Jak sledovat uživatelské strategie na sociálních médiích?

8. 04. 2011 Tým SOVA NET

Sociální média se v dnešní době stávají stále důležitější také pro SEO. Jen v posledních týdnech jsme mohli zaznamenat například spuštění sociálního tlačítka +1 od Googlu, k dispozici jsou také první data, která ukazují, že sdílení na Facebooku vysoce koreluje s umístěním ve vyhledávání. Existuje řada způsobů jak sledovat a vyhodnocovat realizované strategie na sociálních médiích, podívejme se, které z řady analytických nástrojů třetích skupin se hodí k efektivnímu vyhodnocení.

  • PostRank je elegantní služba, která sleduje vaše stránky a poskytuje vám závazné metriky obsahu. Díky tomu, že umožňuje připojení ke Google Analytics, nabízí reálné statistiky počtů návštěv. Nástroj PostRank je ideální pro sledování vlastního obsahu, není ale už tolik užitečný při hodnocení stránek konkurence.
  • Topsy je skvělá služba ke sledování diskuse a dění na sociálních sítích. Předností je vyhledávací funkce, která se snadno používá a poskytuje kvalitní data. Nabízí také možnost rozběhnout stránku „dotaz ve vyhledávání", která ukáže přehled nejdiskutovanějšího obsahu z vybrané domény.
  • Sharedcount je velmi lehká aplikace, která generuje velmi rychlé a jednoduché vyhledávání zadaných URL. Skvělá věc je, že nabízí k dispozici také vlastní API (Application Programming Interface).


Pokročilejší a náročnější možnosti analýzy sociálních sítí nabízí nástroje Google, jako je Google Docs nebo Google Scripts.


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: SEO Google Facebook Sociální sítě Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.