Mezinárodní internetový marketing

Mezinárodní internetový marketing

aneb efektivní propagace v zahraničí

Ve spolupráci s časopisem Podnikatel jsme pro vás připravili další seminář z cyklu neformálních business breakfast, tentokrát na téma "Mezinárodní internetový marketing aneb efektivní propagace v zahraničí". Rezervujte si své místo v Praze nebo Brně a naučte se, jak správně komunikovat se zákazníky v zahraničí!

Určeno pro: Vrcholový a střední management, vedoucí pracovníky marketingových oddělení (předpokládá se pasivní, základní znalost anglického jazyka, žádné jiné speciální znalosti nejsou vyžadovány)

Místo a datum konání: 
10.listopadu - Brno, hotel AVANTI Střední 61, Brno (mapa zde)
12.listopadu - Praha, hotel ASTRA Mukařovská 1740/18, Praha 10 (mapa zde)

Kapacita: 20 osob pro každý termín

Cena: Poplatek za účast na akci je 900 Kč bez DPH. Součástí semináře je také občerstvení formou snídaňového bufetu, nápoje a učební materiály. Prvních deset přihlášených na každý seminář obdrží ZDARMA vstupního audit webových stránek.

Cíl:

Seminář má za úkol ukázat možnosti internetového marketingu v zahraničí a poskytnout inspirativní typy pro praktickou tvorbu marketingových strategií. Workshop je pořádán formou neformální business breakfast a bude spojen s diskuzí, v rámci které budou zodpovězeny konkrétní problémy a otázky účastníků.

Obsah semináře:

  • příprava na vstup na marketingový trh - tvorba správné strategie
  • co je „overall marketing strategy" a kde jí použít?
  • správná příprava podkladů pro zahraničního copywritera jako základ úspěchu ·    
  • vyhledávače na zahraničních trzích a jejich specifika
  • rozdíly v SEO na evropských trzích, zejména v Rusku  

Seminář bude z velké části probíhat v anglickém jazyce. Na místě bude přítomen překladatel, který seminaristům pomůže s pokládáním otázek do diskuze, případně vysvětlí nejasné pojmy.

Pro seminaristy připravujeme v současné době připravujeme další bonusovou přednášku.

Program semináře:

8:30 - 9:00: prezence

9:00 - 9:45: přednáška „Overall marketing strategy for promotion abroad: how to enter to the new market sucсessfully?" spojená s krátkou diskuzí (Daria Batukhtina, přednáška v angličtině)

9:45 - 10:00: přestávka

10:00 - 10:45: přednáška „Mezinárodní copywriting: jak komunikovat se zákazníkem v jeho rodném jazyce?" spojená s krátkou diskuzí (Martin Brablec, přednáška v češtině)

10:45 - 11:00: přestávka

11:00 - 11:45: přednáška „Differences of SEO in Europe & Russia" spojená s krátkou diskuzí (Daria Batukhtina, přednáška v angličtině)

11:45 - 12:00: závěrečná diskuze (prostor pro doplňující dotazy)

Seminář odpoví na tyto klíčové otázky:

Jak úspěšně vstoupit na zahraniční trh?
Jakou zvolit strategii na internetu?
Je lepší zvolit full service agentury nebo nakoupit jednotlivé služby?
Jak komunikovat v cizím jazyce?
Co je mezinárodní copywriting a kde ho můžete použít?
Čím je specifická oblast SEO na zahraničních trzích? Jak úspěšně vstoupit na zahraniční trh?

Přednášející:

Daria Batukhtina 

Daria Batukhtina v současné době pracuje ve společnosti SOVA NET jako konzultantka pro zahraniční trhy. Je odbornicí na oblast SEO/SEM a zabývá se také obchodními aktivitami. Vystudovala obor informační technologie a informační systémy v masových médiích na „State university of service" v Moskvě. Daria je držitelkou certifikátu Google AdWords Professional.  

Martin Brablec

Martin Brablec, mediální konzultant a vedoucí copywriter společnosti SOVA NET, vystudoval digitální média na Masarykově univerzitě a již pátým rokem se pohybuje v oblasti on-line médií. Kromě vytváření textů se věnuje také konzultační činnosti a internetovým strategiím.

Kontaktní osoba:

Zuzana Šebestová
marketingová manažerka společnosti SOVA NET

telefon: +420 543 256 250
mobil: +420 734 423 490
e-mail: sebestova@sovanet.cz

Po přihlášení Vás budeme co nejdříve kontaktovat s potvrzením Vaši rezervace a fakturačními údaji.

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional