Google Analytics

UTM parametry v Google Ads, Skliku a na Facebooku

20. 6. 2019
Tentokrát se podíváme na to, jak nastavit značení kampaní na Google Ads, Skliku a na Facebooku. Značkovat ručně nebo zvolit automatické značení?

Co jsou UTM parametry a jak mi pomůžou?

24. 5. 2019
Jednoduše řečeno, UTM (Urchin Tracking Module) parametry pomůžou přesně sledovat zdroje návštěvnosti. Jak to tedy funguje?

Průzkumník uživatelů - novinka v Google Analytics, co musíte vyzkoušet

6. 4. 2016
Tahle novinka sice zatím není dostupná všem, ale v SOVA NETu vám ji představíme už nyní!

Význam a přínos správného tagování kampaní

1. 4. 2014
Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho  lednového článku . Pojďme si ale ukázat,  jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení .  Snadným a přitom...

Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

1. 1. 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.