - RSS
  8. jaké jsou možnosti propojení firemní prezentace s informačnímy systémy

2. blok semináře: diskuse

  • dotazy

Závěrečná diskuze

Závěr semináře bude věnován otázkám a diskuzi nad konkrétními projekty posluchačů nebo nad zkušenostmi z praxe. Všechny části webináře budou doplněny o příklady a reálné ukázky.

Přednášející:

Petr Kořenek, manažer IT

Petr má nastarosti rozvoj a vedení společnosti v oblasti informačních systémů. Specializuje se na individuální a nestandardní potřeby klinentů z pohledu internetových a intranetových řešení. 

Organizace webináře:

Webinář proběhne prostřednictvím naší virtuální kanceláře ONIF. 

 Kontaktní osoby:

Ing. Petr Kořenek
IT Manager

SOVA NET
Telefon: 543 255 865
E-mail: petr.korenek@sovanet.cz
Web: www.sovanet.cz; www.linkedin.com

 

Registrace:

E-mail: petr.korenek@sovanet.cz

 

 

 

 

 

 

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional