Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání

22. 07. 2011 Tým SOVA NET

Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“

V přehledech AdWords lze nyní pomocí tohoto nového segmentu zobrazit informace o výkonu reklam nad výsledky vyhledávání Google a vedle nich. Můžete tak jednoduše porovnat, která strategie je pro vás výhodnější. Informace ze segmentu „nahoře a po straně“ vám pomohou optimalizovat kampaně ve vyhledávání, lépe porozumíte vztahu mezi umístěním reklam, jejich prokliky a konverzemi. Pokud se zaměřujete na propagaci značky, získáte také lepší přehled o tom, za jakých okolností spustí klíčové termíny související se značkou vaše reklamy nad výsledky vyhledávání.

Jak zobrazíte data v segmentu „v horní části a po straně“?

V případě, že jste se rozhodli segmentovat údaje o výkonu podle umístění reklamy, přidejte do tabulky dat segment „v horní části a po straně“:

  • Ve vašem účtu AdWords vyberte kartu Kampaně, Reklamní sestavy, Reklamy nebo Klíčová slova
  • Na panelu nástrojů nad tabulkou údajů klikněte na tlačítko Segmentace
  • V nabídce vyberte možnost „v horní části a po straně“
  • V řádcích pod každou z reklam se vám zobrazí výsledky

Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: Google PPC AdWords Komentáře: (1)

Zapojte se do diskuze







26.09.2011 | 01:30 |  Martin Ambrus: [Reagovat] analyza pozicie vo vyhladavani

ak uz Vase reklamy na Googli bezia a potrebujete trochu inspiracie napriklad z Google Analytics (realne slova, cez ktore ludia na Vas web chodia, ich pozicia a pod.), odporucam sluzbu Webmaster Toolbox

dostupne na: http://toolbox.widemedia.cz ;-)