Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou

28. 10. 2011 Tým SOVA NET

Google nabízí tipy, které vám mohou pomoci při vytváření účinných marketingových kampaní s přímou odezvou. Tyto rady se vám budou hodit, zejména pokud navrhujete vlastní grafické reklamy s požadavkem na přímou odezvu, kdy je třeba, aby reklamy uživatele zaujaly, sdělily klíčové informace a přesvědčily je k návštěvě vašeho webu.

Žebříček tipů, který Google nabízí je sestaven na základě zkušeností mnoha týmů, které spravují účty Google AdWords. Základním heslem, kterým se při této práci řídí, je: „Uživatelé by měli mít pocit, že nekliknutím na vaši reklamu o něco přicházejí.“ Deset navržených tipů se vztahuje k níže uvedeným aspektům grafické reklamy.

Google Creative Checklist

1. Výzva k akci

2. Výzva k akci v každém záběru

3. Logo společnosti nebo značky

4. Ceny a propagace

5. Jasné hodnotové propozice

6. Pocit naléhavosti

7. Koordinace barev a obrázků

8. Rovnováha textu a obrázků

9. Relevantní landing page

10. Rozhození široké sítě

Kompletní seznam, společně s detailními radami, tipy a ilustracemi z praxe, neboli Google Creative Checklist je k dispozici ve formátu PDF, takže si jej můžete jednoduše stáhnout a kdykoliv využít pro inspiraci při vytváření svých grafických reklam.


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: Google PPC AdWords Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.