Výpis článků podle tagu SEM
10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu
![10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/profitgrowth_jpg_35128_105_99.jpg)
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.
Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity
![Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/facebook_jpg_4027_105_105.jpg)
Facebook Studio je nový oficiální web pro komunitu zabývající se marketingem na Facebooku. Facebook Studio by mělo nabídnout prostor pro sdílení práce a uznání kreativity, má se stát místem kde je možné prezentovat své kampaně a posilovat strategie díky inspiraci nejlepšími projekty z marketingu na Facebooku. Facebook Studio se prezentuje jako platforma, kde se začátečníci mohou učit od nejlepších facebookových marketérů.
Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom
![Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Tuto středu, 18. května 2011 se jako součást AdWords Online Classroom (UK) koná živý online kurz zaměřený na mediální plánování. V kurzu se dozvíte, jaké jsou nejefektivnější způsoby mediálního plánování a jak vytvořit a realizovat úspěšný mediální plán.
Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog
![Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/googleUniversity_jpg_16607_105_70.jpg)
Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.
V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy
![V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/t101575oSR202011_jpg_4604_105_51.jpg)
Šestý ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie proběhl dnes, v úterý 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně. Od 9 do 17 hodin tu mohli odborníci na marketing a reklamu načerpat nové nápady, trendy a inspiraci. Celkem se na veletrhu prezentovalo kolem 70 firem. Akce, kterou pořádá společnost Omnis Olomouc, se bude konat také v Praze - 4. října 2011 v Hotelu Diplomat.
Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem
![Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/internetmarketingbusiness_jpg_87453_105_80.jpg)
Od příštího týdne startuje vzdělávací projekt Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok! Organizátorem akce je český Google společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR a časopisem Profit. Registrovat se do tohoto projektu je možné až do 30. září 2011 do 12.00 hodin.
Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor
![Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/pouzitelnost_jpeg_13165_105_105.jpeg)
Tvorba webu je často považována za složitý proces, při kterém musí být brána v potaz použitelnost, přístupnost, SEO, grafika a design, kvalitně napsaný kód a mnoho dalšího. Snaha tvůrců webu vše doladit do detailů se mnohdy obrací proti nim a výsledkem jejich práce je zmatený, složitý a špatně použitelný web, který nenaplňuje potřeby klienta a nevychází vstříc ani uživatelům. Přitom existuje jednoduché pravidlo, kterého když se tvůrci webu drží, výsledek splňuje očekávání. Zajímá vás, jak na to?
Instantní přehled novinek za 45. týden
![Instantní přehled novinek za 45. týden](https://www.sovanet.cz/img/newsletter/45_square.png)
Jak uspět na trhu s mobilními aplikacemi; 10 tipů, jak budovat důvěryhodnost značky na sociálních sítích; propagace promo akcí na Facebooku; trendy a mobilní zařízení; obsahová strategie prakticky; jak udělat landing page R.E.A.D.Y.; cesty, jak definovat své USP; 7 kritických SEO chyb, kterých se dopouští e-shopy; nejdražší klíčová slova na světě; super ikony ke stažení a několik zajímavých infografik. To vše přinesl 45. týden.
Postřehy z Marketingového festivalu
![Postřehy z Marketingového festivalu](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/logo1_png_18249_97_105.png)
Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „Marketingový festival“. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel z KISSmetrics nebo SEO máma Gillian Muessig. A u toho jsme prostě nemohli chybět.
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014
![Získejte správná data pro online marketingový plán 2014](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/galogo_png_9025_105_105.png)
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.