Výpis článků podle tagu Google Analytics
Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics I.
Klíčové ukazatele výkonu, neboli Key Performance Indicators (KPI) odkazují na soubor metrik, které odrážejí výkonnost či úspěšnost organizace v plnění stanovených cílů. Ve dvou dílech našeho článku vám představíme 20 klíčových ukazatelů výkonu podle WebSeo Analytics. Zjistíte, jaké jsou nejdůležitější KPI z pohledu online marketingu a jak lze tyto ukazatele sledovat v Google Analytics.
Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics II.
V první části článku jste se dozvěděli obecně o KPIs, v druhé části najdete informace o klíčových hodnotách výkonu, o možnostech jejich sledování podle WebSeo Analytics a také o ukazatelích, které se zaměřují na konkrétní oblasti efektivity vašeho webu. Mezi důležité hodnoty patří zejména reporty týkající se viditelnosti vašeho webu, statistiky interakce s vaší stránkou včetně komunikace přes sociální sítě, transakční ukazatele a ukazatele, které vyhodnocují efektivitu webu podle geografických kritérií.
Instantní přehled novinek za 46. týden
Krása single-page websites, 7 cest, jak blogovat bez psaní, sledujte statistiky související s obsahem webu, přidejte na svůj web tlačítko Pinterestu, fakta o Twitteru, jak zlepšit efektivitu kampaní v obsahové síti, souhrn rozměrů grafických prvků hlavních sociálních sítí, 5 tipů social followers, 21 tipů pro efektivní social media strategie, sociální média nejsou mrtvá, je to jen nuda, vyprávějte příběhy.
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.
Význam a přínos správného tagování kampaní
Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho lednového článku. Pojďme si ale ukázat, jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení. Snadným a přitom efektivním řešením tohoto problému je tagování, nebo chcete-li česky, označování kampaní.