Trendy v online marketingu

Trendy v online marketingu

datum konání: 8.12.2010

Zajímáte se o aktuální trendy v internetovém marketingu? Rádi byste se dozvěděli více o sociálních sítích a možnostech propagace na nich? Nevíte, co přesně znamená pojem guerilla marketing a jakým způsobem využít tento nekonvenční marketingový nástroj pro oslovení zákazníků? Potom neváhejte a přihlaste se na seminář „Trendy v online marketingu"!

Co se na semináři dozvíte?

Cílem školení, které se bude skládat ze dvou oddělených, avšak vzájemně provázaných bloků, bude seznámit posluchače s moderními formami online marketingu a jejich využitím pro dosahování obchodních a marketingových cílů. V první části se blíže podíváme na fenomén moderní doby - sociální síť Facebook. V druhé části si objasníme pojem guerilla marketing na Internetu.

Školení odpoví například na tyto otázky:

  • Jak šetřit náklady s využitím nových forem online marketingu?
  • Jak efektivně zapojit Facebook do propagace firmy, produktu či služby?
  • Jak optimalizovat příspěvky na sociální síti a jejich obsah?
  • V čem spočívá technika guerilla marketingu?Jak netradičním způsobem oslovit Vaše cílové publikum?
  • a mnoho dalších...

Určeno pro: marketingové manažery a asistenty, správce internetových projektů, pro zájemce o internetový marketing a pro všechny, kteří chtějí hlouběji proniknout do oblasti nových forem online marketingu
Datum a místo konání: 8.12.2010, Brno (školící místnost vzdělávací agentury SOVA STUDIO, ulice Křenová 52)
Rozsah školení: 4-5 hod (vč. přestávky na občerstvení)
Kapacita: 30 osob
Cena: 1900 Kč bez DPH
Konec registrace: 6.12.2010

Využijte některé ze slev a absolvujte seminář za zvýhodněnou cenu!

  • 20 % sleva pro bývalé účastníky SOVA NET. Všichni bývalí účastníci seminářů obdrží slevu 20 % na každý další seminář z naší nabídky.
  • 3 za cenu 2. Přijďte ve třech a zaplaťte pouze dva účastnické poplatky.

Upozornění: slevy nelze kombinovat

Program semináře:

8:30 - 9:00 Prezence seminaristů

1. blok semináře: Facebook aneb propagace na sociální síti

Cílem bloku je předat posluchačům nejdůležitější informace o fenoménu sociálních sítí, zejména o té, která nás ovlivnila nejvíce - o sociální síti Facebook, a inspirovat je pro využití Facebooku v propagačním mixu firmy.

  • Vytvoření poutavého profilu na Facebooku. Řekneme si, jak správně založit profil a jak získávat obsah pro firemní stránku. Probereme si také praktické využití funkcí Facebooku.
  • Optimalizace příspěvků. Dozvíte se, jak „vyšperkovat" firemní stránku tak, aby obstála v konkurenci na Facebooku. Jak správně pracovat s příspěvky, aktualizovat obsah zdi a jak získat fanoušky pro Vaši stránku.
  • Co více než jen profil? Probereme další možnosti a marketingové nástroje, které sociální síť nabízí a které můžete efektivně využít pro oslovení Vašeho cílového publika.
  • Diskuze. Závěrečná část bloku bude věnována vašim zkušenostem z praxe a dalším otázkám, které vás zajímají.

2. blok semináře: Guerilla marketing na Internetu

  • Co je guerilla marketing? Dozvíte se, jaká je podstata guerilla marketingu, jak se liší od tradiční formy a co je v guerilla marketingu důležité. Současně si povíme, jaká jsou specifika guerilla marketingu na Internetu.
  • Plánování guerilla kampaně. Zjistíte, jaké reklamní kanály guerilla marketing využívá a jakým způsobem působí na cílové publikum. Dozvíte se také, zda a jak šetří guerilla marketing vaše náklady.
  • Příklady guerilla marketingových kampaní. Ukážeme se příklady guerilla marketingových kampaní (nejen na Internetu) a zhodnotíme jejich úspěšnost a neúspěšnost. Řekneme si také, jak kampaň vyhodnotit.
  • Diskuze. Závěrečná část bloku bude věnována vašim zkušenostem z praxe a dalším otázkám, které vás zajímají.

Organizace semináře:

Seminář probíhá ve školící místnosti vzdělávací agentury SOVA STUDIO. V ceně semináře jsou zahrnuty podklady pro seminaristy, wifi internet, občerstvení a certifikát o absolvování kurzu.

Školící místnost se nachází ve třetím patře budovy Nosreti, ke které se snadno dostanete tramvají číslo 8, 10 a 13 (zastávka Vlhká). Pro majitele automobilů je dispozici placené parkoviště (vjezd z ulice Čechyňská). Cena parkovného je 10 Kč/hodina - účastníci semináře mají po potvrzení parkovacího lístku nárok na slevu 50%. Potvrzení získáte u SOVA STUDIA.

Mapu najdete zde. Do GPS navigace stačí zadat adresu Křenová 409/52, Brno 602 00. Více informací o učebně najdete na stránkách SOVA STUDIA.

Přednášející:

Ondřej Bělský

Specialista na optimalizaci pro vyhledávače a marketing ve vyhledávačích se internetové problematice intenzivně věnuje již řadu let. Ve společnosti SOVA NET ho nejvíce baví vytvářet nové a rekonstruovat staré weby. Za jednu z nejdůležitějších vlastností internetových stránek totiž považuje jejich architekturu.

Jan Vetchý

V SOVA NETu působí jako vedoucí copywriter a na starosti má také oblast mediálního plánování. Vystudoval obor Marketingová komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Ve svém volném čase se rád podívá na jakoukoliv reklamu a aktivně se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci.

Kontaktní osoba:

Bc. Hana Bratránková
obchodně-marketingová manažerka

SOVA NET
Telefon: 543 255 862
Mobil: 734 423 493
E-mail: bratrankova@sovanet.cz
Web: www.sovanet.cz

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional