Emergency portál na míru aktuálnímu dění

V rámci konceptu nabízíme i startovací EMERGENCY PORTÁL, na míru aktuálnímu dění. Inovace našich řešení jdou stále dopředu. Poskytujeme rozšíření na full verzi v rámci dalších funkcí celého konceptu ONETEAM.

ONETEAM je digitální řešení a komunitní portál pro interní komunikaci, obsahuje core verzi nejdůležitějších funkcí a možnost rozšiřitelnosti. Z této platformy vznikl portál, který je přímo napasován na anti pandemická opatření v interní komunikaci.

  • Výhodná cena již ověřeného řešení a licenci
  • Záruka IT servisu poradenství při provozu portálu
  • Flexibilita dalšího rozvoje na individuální potřeby
  • Dostupné 24/7, garantovaná licence
  • Funkce ověřené potřebami na trhu
  • Omezí chaotickou komunikaci v době změn

Dopřejte své firmě EMERGENCY portál, součást řešení ONETEAM

Zvládněte krizovou komunikaci v těžkých situacích!
Posilujte spokojenost a bezpečnost zaměstnanců, podpořte firemní komunikaci a sjednoťte tok informací díky moderním technologiím. 

  • Emergency portál je interní systém, dostupný pro počítače, tablety, mobily
  • Bezpečnostní semafor pro krizové a naléhavé situace
  • Selektivní komunikace na množiny lidí
  • Sdílení uložiště pro dokumenty
  • Odkazy a informace z bezpečnostních portálů
  • Notifikace do telefonu
  • Propojení do všech oddělení firmy
  • Možnost integrace s dalšími softwary ve firmě
  • Rozšiřitelnost o další funkce konceptu OneTeam

Portál je klíčem k připravenosti interní komunikace

  • Co se v krizové situaci děje? Budete vědět!
  • Kdy a jak bude krizová situace vyřešena? Budete informováni!
  • Jak a co mají v krizové situaci dělat? Dozví se rychle a centralizovaně
  • Všichni ve firmě přeci…
  • Chtějí mít přehled o tom, jak se situace vyvíjí a mít informace dostupné
  • na jednom místě a jednoduchý přístup k nim
  • Chtějí, aby byli vyslyšeni a mohli jednoduše dát firmě zpětnou vazbu
  • Chtějí zlidštit komunikaci a mít možnost překonat hierarchické barikády
  • Chtějí používat mobily a aplikace pro jednoduchost a dostupnost

Dodáme řešení prověřené potřebami firem

  •  Notifikujete stav společnosti/divize/pobočky/, na vybranou množinu zaměstnanců
  • Ad-hoc řízení změn s jasnými instrukcemi v pravý čas
  • Pro řízení agenturních pracovníků a externistů
  • Pro notifikaci dodavatelů a partnerů
  • Výstrahy a update stavu situace do počítače,
  • mobilu i tabletu

Kdykoliv, kdy potřebujete rychle dostat informace přesné množině lidí ve společnosti.

Bezpečnostní semafor v Emergency portálu

Možnosti jak uživatel obdrží informaci

Uživatelé jsou o změnách stavu semaforu strategicky informováni a dostávají potřebné zprávy o tom co se děje, kdy co bude vyřešeno, jak se mají chovat, co dělat, atd. 

  • Webové rozhraní – pro mobily, tablety a PC
  • Mobilní aplikace – nativní aplikace pro chytré telefony s Android a IOS + push-up notifikace
  • E-mail – standardní možnost zdarma
  • SMS – s využitím sms brány zákazníka
  • (WhatsUp, Viber)…

 Zvýšení bezpečnosti a rychlejší reakce!

Jste si jistí, že nebezpečí ve firmě se efektivně předchází?
Zkraťte dobu reakce ostrahy na potencionální hrozbu díky našemu portálu

  • Využitím analytiky EMERGENCY PORTÁLU, agregujete data z měřících zařízení, řídíte informace o incidentech a využíváte scénářů predikce dalšího vývoje situace
  • Podpora bezpečnosti na jednom místě:
  • Notifikace na security/manažera dle nastavení
  • Pojistka chybovosti lidského faktoru ochranky
  • Predikce dopadů ohrožení ve skupině lidí (navigátor únikových cest atd.)

REFERENCE - HYUNDAI PLUSKO

CHCETE VĚDĚT VÍCE? ZAVOLEJTE NÁM:

+ 420 775 00 32 32 (Michaela Náplavová)

+ 420 728 663 900 (Jiří Matějíček)

 

Z konceptu OneTeam vznikl na míru i portál Hyundai Plus pro známou automobilku.

  • Jméno Vašeho portálu si vyberete dle svých představ.

Portál Hyundai + si oblíbili zaměstnanci největší automobilky v České republice, Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. Měl za úkol oslovit přibližně
3 400 zaměstnanců, a to jak v kancelářích, tak na lince. Portál je vhodný pro firmy od 100 lidí.

Více o portálu Hyundai Plus se můžete zjistit skrze Management zónu a webinář zdarma, který se koná 9. 9. od 10:00, se zástupci firmy Hyundai Motor. Pokud akci nestihnete napište si o záznam, organizátoři online setkání rádi Vám ho pošlou: mngzona@sovastudio.cz.

 

Autor: Tým SOVA NET, 31. 8. 2020

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.