Mezinárodní internetový marketing
aneb efektivní propagace v zahraničí
Ve spolupráci s časopisem Podnikatel jsme pro vás připravili další seminář z cyklu neformálních business breakfast, tentokrát na téma "Mezinárodní internetový marketing aneb efektivní propagace v zahraničí". Rezervujte si své místo v Praze nebo Brně a naučte se, jak správně komunikovat se zákazníky v zahraničí!
Místo a datum konání:
10.listopadu - Brno, hotel AVANTI Střední 61, Brno (mapa zde)
12.listopadu - Praha, hotel ASTRA Mukařovská 1740/18, Praha 10 (mapa zde)
Kapacita: 20 osob pro každý termín
Cena: Poplatek za účast na akci je 900 Kč bez DPH. Součástí semináře je také občerstvení formou snídaňového bufetu, nápoje a učební materiály. Prvních deset přihlášených na každý seminář obdrží ZDARMA vstupního audit webových stránek.
Cíl:
Seminář má za úkol ukázat možnosti internetového marketingu v zahraničí a poskytnout inspirativní typy pro praktickou tvorbu marketingových strategií. Workshop je pořádán formou neformální business breakfast a bude spojen s diskuzí, v rámci které budou zodpovězeny konkrétní problémy a otázky účastníků.
Obsah semináře:
- příprava na vstup na marketingový trh - tvorba správné strategie
- co je „overall marketing strategy" a kde jí použít?
- správná příprava podkladů pro zahraničního copywritera jako základ úspěchu ·
- vyhledávače na zahraničních trzích a jejich specifika
- rozdíly v SEO na evropských trzích, zejména v Rusku
Seminář bude z velké části probíhat v anglickém jazyce. Na místě bude přítomen překladatel, který seminaristům pomůže s pokládáním otázek do diskuze, případně vysvětlí nejasné pojmy.
Pro seminaristy připravujeme v současné době připravujeme další bonusovou přednášku.
Program semináře:
8:30 - 9:00: prezence
9:00 - 9:45: přednáška „Overall marketing strategy for promotion abroad: how to enter to the new market sucсessfully?" spojená s krátkou diskuzí (Daria Batukhtina, přednáška v angličtině)
9:45 - 10:00: přestávka
10:00 - 10:45: přednáška „Mezinárodní copywriting: jak komunikovat se zákazníkem v jeho rodném jazyce?" spojená s krátkou diskuzí (Martin Brablec, přednáška v češtině)
10:45 - 11:00: přestávka
11:00 - 11:45: přednáška „Differences of SEO in Europe & Russia" spojená s krátkou diskuzí (Daria Batukhtina, přednáška v angličtině)
11:45 - 12:00: závěrečná diskuze (prostor pro doplňující dotazy)
Seminář odpoví na tyto klíčové otázky:
Jak úspěšně vstoupit na zahraniční trh?
Jakou zvolit strategii na internetu?
Je lepší zvolit full service agentury nebo nakoupit jednotlivé služby?
Jak komunikovat v cizím jazyce?
Co je mezinárodní copywriting a kde ho můžete použít?
Čím je specifická oblast SEO na zahraničních trzích? Jak úspěšně vstoupit na zahraniční trh?
Přednášející:
Daria Batukhtina
Daria Batukhtina v současné době pracuje ve společnosti SOVA NET jako konzultantka pro zahraniční trhy. Je odbornicí na oblast SEO/SEM a zabývá se také obchodními aktivitami. Vystudovala obor informační technologie a informační systémy v masových médiích na „State university of service" v Moskvě. Daria je držitelkou certifikátu Google AdWords Professional.
Martin Brablec
Martin Brablec, mediální konzultant a vedoucí copywriter společnosti SOVA NET, vystudoval digitální média na Masarykově univerzitě a již pátým rokem se pohybuje v oblasti on-line médií. Kromě vytváření textů se věnuje také konzultační činnosti a internetovým strategiím.
Kontaktní osoba:
Zuzana Šebestová
marketingová manažerka společnosti SOVA NET
telefon: +420 543 256 250
mobil: +420 734 423 490
e-mail: sebestova@sovanet.cz
Po přihlášení Vás budeme co nejdříve kontaktovat s potvrzením Vaši rezervace a fakturačními údaji.