Trendy sociálního sdílení podle AddThis

18. 11. 2011 Tým SOVA NET

AddThis – největší platforma pro sdílení na webu, vytvořila u příležitosti výročí 5 let působení na trhu speciální infografiku, ve které shrnuje zajímavá data, která se za dobu jejího působení podařilo nasbírat. Dozvíte se například, že lidé sdílí nejvíce ve středu, nejobvyklejší čas sdílení je 9:30 a že vůbec největší objem sdílení vlastně neprobíhá přes oficiální tlačítka sociálních sítí.

AddThis dnes představuje největší platformu pro sdílení, používá ji 10 milionů webů, dosahuje více než 1,2 bilionu uživatelů každý měsíc. AddThis umožňuje sdílet více než 300 destinací, které jsou dostupné v 70 jazycích. AddThis funguje na základě integrace nástrojů pro sdílení na web, umožňuje tak efektivněji šířit obsah a řídit sociální komunikaci, k tomu nabízí hloubkové analýzy, díky kterým získáte podrobný přehled o vašem publiku a jeho aktivitě.

Jak lidé sdílí?

Podle AddThis má sdílení na webu tyto základní charakteristiky:

  • Lidé mají sklon sdílet nejvíce kolem 9:30
  • Nejvíce se sdílí ve středu
  • 75% kliknutí při sdílení se odehraje v rámci prvního dne, kdy je obsah sdílen
  • Většina uživatelů klikne v rámci 2 minut po sdílení
  • Nejvíce sdílení se odehrává prostřednictvím funkce kopírovat/vložit, odhaduje se, že tato forma sdílení může být používána až desetkrát více než tlačítka pro sociální sdílení

Kompletní infografiku, včetně informací o geografickém rozložení intenzity sdílení a dat týkajících se progresu jednotlivých sociálních sítích najdete na blogu AddThis.


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: Sociální sítě AddThis Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.