Výpis článků pro kategorii Online marketing

10 tipů pro texty, co prodávají

17. 06. 2016 Ing. Jana Žujová
10 tipů pro texty, co prodávají

Na začátku června jsme vyrazili načerpat inspiraci na CopyCamp. Nachystali jsme pro vás 10 tipů, co posunou vaše copy schopnosti zase o kousek dál. Takže si ořežte tužku a přineste poznámkový blok – nebudete litovat! :)


Perks of using LinkedIn's Sales Navigator

25. 05. 2016 Dániel Szabó

As most of you know already, LinkedIn is today’s most used and influential professional social media website with more than 400 million users worldwide. For the Czech Republic, this number recently passed 1 million. The so-called Mecca of B2B sellers and buyers is not only about finding a better job or better buyers for your company. It is undeniably more and deeper than one would certainly think.


Ecommerce expo in Budapest

4. 04. 2016 Dániel Szabó
Ecommerce expo in Budapest

“The first Hungarian SME event, where you could meet all the participants of the e business, including logistics, finance, law, marketing, etc.” was the sentence to great visitors and gather attention for the event on the official website. Did we participate? Yes! Did we learn new things about the Hungarian market? Let’s dive into the conference and we will see.


Workshopový den online marketingu pro B2B

17. 03. 2016 Tým SOVA NET
Workshopový den online marketingu pro B2B

Víte, jak získávat kvalitní leady? Umíte efektivně pracovat s online marketingovými nástroji? Jak je vnímána vizuální identita vaší značky? A máte vůbec správně nastavenu marketingovou strategii? Přesně na tyto otázky najdete odpověď na celodenní sérii workshopů zaměřených na online marketing v B2B sektoru.


Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

10. 03. 2016 Ing. Michaela Náplavová
Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?

Správné zadání je klíčem k úspěchu. Je vždy nutné mít k dispozici brief pro vaši online marketingovou strategii? A jak by měl správně vypadat přehledný brief, se kterým se pracuje jedna radost?


Vylepšujeme nákupní košíky

4. 02. 2016 Ing. Michaela Náplavová

Míša Náplavová si zajela pro další zkušenosti na 50. seminář Unie grafického designu „JAK NAVRHNOUT NÁKUPNÍ KOŠÍK NA STEROIDECH", kde prezentoval Ondřej Ilinčev. Souhlasila, že se s námi ráda podělí o své poznámky. Jak sama říká: "Někdo jezdí do Prahy za nákupy, já jezdím za nákupními košíky!"


Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

6. 03. 2014 Ing. Jakub Rejnuš
Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

O tom, jak stanovit cíle jsme psali v článku „Definujte cíl a pochopte způsob jeho dosažení“. Zároveň už víte, jak získáte vstupní data pro marketingový plán a jak vytvoříte analýzu klíčových slov a konkurence. Dnes budeme v našem seriálu pokračovat radami okolo volby nejvhodnějších cílů pro vaše marketingové kampaně, včetně efektivního způsobu vyhodnocení.


Jak na analýzu klíčových slov a konkurence

6. 02. 2014 Ing. Jakub Rejnuš
Jak na analýzu klíčových slov a konkurence

V prvním lednovém článku jsme pro vás sepsali několik postřehů k vyhodnocení výkonnosti webových stránek za uplynulý rok, které vám pomohou s přípravou strategie na rok nový. Proto, abyste mohli vytvořit rozumnou strategii rozvoje webu, nestačí vám k tomu pouze data z Google Analytics. Důležité je se na web podívat komplexně a nejlépe na to jít od lesa. To znamená od obsahu. A když říkáme od obsahu, myslíme tím od analýzy klíčových slov a konkurence. A hned vám řekneme proč.


Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

1. 01. 2014 Ing. Jakub Rejnuš
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.


Definujte cíl a pochopte způsob jeho dosažení

14. 12. 2013 Ing. Jakub Rejnuš
Definujte cíl a pochopte způsob jeho dosažení

Aneb jak se vyhnout nesplnění cíle nejen v online marketingu

Téměř u každé lidské činnosti, online marketing nevyjímaje, můžete definovat cíle. Jejich stanovení však není pouhým vyřčením slova, ale především závazkem, k jehož naplnění by měly směřovat veškeré aktivity. Proto je dobré nad nimi přemýšlet. Jak ale k definování cílů přistoupit?