SEM

Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor

21. 10. 2011
Tvorba webu je často považována za složitý proces, při kterém musí být brána v potaz použitelnost , přístupnost , SEO , grafika a design, kvalitně napsaný kód a mnoho dalšího. Snaha tvůrců webu vše doladit do detailů se mnohdy obrací proti nim a výsledkem jejich práce je zmatený, složitý a...

Konference Forum Media 2011

7. 10. 2011
Na začátku listopadu se v Praze koná konference Forum Media . Jedná se o vůbec největší odbornou platformu českého mediálního trhu, která pokrývá široké spektrum podob a aspektů marketingové komunikace. Ve dnech 2. a 3. listopadu 2011 se v Paláci Žofín sejdou mediální profesionálové,...

V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy

20. 9. 2011
Šestý ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie proběhl dnes, v úterý 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně. Od 9 do 17 hodin tu mohli odborníci na marketing a reklamu načerpat nové nápady, trendy a inspiraci. Celkem se na veletrhu prezentovalo kolem...

Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog

13. 9. 2011
Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity . Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na...

Optimalizace Landing page neboli optimalizace jedné stránky

29. 4. 2011
Přemýšleli jste někdy, zda věnujete dost pozornosti stránkám na webu, kam uživatelé z vyhledávačů skutečně přicházejí? Ne v každém případě musí skončí na hlavní straně. Optimalizovat jednotlivé stránky webu , neboli landing page (např. detail produktu) je proto velmi důležité. Především z...

Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“

6. 4. 2011
Google právě představil spuštění nového sociálního tlačítka, nazvaného „+1" (plus jedna). Podobně jako tlačítko Líbí se mi na Facebooku, umožní plus jedna záložkovat a sdílet oblíbené webové stránky, reklamy a výsledky hledání na webu. Jeho využití slibuje řadu zajímavých efektů v oblasti...

10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu

28. 3. 2011
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.