Výpis článků podle tagu Google Analytics

Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics I.

2011-10-24 Tým SOVA NET
Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics I.

Klíčové ukazatele výkonu, neboli Key Performance Indicators (KPI) odkazují na soubor metrik, které odrážejí výkonnost či úspěšnost organizace v plnění stanovených cílů. Ve dvou dílech našeho článku vám představíme 20 klíčových ukazatelů výkonu podle WebSeo Analytics. Zjistíte, jaké jsou nejdůležitější KPI z pohledu online marketingu a jak lze tyto ukazatele sledovat v Google Analytics. 

Přečti celé
Rubrika:

Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics II.

2012-01-05 Tým SOVA NET
Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics II.

V první části článku jste se dozvěděli obecně o KPIs, v druhé části najdete informace o klíčových hodnotách výkonu, o možnostech jejich sledování podle WebSeo Analytics a také o ukazatelích, které se zaměřují na konkrétní oblasti efektivity vašeho webu. Mezi důležité hodnoty patří zejména reporty týkající se viditelnosti vašeho webu, statistiky interakce s vaší stránkou včetně komunikace přes sociální sítě, transakční ukazatele a ukazatele, které vyhodnocují efektivitu webu podle geografických kritérií. 

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 46. týden

2012-11-19 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 46. týden

Krása single-page websites, 7 cest, jak blogovat bez psaní, sledujte statistiky související s obsahem webu, přidejte na svůj web tlačítko Pinterestu, fakta o Twitteru, jak zlepšit efektivitu kampaní v obsahové síti, souhrn rozměrů grafických prvků hlavních sociálních sítí, 5 tipů social followers, 21 tipů pro efektivní social media strategie, sociální média nejsou mrtvá, je to jen nuda, vyprávějte příběhy.

Přečti celé
Rubrika:

Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

2014-01-01
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014

Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.

Přečti celé
Rubrika:

Význam a přínos správného tagování kampaní

2014-04-01
Význam a přínos správného tagování kampaní

Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho lednového článku. Pojďme si ale ukázat, jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení.  Snadným a přitom efektivním řešením tohoto problému je tagování, nebo chcete-li česky, označování kampaní.

Přečti celé
Rubrika: