Seznam nově zobrazuje tři top pozice reklam Skliku

Při vyhledávání na Seznamu se nad přirozenými výsledky dotazu dosud zobrazovaly maximálně dva reklamní výpisy inzerentů Skliku. Nyní přibyl další. Uživatelé známého českého vyhledávače tak mohou vybírat z širší nabídky nejkvalitnějších inzerátů relevantních pro jejich dotaz a zadavatelé reklamy mají větší šance přivést je na svůj web.

Top pozice ve vyhledávačích jsou jedním z nejúčinnějších nástrojů PPC reklamy. Podle statistik Seznamu je u nich desetkrát vyšší šance na proklik než u běžné inzerce zobrazující se v pravém sloupci okna s výsledky. Zadavatelé reklamy tak mohou díky prémiovým pozicím snáze získat zákazníky. Vždyť se jedná o nejlépe viditelné a také nejkvalitnější inzeráty.

Rozhoduje kvalita reklamy

Aby vaši reklamu zobrazil Seznam na top pozici, musí její úspěšnost, koeficient kvality a nabídnutá cena za proklik převyšovat vaši konkurenci v programu Sklik. Na pořadu mohou být pak i další interní kritéria. Až po jejich splnění se viditelnější umístění reklamy na stránce, její výraznější podbarvení a někdy také aktuální náhled cílové stránky postará o přísun nových návštěvníků na vaše webové stránky.

Seznam doporučuje zaměřit se při vytváření inzerátu zejména na:

  • poutavost inzerátu
  • zmínění konkurenčních výhod
  • kvalitní zacílení potenciálních zákazníků
  • konkurenceschopné nastavení ceny za proklik.

Zároveň s nasazením třetí top pozice zrušil Seznam spodní pozice Skliku (pod výpisem přirozených výsledků dotazu). Přiblížil se tak opět formě PPC reklamy na Googlu. Služba AdWords je však zase o krok vpřed například s možností personalizace reklamy nebo mapy.

Autor: Tým SOVA NET, 8. 12. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.