Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0

11. 05. 2011 Tým SOVA NET

Na konci minulého týdne uvedl Google na trh verzi AdWords 9.0 s řadou nových funkcí, včetně odkazů na podstránky v reklamách, možností cílení na mobilní zařízení vyšší třídy a efektivnější správou více účtů. Pokud už máte účet v AdWords, připravte se, že budete při přihlášení vyzváni k přechodu na novou verzi. Kompletní informace o vylepšené verzi a detaily k instalaci, najdete na webu AdWords Editoru, kde je možné si novou verzi také stáhnout.

Nové klíčové funkce AdWords Editoru 9.0

Správa odkazů na podstránky v požadovaném rozsahu

Verze 9.0 umožňuje plnou podporu odkazů na podstránky v reklamách včetně jejich importu a exportu, stahování a nahrávání na váš účet, provádění úprav a kontroly.

Vylepšené nástroje Přidat/aktualizovat více položek a Importovat soubor CSV

Nástroj Přidat/aktualizovat nyní umožňuje zadat více položek, a to ve sloupci a v jakémkoliv pořadí. Jednotlivým sloupcům je navíc možné přiřadit příslušná záhlaví, zvolit možnost zapamatování pro příští import a schválit nebo zrušit změny v účtu jediným kliknutím. Díky nástroji Importovat soubor CSV je navíc možné vkládat text a importovat ze souboru.

Nastavení možností cílení na mobilní zařízení vyšší třídy

AdWords Editor umožňuje v rámci nastavení kampaně zacílit na mobilní zařízení vyšší třídy (Android, iPhone, iPad a Palm) a také na operátory.

Lepší správa více účtů a MCC

Nová verze Editoru AdWords nabízí efektivnější správu více účtů pomocí funkcí seřazování a vyhledávání v účtech, výběr a odebrání více účtů a nové rozbalovací nabídky nad stromovým zobrazením účtu. Při přidávání účtu MMC v dialogovém okně Přidat nový účet AdWords nyní můžete vyhledávat v seznamu dostupných podřízených účtů, zobrazit dodatečné sloupce a přesunout se na jinou úroveň v hierarchii účtu MCC.

Jednodušší hledání a hromadné úpravy vylučujících klíčových slov, umístění nebo typů publika

Nová verze 9.0 umožňuje také jednodušší vyhledávání a správu vylučujících klíčových slov, umístění a publik. Mezi běžnými a vylučujícími klíčovými slovy, umístěními a typy publika je nyní možné jednoduše přepínat, pomocí klinutí na možnosti Běžné položky nebo Vylučující položky.

 

 


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: Google PPC AdWords Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.