Internetový marketing (Marek Prokop)
Vyznáte se v klasické reklamě a PR, ale internetový marketing vám zatím moc neříká? Chcete oslovit nové zákazníky a vnést vaší propagace svěží vítr? Znáte PPC reklamu, ale nevíte zda a jak jí využít? Přihlaste se na celodenní intenzivní školení a inspirujte se znalostmi i praktickými zkušenostmi uznávaného odborníka na internetový marketing Marka Prokopa!
Co se na semináři naučíte?
Cílem školení je podrobné seznámení s jednotlivými formami internetového marketingu a možnostmi jeho využití. Díky semináři budete schopni lépe rozhodovat o marketingové strategii a konkrétních taktikách své společnosti. Na jaké otázky seminář zodpoví?
- Jaký je rozdíl mezi klasickým a online marketingem?
- Co je SEO, PPC reklama a e-mail marketing?
- Které nástroje jsou vhodné pro vaší propagaci?
- Jak oslovit nové zákazníky?
Určeno pro: majitele a manažery menších a středních firem s nižším marketingovým rozpočtem a velkou motivací uspět na internetu, dále pro neziskové organizace a všechny, kteří chtějí proniknout hlouběji do oblasti internetového marketingu
Místo a datum konání: 15.dubna 2010 v Brně (školící místnost vzdělávací agentury SOVA STUDIO, Křenová 52)
Rozsah školení: celodenní školení (délka trvání přibližně 8 hodin)
Kapacita:20 osob
Cena:
2660 Kč bez DPH (zvýhodněná cena pro přihlášené do 1.dubna)
3230 Kč bez DPH (zvýhodněná cena pro přihlášené do 8.dubna)
3800 Kč bez DPH (plná cena)
Organizace semináře:
Seminář probíhá ve školící místnosti vzdělávací agentury SOVA NET. V jeho ceně jsou zahrnuty učební materiály, wifi internet, občerstvení a certifikát o absolvování školení. Během celého dne vám budou k dispozici nápoje, ovoce a pečivo. Oběd bude zajištěn v restauraci LONDON INN, která se nachází 5 minut chůze od školící místnosti.
Školící místnost se nachází ve třetím patře moderní, prosklené budovy Nosreti, ke které se snadno dostanete tramvají číslo 8, 10 a 13 (zastávka Vlhká). Pro majitele automobilů je dispozici placené parkoviště (vjezd z ulice Čechyňská). Cena parkovného je 10 Kč/hodina - účastníci semináře mají po potvrzení parkovacího lístku nárok na slevu 50%. Potvrzení získáte u SOVA STUDIA.
Mapu najdete zde. Do GPS navigace stačí zadat adresu Křenová 409/52, Brno 602 00. Více informací o učebně najdete na stránkách SOVA STUDIA.
Program semináře:
8:30 - 9:00 Prezence
1.blok semináře:
Úvod do marketingu
- Cíle marketingu
- Marketingový mix - 4P (produkt, price, place, promotion), SIVA (solution, information, value, access)
- Relevantní podobory a související obory (průzkum trhu, reklama, public relations atd.)
Specifika podnikání a marketingu na internetu
- Které konkurenční výhody na internetu nefungují a které je nahrazují
- Ekonomické odlišnosti internetu
- Emancipace zákazníků a proměna masových médií
Metody průzkumu poptávky a trendů
- Nástroje pro analýzu poptávky
- Sledování poptávkových trendů
- Analýza konkurence
- Průběžné monitorování trhu a médií
- Testování obchodních modelů, konceptů a produktů
Přestávka
2.blok semináře:
Reklama na internetu
- Platební modely reklamy (PPC, CPM/CPT, CPA)
- Reklama ve vyhledávačích (AdWords, Sklik)
- Plošná (display) reklama na webu
- Kontextová reklama
- Reklama v sociálních sítích (Facebook)
- Interaktivní reklama (reklamní gadgety a aplikace)
- Lokální on-line reklama a reklama v mobilních telefonech
- Provizní programy (affiliate marketing)
- Nevhodné metody internetové reklamy
- Optimalizace pro vyhledavače
E-mail marketing
- Na co se hodí automatizovaný e-mailing
- Nástroje pro automatizovaný e-mailing
- Permission marketing v obecnějších souvislostech
Přestávka na oběd
3.blok semináře:
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- Možnosti, cíle a strategie SEO
- Obsahové metody SEO (informační architektura webu, SEO copywriting apod.)
- Technické metody SEO (best practices a časté chyby)
Budování zpětných odkazů (link building)
- Význam odkazů na webu
- Šiřitelnost informací na internetu
- Internetové public relations
- Základní metody budování zpětných odkazů
Přestávka
4.blok semináře:
Konverzní čili post-click marketing
- Informační architektura a použitelnost webu
- Web copywriting
- Optimalizace vstupních stránek
- Webová analýza
- Metody testování použitelnosti a obchodní účinnosti webu (uživatelské testování, A/B testování)
Přestávka
Závěrečná diskuze
Všechny přednášky budou doplněny o názorné příklady z praxe. Dostatek prostoru bude také věnován otázkám seminaristů a diskuzi nad jejich problémy nebo zkušenostmi.
Přednášející:
Marek Prokop je uznávaný konzultant, SEO analytik a lektor, který se internetovému marketingu věnuje více než 10 let. Od roku 1990 vede společnost PROKOP software.
Během své kariéry publikoval řadu odborných článků a vydal knihu o CSS pro webdesignéry. O své komplexní znalosti z oblasti marketingu se pravidelně dělí se čtenáři svého blogu Sova v síti i webzinu Vyhledávače.info. Věří, že na internetu funguje pouze férový dialog se zákazníky.
Kontaktní osoby:
Ludmila Fricová manažer vzdělávání SOVA STUDIO Telefon: 543 254 037 E-mail: ludmila.fricova@sovastudio.cz Web: www.sovastudio.cz |
Zuzana Šebestová marketingová manažerka SOVA NET Telefon: 543 256 250 Mobil: 734 423 490 E-mail: sebestova@sovanet.cz Web: www.sovanet.cz |
Na seminář se můžete přihlásit na internetových stránkách vzdělávací společnosti SOVA STUDIO.