Ohlédnutí za webinářem LinkedIn

Podobně jako Facebook poskytuje prostor pro vytvoření profilu nejen jednotlivcům, ale i celým firmám a projektům. Hlavní význam pro uživatele spočívá ve vytváření kontaktů pro jednorázové nebo dlouhodobé využití a sdílení znalostí.

Ohlédnutí za užitečnými tipy z webináře LinkedIn

Účastnili jste se webináře na téma LinkedIn? Nebo se o tuto profesní síť zajímáte? Posíláme Vám několik užitečných odkazů, které je dobré mít stále při ruce.

Záměrem samotných provozovatelů LinkedInu je pomáhat odborníkům k větší produktivitě a úspěchům.

Být aktivní a tvořit kvalitní obsah = úspěch na LinkedInu

Pracujte s tzv. Hashtagy (#education #webinar #sovastudio #Brno)

Novinka na sociální síti LinkedIn, která hodně pomůže nejen při networkingu, ale i organizaci různých schůzek, workshopů a setkání. Objevte svět tvorby událostí

Jaké další užitečné aktivity se Vám hodí?

Sledujte doporučení LinkedInu

Postujte články

Napsat post a tagnout: @osoba @firma, tzv tagnout můžete jakkoukoliv osobu, se kterou jste propojeni napřímo, nebo přes někoho.
Můžete tagnout firmní stránku (i tu, kde nejste follower).

 

Osobní profil - nastavení

Sloučení dupicitních účtů

Synchronizobat kalendář

Pracovní nabídky

Profil v jiném jazyce

Novinka v síti kontaktů - týmy

Teammates Feature

Zprávy

Kdo smí vídět, když jste aktivní? Nastavte si viditelnost.

Firemní stránka - karta Ads

Použití karty ADS


Jak pozvat lidi, ke své stránce

Vytvoření firemní stránky

PPC kampaně

Podobně jako ostatní sociální reklamní platformy, i LinkedIn nabízí více typů reklam. A podobně jako u ostatních platforem byste měli zvolit takový formát reklamy, který bude odpovídat výsledku, jehož chcete dosáhnout.

Reklamy na LinkedIn podporují tyto cíle:

  • zvyšování povědomí o značce,
  • návštěvy webových stránek,
  • angažovanost,
  • zobrazení videa,
  • generování leadů,
  • konverze,
  • žádosti o zaměstnání.

Rozhraní tvorby kampaní

Skupiny na LinkedInu

 Jaký je jejich přínos? Je to jedna z cest, kdy díky svým znalostem, názorům, osobnosti a způsobu prezentace můžete získat zajímavou práci na projektu, o kterém byste jinak neměli šanci se dozvědět. Přilákáte k sobě lidi, se kterými chcete pracovat anebo je mít ve svém okolí. Můžou to být zaměstnavatelé, zaměstnanci anebo potencionální zákazníci či obchodní partneři.

Vytvořit skupinu

Mobilní aplikace LinkedIn
Ke stažení

Live videa

Vyhledávání na LinkedInu

U vyhledávání mějte na paměti, že ne všechny pracovní pozice najdete na LinkedInu. U osob ve vedoucích pozicích – manažeři, jednatelé, ředitelé či personalisté z valné většiny ano. Obchodníky už méně a specifických pozic (jako např. učitel, úředník atp.) a nekvalifikovaných profesí spíše ne. Nesázejte pouze na LinkedIn a vaši snahu zkombinujte i s jiným kanálem kontaktů např. Facebook a Google site:facebook.com učitel 

Booleaova metoda

Nástroje na správu kontaktů

https://linkedhelper.com/


Phantombuster /Linkedin Network booster, Linkedin export/

 

Videa na LinkedInu a jejich parametry

VIDEO TECH SPECS
Supported video formats: ASF, AVI, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, MP4, VP8, VP9, WMV2, and WMV3
Supported audio extensions: AAC, MP3, and Vorbis
LinkedIn video upload limit: 5GB
Minimum file size: 75KB
Max video duration: 10 minutes
Minimum video duration: 3 seconds

 

Přejeme Vám na LinkedInu mnoho úspěchu a klidně se nás ptejte

Autor: Ing. Michaela Náplavová,

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.