Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů

4. 11. 2011 Tým SOVA NET

Od tohoto týdne mohou inzerenti na Googlu ve Velké Británii využít novou funkci: Product Listing Ads, neboli reklamy s přehledem produktů. V několika dalších týdnech bude tato novinka dostupná také ve vyhledávání v Německu a Francii. Reklamy s přehledem produktů představují formát inzerátu, který vám umožňuje jednoduše podpořit celé portfolio produktů, při zachování vysoké kvality relevantních výsledků vyhledávání pro potenciální zákazníky.

Předchozí beta verze této nové funkce v AdWords byla testována na Googlu v USA, kde inzerenti prezentují přehledy stovky milionů produktů. Bylo zjištěno, že lidé kliknou na reklamu Přehled produktů s dvakrát vyšší pravděpodobností než na standardní textové reklamy na stejném místě.

Co nabídnou seznamy produktů?

Reklamy s přehledem produktů, jsou spolu s rozšířením produktů (Product Extensions) součástí produktových reklam v AdWords (AdWords Product Ads). Jejich velkou výhodou je skutečnost, že uživatelé mohou vidět přesné produkty, které nabízíte ještě předtím, než se vůbec dostanou na vaše stránky. To vede k většímu počtu kliknutí, kvalitnějšímu vedení a vyšší návratnosti investic pro vaše reklamy ve vyhledávání.

Stejně jako Rozšíření produktu, které umožňuje přidávat obrázky a ceny příslušných produktů k vašim textovým reklamám, cíleným na klíčová slova, usnadňuje Přehled produktů prezentaci nejrelevantnějších produktů pro vaše potenciální zákazníky, kteří hledají na Google.com.

Na rozdíl od funkce Rozšíření produktu nevyžaduje funkce Reklamy s přehledem produktů žádná klíčová slova, nebo reklamní text. Tyto reklamy se automaticky spustí vždy, když vyhledávání některého z uživatelů souhlasí s položkou na vašem účtu v Google Merchant Center, takže je snadné prezentovat odpovídající reklamy pro celé spektrum vašeho zboží.


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: Google PPC AdWords Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.