Výpis článků podle tagu Facebook

Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“

2011-04-06 Tým SOVA NET
Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“

Google právě představil spuštění nového sociálního tlačítka, nazvaného „+1" (plus jedna). Podobně jako tlačítko Líbí se mi na Facebooku, umožní plus jedna záložkovat a sdílet oblíbené webové stránky, reklamy a výsledky hledání na webu. Jeho využití slibuje řadu zajímavých efektů v oblasti internetového marketingu a SEO.

Přečti celé
Rubrika:

Jak sledovat uživatelské strategie na sociálních médiích?

2011-04-08 Tým SOVA NET
Jak sledovat uživatelské strategie na sociálních médiích?

Sociální média se v dnešní době stávají stále důležitější také pro SEO. Jen v posledních týdnech jsme mohli zaznamenat například spuštění sociálního tlačítka +1 od Googlu, k dispozici jsou také první data, která ukazují, že sdílení na Facebooku vysoce koreluje s umístěním ve vyhledávání. Existuje řada způsobů jak sledovat a vyhodnocovat realizované strategie na sociálních médiích, podívejme se, které z řady analytických nástrojů třetích skupin se hodí k efektivnímu vyhodnocení.

Přečti celé
Rubrika:

Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity

2011-04-26 Tým SOVA NET
Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity

Facebook Studio je nový oficiální web pro komunitu zabývající se marketingem na Facebooku. Facebook Studio by mělo nabídnout prostor pro sdílení práce a uznání kreativity, má se stát místem kde je možné prezentovat své kampaně a posilovat strategie díky inspiraci nejlepšími projekty z marketingu na Facebooku. Facebook Studio se prezentuje jako platforma, kde se začátečníci mohou učit od nejlepších facebookových marketérů.

Přečti celé
Rubrika:

Facebook představil nové sociální tlačítko „Send“

2011-04-27 Tým SOVA NET
Facebook představil nové sociální tlačítko „Send“

Na začátku tohoto týdne představil Facebook nový sociální prvek pro web - tlačítko Send/Poslat. Zavedení tohoto modulu souvisí s širšími změnami, které byly realizovány v souvislosti s vytvářením a organizací skupin na Facebooku. Tlačítko Send je podobně jako oblíbené Like určeno pro sdílení obsahů. Na rozdíl od Like je ale Send určeno pro sdílení a označování v užším kruhu, můžete s ním sdílet obsahy ve skupinách, kde jste členem, posílat linky konkrétním přátelům přes poštu na Facebooku anebo přes mail.

Přečti celé
Rubrika:

Google dnes oficiálně spustí sociální tlačítko + 1

2011-06-01 Tým SOVA NET
Google dnes oficiálně spustí sociální tlačítko + 1

Podle Search Engine Land dnes Google oficiálně spustí očekávané sociální tlačítko + 1, které je možné vedle tlačítka Líbí se mi implementovat na webové stránky. Zprávu o oficiálním spuštění prozradil serveru TechCrunch partner Googlu, který se na něm podílí a Google tuto informaci potvrdil. Ode dneška tedy může jakýkoliv web přidat kód tlačítka „plus jedna" na své stránky, pomocí samoobslužného procesu. Očekává se, že Google během dne dodá kompletní informace a detaily o implementaci.

Přečti celé
Rubrika:

Speciální webinář poradí jak efektivně implementovat tlačítko Google +1

2011-06-16 Tým SOVA NET
 Speciální webinář poradí jak efektivně implementovat tlačítko Google +1

Před pár týdny spustil Google své sociální tlačítko +1, reaguje tak na masivní úspěch sociálních sítí, kterým v současnosti jednoznačně dominuje Facebook. Podle italského analytika Vincenza Cosenzy (http://www.vincos.it/), který se zabývá systematickou analýzou sociálních sítí a vytváří jejich analytické mapy, ovládá Facebook (k červnu 2011) 119 ze 134 zemí, a blíží se tak hranici 700 milionů uživatelů.

Přečti celé
Rubrika:

Sociální média:slibný marketingový nástroj nebo další internetová bublina?

2011-06-27 Tým SOVA NET
Sociální média:slibný marketingový nástroj nebo další internetová bublina?

V průběhu posledních několika let dosahuje marketing na sociálních médiích stále větší popularity. Řada podnikatelů a společností se dnes cítí přímo povinna vytvářet vlastní kampaně a rozvíjet tuto novou formu marketingu. Ekonomická sféra velmi záhy objevila potenciál sociálních médií a chápe je jako slibný nový kanál, který pomáhá navázat kontakt se zákazníky. Existují ale také skeptici, kteří mluví o sociálních médiích jako o další internetové bublině.

Přečti celé
Rubrika:

27% provozu odkazujícího na stránky Facebooku přichází z Googlu

2011-08-23 Tým SOVA NET
27% provozu odkazujícího na stránky Facebooku přichází z Googlu

Právě publikovaná studie PageLever, analytického nástroje pro sociální síť Facebook, ukázala, že vyhledávače jsou hlavním zdrojem provozu pro Facebook a tvoří 34% všech externích odkazů. Google byl v realizované studii představen jako lídr mezi ostatními vyhledávači, který na Facebook v hodnoceném období poslal 27,57% veškerého externího provozu.

Přečti celé
Rubrika:

SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic

2011-11-11 Tým SOVA NET
SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic

SEO, neboli optimalizace ve vyhledávačích (Search Engine Optimization) je hlavním zdrojem provozu na weby pro B2C i B2B marketéry, jednoznačně vítězí nad PPC (Pay Per Click) kampaněmi i marketingem na sociálních médiích. Tyto trendy vyplývají z výzkumu online marketérů 2011 State of Digital Marketing, který realizovala kalifornská online marketingová agentura Webmarketing123.

Přečti celé
Rubrika:

EU chystá regulaci využívání osobních dat uživatelů Facebooku

2011-12-04 Tým SOVA NET
EU chystá regulaci využívání osobních dat uživatelů Facebooku

Podmínky Facebooku umožňují využívat osobní data jeho uživatelů pro komerční účely. Co na sociální síti vyhledáváte, zda sportujete, koho byste volili nebo jak se mění váš rodinný stav – k tomu všemu mají automaticky přístup zadavatelé PPC reklamy. Už brzy by to však měla změnit nová směrnice Evropské komise.

Přečti celé
Rubrika:

O OH v Londýně nebudou smět dobrovolníci psát na sociálních sítích

2012-01-16 Tým SOVA NET
O OH v Londýně nebudou smět dobrovolníci psát na sociálních sítích

Organizační výbor letních Olympijských her v Londýně přišel s nařízením týkajícím se 70 tisíců dobrovolníků, kteří budou v červenci a srpnu pomáhat při mezinárodní sportovní akci. Konkrétně hodlá regulovat jejich aktivity na sociálních sítích, jako je Twitter nebo Facebook. Přísná pravidla jim mají zakázat zveřejnit ze zákulisí her cokoliv jiného než oficiální informace pořadatelů.

Přečti celé
Rubrika:

Sociální síťky aneb facebook jen pro vaši rodinu či firmu

2012-06-04 Tým SOVA NET
Sociální síťky aneb facebook jen pro vaši rodinu či firmu

Sociální sítě postupně suplují stále více funkcí každodenní mezilidské komunikace. Jejich používáním vytváříme jakousi obecnou povahu našich sociálních životů, jakkoli se tváří individuálně. Možná právě kvůli této chiméře stále častěji bereme zavděk alternativními variantami života na síti, které nás oslovují svou specializací pouze na určitou oblast.

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 44. týden

2012-11-05 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 44. týden

Válka s fanoušky se nevyplácí, moderní „love story“ content strategy a user experience, kreativní využití online map, dobrý obsah nejde napsat, využijte influencery, jak vytvořit uživatelsky přívětivý nákupní proces, kolik stojí loga předních světových značek, Češi a online nákupy v roce 2012, anatomie content marketingu, klíčové prvky designu webu z pohledu SEO a další zajímavosti, které přinesl 44. týden.

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 45. týden

2012-11-12 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 45. týden

Jak uspět na trhu s mobilními aplikacemi; 10 tipů, jak budovat důvěryhodnost značky na sociálních sítích; propagace promo akcí na Facebooku; trendy a mobilní zařízení; obsahová strategie prakticky; jak udělat landing page R.E.A.D.Y.; cesty, jak definovat své USP; 7 kritických SEO chyb, kterých se dopouští e-shopy; nejdražší klíčová slova na světě; super ikony ke stažení a několik zajímavých infografik. To vše přinesl 45. týden.

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 47. týden

2012-11-26 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 47. týden

Jak vytvořit silnou online prezentaci prostřednictvím sociálních sítí, optimalizace kampaní na sociálních sítích, pohromy na sociálních sítích, obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem, komunikace výhod a benefitů prostřednictvím landing page, co dělat před a po zveřejnění obsahu z hlediska SEO, 42 nápadů na rozvoj obsahu v roce 2013, optimalizace landing page v číslech, zcela zbytečné weby, jak se obchodníci připravují na vánoční svátky, jak zvýšit konverzní poměr pomocí obrázků, méně fanoušků znamená více a na závěr e-book zdarma.

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 48. týden

2012-12-03 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 48. týden

10 pravd o SEO, český Facebook v číslech, chybová stránka 404 nemusí uživatele naštvat, téměř kompletní průvodce budování zpětných odkazů, Češi a internet v roce 2012, 31 nápadů na tvorbu obsahu, který vaši zákazníci chtějí, 10 nejlepší reklam v roce 2012, jak funguje inbound marketing, template pro efektivnější správu PPC kampaní, 6 kroků realizace obsahové strategie a další zajímavé články.

Přečti celé
Rubrika: