Výpis článků podle tagu YouTube

Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější

2011-05-25 Tým SOVA NET
Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější

Od 25. května 2011 se mění struktura stanovení cen formátu sponzorovaných videí na YouTube. Sponzorovaná videa na YouTube představují efektivní a v poslední době velmi oblíbený způsob, jak zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje inzerentům propagovat svá videa v okamžiku, kdy uživatelé hledají, nebo sledují jiná videa. Až do současnosti byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC), systém byl podobný jako u reklam ve službě AdWords, to znamená, že cena byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.

Přečti celé
Rubrika:

Internetové video není budoucnost ale pravá současnost

2012-01-06 Tým SOVA NET
Internetové video není budoucnost ale pravá současnost

S příchodem nového roku se pravidelně objevují i předpovědi budoucích trendů týkající se internetu. Zaměříme se dnes na jeden z nich, za který odborníci považují video obsah. Hned na úvod ale musíme říct, že video už není tou pravou budoucností internetu, ale jeho právě probíhající současností. Kam se však v roce 2012 dostává?

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 43. týden

2012-10-29 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 43. týden

9 ingrediencí k vytvoření skvělého obsahu, kvalitní e-book za 30 dní, manipulace médii v přímém přenosu, 10 nápadů, jak vylepšit konverzní poměr pomocí úprav textů tlačítek, 30 tipů pro komunikaci na Twitteru, trendy současného webdesignu, využití Pinterestu v marketingu, 24 hodin v ekonomice Google, podle čeho určit ROI na sociálních sítích, jak nastavit YouTube kanál, anatomie content marketingu a 10 praktik, kterým se vyhnout při přípravě landing page.

Přečti celé
Rubrika: