Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání

Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“

V přehledech AdWords lze nyní pomocí tohoto nového segmentu zobrazit informace o výkonu reklam nad výsledky vyhledávání Google a vedle nich. Můžete tak jednoduše porovnat, která strategie je pro vás výhodnější. Informace ze segmentu „nahoře a po straně“ vám pomohou optimalizovat kampaně ve vyhledávání, lépe porozumíte vztahu mezi umístěním reklam, jejich prokliky a konverzemi. Pokud se zaměřujete na propagaci značky, získáte také lepší přehled o tom, za jakých okolností spustí klíčové termíny související se značkou vaše reklamy nad výsledky vyhledávání.

Jak zobrazíte data v segmentu „v horní části a po straně“?

V případě, že jste se rozhodli segmentovat údaje o výkonu podle umístění reklamy, přidejte do tabulky dat segment „v horní části a po straně“:

  • Ve vašem účtu AdWords vyberte kartu Kampaně, Reklamní sestavy, Reklamy nebo Klíčová slova
  • Na panelu nástrojů nad tabulkou údajů klikněte na tlačítko Segmentace
  • V nabídce vyberte možnost „v horní části a po straně“
  • V řádcích pod každou z reklam se vám zobrazí výsledky
Autor: Tým SOVA NET, 22. 7. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.