Instantní přehled novinek za 47. týden

26. 11. 2012 Tým SOVA NET

Jak vytvořit silnou online prezentaci prostřednictvím sociálních sítí, optimalizace kampaní na sociálních sítích, pohromy na sociálních sítích, obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem, komunikace výhod a benefitů prostřednictvím landing page, co dělat před a po zveřejnění obsahu z hlediska SEO, 42 nápadů na rozvoj obsahu v roce 2013, optimalizace landing page v číslech, zcela zbytečné weby, jak se obchodníci připravují na vánoční svátky, jak zvýšit konverzní poměr pomocí obrázků, méně fanoušků znamená více a na závěr e-book zdarma.

1. 7 cest, jak vytvořit online prezentaci prostřednictvím sociálních médií

Sociální sítě patří mezi média s obrovským potenciálem. Například Twitter s Facebookem mají dohromady více jak miliardu uživatelů. Není proto divu, že se firmy zaměřují právě na sociální sítě a budují si prostřednictvím nich své online prezentace. Některé na to jdou od lesa a jsou úspěšné, jiné naopak sociální sítě semelou a my se pak můžeme poučit z jejich chyb. Nechcete-li skončit v propadlišti sociálních sítí, doporučujeme se zamyslet nad svou prezentací a případně jí nastavit nový směr. Kam však otočit kormidlem? Nebuďte za každou cenu všude, nabídněte uživatelům něco zdarma, mějte úžasné webové stránky, blogujte, zapojte uživatele do dění a hlavně z toho nedělejte vědu. Jednoduché, že?

 

2. Jak vytvořit konverze schopné kampaně na sociálních sítích?

Dobrá otázka. Zaručený návod, jak toho dosáhnout, neexistuje. Tipy, jak se o to alespoň pokusit, ano. Facebook, LinkedIn a Twitter patří mezi sociální sítě, na kterých můžete inzerovat. A to relativně snadno a levně. Na Unbounce.com najdete stručný návod a několik zajímavých tipů, jak postupovat, abyste měli vůbec šanci se svou inzercí zabodovat. Dobře napsané, smysluplné, komplexní a pro začátek dostačující.

3. 11 největších pohrom na sociálních sítích za rok 2012

Nejde o pohromy přírodní, ale vesměs o ty komunikační. O komunikaci na sociálních sítích se můžeme učit od lepších a úspěšných, nebo z chyb těch méně šťastných, kteří o fous přestřelili. Ty největší přešlapy, které se udály v tomto roce, sepsali na Mashable.com. Poučte se z nich a nedopusťte se ničeho podobného.

Na základní škole nám chyby na tabuli psát nechtěli, řada z nás tak nevěděla, o jaké chyby se jedná a s klidným svědomím jsme je dělali dál. Jenže nás to nic nestálo. Tedy až na horší hodnocení. Na sociálních sítích se však opakovat jednu a tu samou chybu nevyplácí.

 

4. Obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem

Přemýšleli jste někdy o tom, proč uživatelé chodí na vaše webové stránky? Není to kvůli atraktivnímu designu ani srozumitelné informační architektuře. Jsou to slova, obrázky, fotografie a videa, po čem uživatelé primárně jdou a co je zajímá. Je jasné, že vše ostatní musí také fungovat dokonale, ale je to obsah, co rozhoduje, zda se k vám uživatelé ještě někdy vrátí. Web s uživateli musí komunikovat, odpovídat na jejich dotazy, vybízet je k akci, rozptylovat jejich obavy. Pokud je komunikace jednosměrná, tedy pouze od uživatele k webu, je to za prvé nuda, za druhé chyba a za třetí k ničemu. Naučte web konverzovat.

 

5. Komunikuje vaše landing page srozumitelně všechny benefity?

Je vaše landing page R.E.A.D.Y.?“, ptali jsme se před dvěma týdny v přehledu novinek za 45. týden. Tehdy šlo o „Relevanci“ obsahu landing page ve vztahu k inzerci, což je první z pěti klíčových bodů, které by měla každá landing page splňovat. V minulém týdnu vyšel díl druhý, který se věnuje zapojení uživatelů na landing page a srozumitelné komunikaci výhod. Otázka tedy zní: „Komunikuje vaše landing page srozumitelně všechny benefity? Jak připravit úspěšnou landing page, která přesvědčí uživatele k akci, se dozvíte v článku 5 Elements of Engaging Landing Pages.

6. Co udělat před zveřejněním obsahu, aby skvěle fungoval?

Pokud to myslíte s obsahem svých webových stránek vážně, měli byste se zamyslet nad tím, jak publikovanému obsahu pomoci z hlediska SEO. Je jasné, že u obsahu jde především o zpracování, atraktivitu a přínosnost. Ale to není vše. Obsah musí být vhodně optimalizovaný. Zaměřte se na on-page faktory, jako jsou klíčová slova, nadpisy, popisky apod., na čitelnost, strukturu a srozumitelnost obsahu. Nezapomeňte ani na interaktivnost. V této oblasti vám pomohou vhodně umístěné odkazy, embedované a call-to-action prvky nebo sociální tlačítka a plug-iny. Obsah pravidelně testujte, měřte a vyhodnocujte. Abyste na nic z toho nezapomněli, sepište si jednoduchý check-list, třeba podle SEOmoz.org.

 

7. 42 nápadů na rozvoj vašeho obsahu v roce 2013

Konec roku se blíží, je čas začít přemýšlet a připravovat obsahové strategie na rok 2013. Ještě než se do toho pustíte, případně si od plánování na chvilku odpočiňte, přečtěte si 42 nápadů a idejí, jak rozvíjet obsah v roce 2013. Inspirativní!

 

Rychlé odkazy


Hodnoťte: 12345

O autorovi

Tým SOVA NET

Tým SOVA NET

Tým SOVA NETu bedlivě sleduje dění a trendy internetového marketingu. Nejzajímavější události vám každý týden naservíruje v podobě novinek.


Zapojte se do diskuze







09.03.2016 | 13:01 |  Order Cake in Delhi : [Reagovat] http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-delhi-333.html

Order Cake in Delhi @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-delhi-333.html,
Order Cake in Noida @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-noida-335.html,
Order Cake in Gurgaon @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-gurgaon-334.html ,
Order Cake in Ghaziabad @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-ghaziabad-336.html,
Order Cake in Faridabad @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-faridabad-337.html

09.03.2016 | 12:59 |  Online Cake Delivery: [Reagovat] Online Cake Delivery



Online Cake Delivery @ http://www.cakengift.in/ ,
Cake Delivery in Delhi @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-delhi-333.html
Cake Delivery in Noida @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-noida-335.html
Cake Delivery in Gurgaon @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-gurgaon-334.html
Cake Delivery in Ghaziabad @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-ghaziabad-336.html
Cake Delivery in Faridabad @ http://www.cakengift.in/by-city/cake-delivery-in-faridabad-337.html
Online Birthday Cake @ http://www.cakengift.in/by-occasion/birthday-cakes-339.html