Výpis článků pro kategorii Online marketing

9 ZARUČENÝCH TRIKŮ, JAK DÍKY REFENČNÍMU MARKETINGU ZLEPŠIT SVÉ PODNIKÁNÍ!

25. 05. 2017 Tým SOVA NET
9 ZARUČENÝCH TRIKŮ, JAK DÍKY REFENČNÍMU MARKETINGU ZLEPŠIT SVÉ PODNIKÁNÍ!

Reference v dnešní době bývají často rozhodujícím faktorem při výběru zboží či služeb. Je proto důležité využít všech jejich možností, abyste zvýšili sílu svého marketingu a pozitivně ovlivnili své podnikání.

 Zde máte několik zaručených postupů, jak díky referenčnímu marketingu naklonit zákazníka na svou stranu:


NOVINKA ZE SVĚTA ONLINU – REFERENČNÍ MARKETING!

24. 05. 2017 Tým SOVA NET
NOVINKA ZE SVĚTA ONLINU – REFERENČNÍ MARKETING!

Reference, recenze, testimoniály,… Vše má nakonec stejný cíl. Co nejvíce zvýšit důvěryhodnost firmy či produktu. Rozhodli jsme se proto, že je potřeba zastřešit tuto tématiku pod jednotný název - referenční marketing. Tato nová oblast řeší problematiku referencí, jejich efektivního využití a jak se díky nim dají o 63 % zvýšit šance, že si zákazník produkt či službu koupí.


10 tipů pro texty, co prodávají

17. 06. 2016 Ing. Jana Žujová
10 tipů pro texty, co prodávají

Na začátku června jsme vyrazili načerpat inspiraci na CopyCamp. Nachystali jsme pro vás 10 tipů, co posunou vaše copy schopnosti zase o kousek dál. Takže si ořežte tužku a přineste poznámkový blok – nebudete litovat! :)


Perks of using LinkedIn's Sales Navigator

25. 05. 2016 Dániel Szabó

As most of you know already, LinkedIn is today’s most used and influential professional social media website with more than 400 million users worldwide. For the Czech Republic, this number recently passed 1 million. The so-called Mecca of B2B sellers and buyers is not only about finding a better job or better buyers for your company. It is undeniably more and deeper than one would certainly think.


Ecommerce expo in Budapest

4. 04. 2016 Dániel Szabó
Ecommerce expo in Budapest

“The first Hungarian SME event, where you could meet all the participants of the e business, including logistics, finance, law, marketing, etc.” was the sentence to great visitors and gather attention for the event on the official website. Did we participate? Yes! Did we learn new things about the Hungarian market? Let’s dive into the conference and we will see.


Workshopový den online marketingu pro B2B

17. 03. 2016 Tým SOVA NET
Workshopový den online marketingu pro B2B

Víte, jak získávat kvalitní leady? Umíte efektivně pracovat s online marketingovými nástroji? Jak je vnímána vizuální identita vaší značky? A máte vůbec správně nastavenu marketingovou strategii? Přesně na tyto otázky najdete odpověď na celodenní sérii workshopů zaměřených na online marketing v B2B sektoru.


Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

10. 03. 2016 Ing. Michaela Náplavová
Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

Správné zadání je klíčem k úspěchu. Je vždy nutné mít k dispozici brief pro vaši online marketingovou strategii? A jak by měl správně vypadat přehledný brief, se kterým se pracuje jedna radost?


Vylepšujeme nákupní košíky

4. 02. 2016 Ing. Michaela Náplavová

Míša Náplavová si zajela pro další zkušenosti na 50. seminář Unie grafického designu „JAK NAVRHNOUT NÁKUPNÍ KOŠÍK NA STEROIDECH", kde prezentoval Ondřej Ilinčev. Souhlasila, že se s námi ráda podělí o své poznámky. Jak sama říká: "Někdo jezdí do Prahy za nákupy, já jezdím za nákupními košíky!"


Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

6. 03. 2014 Ing. Jakub Rejnuš
Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

O tom, jak stanovit cíle jsme psali v článku „Definujte cíl a pochopte způsob jeho dosažení“. Zároveň už víte, jak získáte vstupní data pro marketingový plán a jak vytvoříte analýzu klíčových slov a konkurence. Dnes budeme v našem seriálu pokračovat radami okolo volby nejvhodnějších cílů pro vaše marketingové kampaně, včetně efektivního způsobu vyhodnocení.


Jak na analýzu klíčových slov a konkurence

6. 02. 2014 Ing. Jakub Rejnuš
Jak na analýzu klíčových slov a konkurence

V prvním lednovém článku jsme pro vás sepsali několik postřehů k vyhodnocení výkonnosti webových stránek za uplynulý rok, které vám pomohou s přípravou strategie na rok nový. Proto, abyste mohli vytvořit rozumnou strategii rozvoje webu, nestačí vám k tomu pouze data z Google Analytics. Důležité je se na web podívat komplexně a nejlépe na to jít od lesa. To znamená od obsahu. A když říkáme od obsahu, myslíme tím od analýzy klíčových slov a konkurence. A hned vám řekneme proč.