Vyplatí se zacílit ve vyhledávání na vlastní značku?

Sklik přináší několik důvodů, proč se vám může vyplatit inzerovat na brandové výrazy. Častou námitkou může být fakt, že se jedná o prosté vyhazování peněz, protože vysokých pozic ve vyhledávání dosahujete i bez inzerce. Ale pozor, inzerce na názvy konkurenčních společností a produktů je dnes běžnou praktikou správců PPC kampaní. Pokud nemáte přímo registrovanou ochrannou známku, mohlo by se stát, že vaši značku využije ve svůj prospěch konkurenční firma.

Sklik: 5 důvodů pro cílení na vlastní značku

1. Uživatelé očekávají, že značka, kterou hledají, bude na nejvyšší pozici na stránce s výsledky vyhledávání. První pozice vám zaručí důvěryhodnost a uživatelé si vás snadněji zapamatují. Pro zavedené značky je samozřejmě umístění na brandové dotazy nutností.

2. Pokud se rozhodnete inzerovat v Skliku získáte kontrolu reklamního sdělení i cílové stránky. Na všechna klíčová slova si můžete zvolit tu nejvhodnější cílovou stránku, zároveň je možné testovat několik variant inzerátů a vyhodnocovat je podle míry prokliku i z pohledu konverzního poměru.

3. Zvětšujete prostor, který zabírá vaše značka a tím také v přirozených i placených výsledcích vyhledávání omezujete svou konkurenci.

4. Inzerce na vlastní značku a také na její překlepy není z důvodu vysoké míry prokliku finančně náročnou záležitostí.

5. Cílení na vlastní značku je dobrou investicí do budoucnosti, i když zatím na vaši značku nikdo neinzeruje, neznamená to, že se na ni konkurence již nechystá.

 

Autor: Tým SOVA NET, 15. 8. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.