Blog

Jak efektivně komunikovat se zaměstnanci v době krize

6. 4. 2020
Efektivní komunikace má v dnešní době hodnotu zlata – předchází nedorozumění mezi zaměstnanci, zvyšuje produktivitu celého týmu, a tím i konečné obraty. V současné situaci spojené s koronavirem a četnými změnami na pracovišti, je navíc ucelený způsob komunikace důležitější než...

Snažíte se svůj pracovní tým koordinovat z domu?

19. 3. 2020
Máme pro vás užitečné tipy na #SEEYOUSOONKY, jak neztratit ten správný drive a motivaci, která žene vás i kolegy dopředu.

Velký přehled atribučních modelů

3. 3. 2020
Také jste někdy tápali nad tím, proč máte v Google Analytics víc konverzí než v Google Ads? Proč se do Skliku propisuje konverze v jiný den, než se následně u téhož zdroje propíše do Google Analytics? Důvod je ten, že každý systém využívá trochu jiný atribuční model. Pojďme se společně podívat...

Ještě jste nepřešli na HTTPS? Aktualizace Google Chrome změní váš názor!

30. 1. 2020
Nejspíše jste už slyšeli výzvu k přechodu svého webu na HTTPS. Mnoho společností však opakované upozornění stále ignoruje. Pokud i vy patříte do této skupiny opozdilců, zbystřete. Zanedbání přechodu na HTTPS může vést nejen ke zhoršení vaší pověsti, ale také ke zhoršení důvěryhodnosti...

13 Tipů, jak připravit PPC kampaně na Vánoce

8. 11. 2019
Vánoce se nezadržitelně blíží a tak je nejvyšší čas roztočit vánoční kampaně na plné obrátky. Připravili jsme pro vás 13 bodů, které by si měl každý správce PPC kampaní před Vánocemi pohlídat.

Postřehy ze SEF 2019

19. 9. 2019
Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili již třetího ročníku akce věnované všem PPC nadšencům s názvem Sklik Expert Fórum. Účastníků, mouder, jídla i novinek bylo dost. Tady jsou ty nejzajímavější postřehy.

Iberica 2019 je za námi, ani letos jsme nemohli chybět!

4. 7. 2019
I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla Ibérica 2019 v obrazech?

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, Google Ads a Facebook

21. 6. 2019
Občas se stane, že Sklik nebo Google Ads zamítne banner a háže chybové hlášky. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že vytvoříme přehled povolených formátů v nejpoužívanějších reklamních systémech. A tady je výsledek.

UTM parametry v Google Ads, Skliku a na Facebooku

20. 6. 2019
Tentokrát se podíváme na to, jak nastavit značení kampaní na Google Ads, Skliku a na Facebooku. Značkovat ručně nebo zvolit automatické značení?

Co jsou UTM parametry a jak mi pomůžou?

24. 5. 2019
Jednoduše řečeno, UTM (Urchin Tracking Module) parametry pomůžou přesně sledovat zdroje návštěvnosti. Jak to tedy funguje?

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.