Novinky ze světa PPC

Protože svět PPC nikdy nespí, sepsali jsme pro vás ty největší změny za posledních pár týdnů, které byste si rozhodně neměli nechat ujít. A že jich nebylo málo...

Změna z Google AdWords na  Google Ads

Dlouho očekávané se stalo skutečností. Od 24.7. se v rozhraní starého dobrého AdWords začal zobrazovat nový brand Google Ads s novým logem. Jaké změny sebou nový brand přináší se dozvíte v našem předchozím článku.

Konec textových reklam v Obsahové síti Sklik

Vzhledem k výrazně lepším výsledkům kombinované reklamy (dle dat Skliku má kombinovaná reklama oproti textové reklamě až o 25 % vyšší CTR) nebude od 17. září 2018 již možné do obsahové sítě zadávat textové inzeráty.

Výše zmíněné by mělo platit pouze pro zadávání prostřednictvím webového rozhraní. Zadávání přes import a API bude stále podporování. Více informací zde.

Volitelné sloupečky v Skliku

Jak Sklik slíbil na konferenci Sklik Expert Fórum 2018, tak i splnil. Po vzoru AdWords je teď i v Skliku možné si na každé úrovni nastavit libovolné metriky a daný výběr poté uložit. Sklik navíc umožňuje uložení výběru metrik nejen pro daný účet, ale také pro všechny spravované účty.

Jak si vlastní sloupečky nastavit popisuje Sklik ve svém článku.

Weby bez HTTPS jsou značeny jako nezabezpečené

S příchodem Google Ads přichází také novinka do prohlížeče Google Chrome. Od úterý totiž bude Chrome označovat weby bez protokolu HTTPS jako „not secure“ (nezabezpečené).

To se projeví také v Google Ads, kde na vás při vyplňování políčka Cílová URL  vyskočí upozornění, že daný web není zabezpečený.

Progam Ověřená agentura Sklik

Koncem června spustil Sklik svůj program, kterým agenturám a freelancerům dává možnost potvrdit svoji transparentnost a profesionální přístup.

Jak se stát ověřeným specialistou a jaké jsou podmínky certifikace se dozvíte na blogu Sklik

Funkce Google Signals v Analytics

Novinku si připravil i vývojový tým Google Analytics. Nově je v možné aktivovat funkci Google Signals a získat tak lepší přehled o svých zákaznících bez ohledu na zařízení.

Nový formát Skliku – Branding

Pokud potřebujete být vidět, je pro vás nový formát to pravé ořechové. Branding je grafický formát obklopující obsah na zavedených obsahových webech. Pokud při čtení skrolujete, banner zůstává na stranách.

Obrázky k brandingu je možné nahrávat o rozměrech 2000x1400 a datové velikosti 500 kb.

Snadné platby Sklik

Až do 30.9. 2018 můžete při platbě kartou získat za každé automatické dobití bonus v podobě 5 %. Jak automatické platby nastavit a vztahuje se nabídka i na vás? Čtěte na našem blogu

Pokud byste se chtěli o možnostech online reklamy dozvědět více, můžete navštívit některé z našich školení online marketingu

Mohlo by vás také zajímat:

Autor: Martin Brázda, 27. 7. 2018

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.