Tlačítko +1 od října také u grafických reklam

Tlačítko Google +1, které slouží k doporučování obsahu přímo ve vyhledávání, bude od října fungovat také u grafických reklam po celém internetu. Dosavadní úspěch tlačítka souvisí především s faktem, že doporučení od důvěryhodného kontaktu představuje jeden z nejcennějších zdrojů informací.

Zapojení osobních doporučení do grafických reklam může podle Googlu zcela změnit způsob, jakým uživatelé vnímají inzerci. V případě, že uživatel uvidí, kteří přátelé a kontakty mu konkrétní stránku aktivně doporučili, získá u něj grafická reklama mnohem větší váhu a vliv.

Doporučení od přítele jako silný signál relevance

Doporučení od přítele představuje silný signál relevance. Reklamám, které získají osobní doporučení, poskytuje navíc reklamní síť Google speciální podporu tím, že se zúčastní aukce na každé stránce, kterou přítel navštíví. Pokud cílíte na konkrétní umístění nebo segmenty publika, včetně zájmových kategorií a seznamu uživatelů pro remarketing, zobrazí se reklamy pouze na stránkách, které těmto omezením odpovídají.

Na Googlu se bude tlačítko +1 od začátku října přidávat nejen k obrázkovým reklamám, ale také k animovaným reklamám ve formátech GIF a Flash, k reklamám vytvořeným v Nástroji pro tvorbu grafických reklam a k vybraným reklamám pro mobilní zařízení. Lze také zvolit možnost zobrazit tlačítko +1 v reklamách DobleClick Rich Media, které se mohou zobrazovat v reklamní síti Googlu i mimo ni.

 

Autor: Tým SOVA NET, 23. 9. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.