Internetový marketing (Marek Prokop)

Internetový marketing (Marek Prokop)

Vyznáte se v klasické reklamě a PR, ale internetový marketing vám zatím moc neříká? Chcete oslovit nové zákazníky a vnést vaší propagace svěží vítr? Znáte PPC reklamu, ale nevíte zda a jak jí využít? Přihlaste se na celodenní intenzivní školení a inspirujte se znalostmi i praktickými zkušenostmi uznávaného odborníka na internetový marketing Marka Prokopa!

Co se na semináři naučíte?

Cílem školení je podrobné seznámení s jednotlivými formami internetového marketingu a možnostmi jeho využití. Díky semináři budete schopni lépe rozhodovat o marketingové strategii a konkrétních taktikách své společnosti. Na jaké otázky seminář zodpoví?

  • Jaký je rozdíl mezi klasickým a online marketingem?
  • Co je SEO, PPC reklama a e-mail marketing?
  • Které nástroje jsou vhodné pro vaší propagaci?
  • Jak oslovit nové zákazníky?

Určeno pro: majitele a manažery menších a středních firem s nižším marketingovým rozpočtem a velkou motivací uspět na internetu, dále pro neziskové organizace a všechny, kteří chtějí proniknout hlouběji do oblasti internetového marketingu

Místo a datum konání: 15.dubna 2010 v Brně (školící místnost vzdělávací agentury SOVA STUDIO, Křenová 52)


Rozsah školení: celodenní školení (délka trvání přibližně 8 hodin)
Kapacita:20 osob
Cena:
2660 Kč bez DPH (zvýhodněná cena pro přihlášené do 1.dubna)
3230 Kč bez DPH (zvýhodněná cena pro přihlášené do 8.dubna)
3800 Kč bez DPH (plná cena)

Organizace semináře:

Seminář probíhá ve školící místnosti vzdělávací agentury SOVA NET. V jeho ceně jsou zahrnuty učební materiály, wifi internet, občerstvení a certifikát o absolvování školení. Během celého dne vám budou k dispozici nápoje, ovoce a pečivo. Oběd bude zajištěn v restauraci LONDON INN, která se nachází 5 minut chůze od školící místnosti. 

Školící místnost se nachází ve třetím patře moderní, prosklené budovy Nosreti, ke které se snadno dostanete tramvají číslo 8, 10 a 13 (zastávka Vlhká). Pro majitele automobilů je dispozici placené parkoviště (vjezd z ulice Čechyňská). Cena parkovného je 10 Kč/hodina - účastníci semináře mají po potvrzení parkovacího lístku nárok na slevu 50%. Potvrzení získáte u SOVA STUDIA.

Mapu najdete zde. Do GPS navigace stačí zadat adresu Křenová 409/52, Brno 602 00. Více informací o učebně najdete na stránkách SOVA STUDIA.

Program semináře:

8:30 - 9:00 Prezence

1.blok semináře:

Úvod do marketingu

  • Cíle marketingu
  • Marketingový mix - 4P (produkt, price, place, promotion), SIVA (solution, information, value, access)
  • Relevantní podobory a související obory (průzkum trhu, reklama, public relations atd.)

Specifika podnikání a marketingu na internetu

  • Které konkurenční výhody na internetu nefungují a které je nahrazují
  • Ekonomické odlišnosti internetu
  • Emancipace zákazníků a proměna masových médií

Metody průzkumu poptávky a trendů

  • Nástroje pro analýzu poptávky
  • Sledování poptávkových trendů
  • Analýza konkurence
  • Průběžné monitorování trhu a médií
  • Testování obchodních modelů, konceptů a produktů

Přestávka

2.blok semináře:

Reklama na internetu

  • Platební modely reklamy (PPC, CPM/CPT, CPA)
  • Reklama ve vyhledávačích (AdWords, Sklik)
  • Plošná (display) reklama na webu
  • Kontextová reklama
  • Reklama v sociálních sítích (Facebook)
  • Interaktivní reklama (reklamní gadgety a aplikace)
  • Lokální on-line reklama a reklama v mobilních telefonech
  • Provizní programy (affiliate marketing)
  • Nevhodné metody internetové reklamy
  • Optimalizace pro vyhledavače

E-mail marketing

  • Na co se hodí automatizovaný e-mailing
  • Nástroje pro automatizovaný e-mailing
  • Permission marketing v obecnějších souvislostech

Přestávka na oběd

3.blok semináře:

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

  • Možnosti, cíle a strategie SEO
  • Obsahové metody SEO (informační architektura webu, SEO copywriting apod.)
  • Technické metody SEO (best practices a časté chyby)

Budování zpětných odkazů (link building)

  • Význam odkazů na webu
  • Šiřitelnost informací na internetu
  • Internetové public relations
  • Základní metody budování zpětných odkazů

Přestávka

4.blok semináře:

Konverzní čili post-click marketing

  • Informační architektura a použitelnost webu
  • Web copywriting
  • Optimalizace vstupních stránek
  • Webová analýza
  • Metody testování použitelnosti a obchodní účinnosti webu (uživatelské testování, A/B testování)

Přestávka

Závěrečná diskuze

Všechny přednášky budou doplněny o názorné příklady z praxe. Dostatek prostoru bude také věnován otázkám seminaristů a diskuzi nad jejich problémy nebo zkušenostmi.

Přednášející:

Marek Prokop je uznávaný konzultant, SEO analytik a lektor, který se internetovému marketingu věnuje více než 10 let. Od roku 1990 vede společnost PROKOP software.

Během své kariéry publikoval řadu odborných článků a vydal knihu o CSS pro webdesignéry. O své komplexní znalosti z oblasti marketingu se pravidelně dělí se čtenáři svého blogu Sova v síti i webzinu Vyhledávače.info. Věří, že na internetu funguje pouze férový dialog se zákazníky.

Kontaktní osoby:

Ludmila Fricová
manažer vzdělávání

SOVA STUDIO
Telefon: 543 254 037
E-mail: ludmila.fricova@sovastudio.cz
Web: www.sovastudio.cz
Zuzana Šebestová
marketingová manažerka

SOVA NET
Telefon: 543 256 250
Mobil: 734 423 490
E-mail: sebestova@sovanet.cz
Web: www.sovanet.cz

Na seminář se můžete přihlásit na internetových stránkách vzdělávací společnosti SOVA STUDIO.

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional