Vyplatí se zacílit ve vyhledávání na vlastní značku?

15. 08. 2011 Tým SOVA NET

Sklik přináší několik důvodů, proč se vám může vyplatit inzerovat na brandové výrazy. Častou námitkou může být fakt, že se jedná o prosté vyhazování peněz, protože vysokých pozic ve vyhledávání dosahujete i bez inzerce. Ale pozor, inzerce na názvy konkurenčních společností a produktů je dnes běžnou praktikou správců PPC kampaní. Pokud nemáte přímo registrovanou ochrannou známku, mohlo by se stát, že vaši značku využije ve svůj prospěch konkurenční firma.

Sklik: 5 důvodů pro cílení na vlastní značku

1. Uživatelé očekávají, že značka, kterou hledají, bude na nejvyšší pozici na stránce s výsledky vyhledávání. První pozice vám zaručí důvěryhodnost a uživatelé si vás snadněji zapamatují. Pro zavedené značky je samozřejmě umístění na brandové dotazy nutností.

2. Pokud se rozhodnete inzerovat v Skliku získáte kontrolu reklamního sdělení i cílové stránky. Na všechna klíčová slova si můžete zvolit tu nejvhodnější cílovou stránku, zároveň je možné testovat několik variant inzerátů a vyhodnocovat je podle míry prokliku i z pohledu konverzního poměru.

3. Zvětšujete prostor, který zabírá vaše značka a tím také v přirozených i placených výsledcích vyhledávání omezujete svou konkurenci.

4. Inzerce na vlastní značku a také na její překlepy není z důvodu vysoké míry prokliku finančně náročnou záležitostí.

5. Cílení na vlastní značku je dobrou investicí do budoucnosti, i když zatím na vaši značku nikdo neinzeruje, neznamená to, že se na ni konkurence již nechystá.

 


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Rubrika: Blog Tagy: PPC Sklik Komentáře: (0)

Zapojte se do diskuze







Fórum zatím neobsahuje žádné příspěvky.