8 triků jak efektivně pracovat s firemní prezetací (online)
Opakujeme pro vás seminář, na kterém vám představíme 8 tipů, pro efektivní práci s obsahem firemní prezentace. Zároveň se dozvíte, jaké jsou aktuální trendy, novinky a technologie, které lze snadno využít k podpoře podnikání na internetu.
Datum konání: 1. 12. 2011
Seminář je připraven tak, aby firmám, jež mají vlastní firemní prezentaci, přinesl odpovědi a nabídl zajímavé tipy na aktuální trendy, novinky a možnosti spojené s redakčním systém.
Co se na semináři naučíte:
- možnosti třídění a vyhledávání nad produktovým katalogem
- získávání nových kontaktů dle zákona o ochraně osobních údajů
- registrační formuláře - sběr dat
- partnerská sekce - zabezpečená sekce pro vaše partnery
- blog jako nástroj originálního obsahu s možností zapojení zaměstnanců
- jak efektivně propagovat informace z firemních stránek na sociálních sítích - facebook, twitter
- automatická aktualizace webu - RSS
- jaké jsou možnosti propojení firemní prezentace s informačními systémy
Důležité informace:
Termín semináře: 1. 12. 2011
Místo a datum konání: online formou - "webinář" - při velkém zájmu možnost semináře v učebně
Cena semináře: zdarma
Rozsah školení: 1 hodina
Maximální kapacita: 8 osob
Konec registrace: 28. 11. 2011
Webinář je určen pro: pro majitele, manažery a všechny, jež se zajímají, jaké jsou trendy možnosti rozšíření firemní prezentace
Program semináře:
Prezence: 9:30 – 9:45 hod.
Zahájení webináře: 09:45 hod.
1. blok semináře: představení a 8 tipů
- možnosti třídění a vyhledávání nad produktovým katalogem
- získávání nových kontaktů dle zákona o ochraně osobních údajů
- registrační formuláře - sběr dat
- partnerská sekce - zabezpečená sekce pro Vaše partnery
- blog jako nástroj originálního obsahu s možností zapojení aměstnanců
- jak efektivně propagovat informace z firemních stránek na sociální sítě - facebook, twitter
- automatická aktualizace webu - RSS
- jaké jsou možnosti propojení firemní prezentace s informačnímy systémy
2. blok semináře: diskuse
- dotazy
Závěrečná diskuze
Závěr semináře bude věnován otázkám a diskuzi nad konkrétními projekty posluchačů nebo nad zkušenostmi z praxe. Všechny části webináře budou doplněny o příklady a reálné ukázky.
Přednášející:
Petr Kořenek, manažer IT
Petr má nastarosti rozvoj a vedení společnosti v oblasti informačních systémů. Specializuje se na individuální a nestandardní potřeby klinentů z pohledu internetových a intranetových řešení.
Organizace webináře:
Webinář proběhne prostřednictvím naší virtuální kanceláře ONIF.
Kontaktní osoby:
Ing. Petr Kořenek
|
Registrace: E-mail: petr.korenek@sovanet.cz
|