Vedení a správa online kampaní na českém internetu
Klient:Xella CZ, s.r.o.
Realizováno:2008 - doposud
WWW: www.ytong.cz
Společnost Xella CZ, s.r.o. patří mezi přední světový výrobce stavebního materiálu. Pod značkou YTONG vyrábí pórobetonové tvárnice a kompletní sortiment produktů určených pro realizaci hrubé stavby.
Se společností Xella CZ, s.r.o. spolupracujeme především v oblasti mediálního plánování. Spravujeme veškeré její online marketingové kampaně a aktivity na českém internetu. Spolupráce probíhá kontinuálně již od roku 2008. Aktuálně zahrnuje kromě vedení rozsáhlého mediaplánu, také realizaci a komplexní servis několika webů a microsites, nově také správu kampaní na sociální síti Facebook.
Zadání / cíl
- Na základě marketingového plánu a cílů společnosti vytvořit komplexní online mediaplán s co největším zásahem relevantních cílových skupin
- Zajistit nákup inzertního prostoru v rámci vybraných internetových portálů zaměřených na oblast stavebnictví
- Navrhnout podpůrné aktivity pro jednotlivé online marketingové kampaně
- Zvýšit návštěvnost a konverzní poměr na domovském webu
Výsledek
- Rozsáhlý media plán zahrnující desítky českých portálů spojených s oblastí stavebnictví a generující desítky tisíc návštěv měsíčně na www.ytong.cz
- Vytvoření podpůrné microsite www.netoptezbytecne.cz na podporu stejnojmenné marketingové kampaně a Facebookové stránky Pomáháme stavět
Popis spolupráce
- Na základě marketingového plánu, definovaných cílů a situačních analýz jsme navrhli vhodný strategický přístup a vybrali relevantní internetové portály a reklamní formáty
- Vytvořili jsme mediaplán, který zahrnoval veškeré marketingové kampaně a aktivity společnosti Xella CZ, které jsme rozvrhli dle sezonnosti na celý rok
- Následně proběhl nákup inzertního prostoru na vybraných internetových portálech s důrazem na maximalizaci zásahu CS a optimalizaci nákladů za inzerci
- Zajistili jsme včasné nasazení reklamních formátů dle stanoveného plánu a timingu, jejich měření a vyhodnocování
- Průběžně probíhal monitoring, reporting a vyhodnocování mediaplánu. Na základě výsledků probíhaly operativní změny vedoucí k plnění stanovených cílů
"Spolupráce se společností SOVA NET probíhá dle našich představ. Stejně tak chod, rozvoj nebo správa realizovaných projektů, online kampaní, webů a microsites. Ke spolupráci nemáme, až na drobné výjimky, žádné výhrady."
Ing. Zuzana Krausová
projektový specialista