Google+ překročil hranici 50 milionů uživatelů

Podle neoficiálního statistika Googlu, Paula Allena překročila v těchto dnech sociální síť Google+ hranici 50 milionů uživatelů. Tohoto počtu uživatelů dosáhl Google+ ve velmi krátké době, za pouhých 88 dní. Podle současných odhadů roste počet uživatelů této sociální sítě zhruba tempem 2 milionů uživatelů denně.

Ještě před pár měsíci se ale v technické a investorské komunitě o úspěchu Google+ mluvilo se značným skepticismem. Byla vyjadřována pochybnost, zda se Google po předchozím neúspěchu projektů Google Buzz a Google Wave může stát skutečně sociálním, současnost ukazuje, že ano. Před několika dny překročil nejnovější sociální projekt společnosti Google hranici 50 milionů uživatelů. Od té doby co se Google+ otevřel široké veřejnosti (nad 18 let) vykazuje růst zhruba 4% denně, což představuje 2 miliony nových uživatelů.

Prostřednictvím integrace tlačítka +1 a kruhů cíleného sdílení i dalších Google+ funkcí do vyhledávače Google Chrome, telefonů a tabletů Android, Gmailu, Google Reader, Blogger, Google Photos a dalších dává Google svému více než miliardovému publiku uživatelů znovu šanci zaregistrovat se a používat sociální funkce Google+.

Co to znamená pro Facebook?

Podle Allena není nic z výše uvedeného nutně špatnou zprávou pro konkurenční sociální síť Facebook. Tak jako v jiných oborech, znamená i tady konkurenční soutěživost příležitost pro dosahování mnohem vyšších výkonů. Facebok například v minulých týdnech vylepšil svou funkčnost prostřednictvím implementace změn inspirovaných Google+ , zároveň se posunul dopředu i v individuálních směrech, příkladem může být partnerství s hudebními a mediálními společnostmi.

Z konkurenčního boje Google+ a Facebooku tak mohou těžit především uživatelé, kteří díky snaze obou inovativních společností předehnat jedna druhou, mohou získat ty nejlepší sociální nástroje.

Autor: Tým SOVA NET, 30. 9. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.