Výpis článků podle tagu AdWords
Seminář Google AdWords: Advanced Optimization for the Google Display Network
![Seminář Google AdWords: Advanced Optimization for the Google Display Network](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Ve středu 23. března 2011 pořádá Google živý interaktivní seminář na téma optimalizace AdWords pro zobrazovací síť. Zobrazovací síť Googlu zasahuje více než 70% unikátních internetových uživatelů po celém světě a umožňuje přes vyhledávání oslovit potencionální klienty. Její výhodou je zasažení potencionálních zákazníků na různých stupních nakupovacího cyklu.
10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu
![10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/profitgrowth_jpg_35128_105_99.jpg)
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.
Nový způsob, jak kontextuálně zacílit reklamu na Googlu
![Nový způsob, jak kontextuálně zacílit reklamu na Googlu](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/targeting21_jpg_24420_74_105.jpg)
Řada uživatelů využívá kontextuální zacílení reklamy k zachycení pozornosti potencionálních zákazníků během čtení obsahu webu, který se přímo vztahuje k jejich produktům nebo službám. Až do současnosti to bylo možné pouze prostřednictvím specifikace klíčových slov, která jako celek umožnila zobrazení inzerátů na relevantních webových stránkách.
Seminář Google AdWords: Finding Your Audience - Targeting Ads By Topic
![Seminář Google AdWords: Finding Your Audience - Targeting Ads By Topic](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/topic-targeting1_jpg_21137_105_67.jpg)
Další z řady online interaktivních seminářů Google AdWords se chystá ve středu 13. dubna 2011 a naučí vás jak zacílit reklamu na své publikum pomocí funkce Topic Targeting (cílení podle tématu). Topic Targeting pracuje prostřednictvím kontextuálního zacílení všech stránek o specifické kategorii na zobrazovací síti Googlu, takže je možné zasáhnout své cílové publikum právě v okamžiku, kdy se pohybuje na relevantních stránkách.
Živý webinář: Measuring Your Success with AdWords Conversion Tracking
![Živý webinář: Measuring Your Success with AdWords Conversion Tracking](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Ve středu, 27. dubna 2011 se koná další živý a interaktivní webinář, který vás naučí pracovat s funkcí Conversion Tracking (sledování konverzí) na vašem AdWords účtu. Conversion Tracking je nástroj, který pomáhá měřit, jak efektivní jsou vaše reklamy a klíčová slova pro řízení prodeje. Díky této funkci zjistíte, co se děje poté, co uživatel klikne na váš inzerát. Získáte přehled o tom, která klíčová slova jsou opravdu funkční k dosažení vašich obchodních cílů.
Nová poradenská linka pro zákazníky Google AdWords
![Nová poradenská linka pro zákazníky Google AdWords](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/telefonhoerer_jpg_8549_105_105.jpg)
Pokud máte jakékoliv problémy, dotazy nebo nejasnosti ohledně realizace reklamy v AdWords, můžete se ode dneška obrátit na speciální zákaznickou linku. Ta je k dispozici pro klienty služby každý pracovní den mezi 10:00 a 14:00 na telefonním čísle +420 239 000 500.
Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0
![Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/googleadwords_jpg_24163_105_50.jpg)
Na konci minulého týdne uvedl Google na trh verzi AdWords 9.0 s řadou nových funkcí, včetně odkazů na podstránky v reklamách, možností cílení na mobilní zařízení vyšší třídy a efektivnější správou více účtů. Pokud už máte účet v AdWords, připravte se, že budete při přihlášení vyzváni k přechodu na novou verzi. Kompletní informace o vylepšené verzi a detaily k instalaci, najdete na webu AdWords Editoru, kde je možné si novou verzi také stáhnout.
Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom
![Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Tuto středu, 18. května 2011 se jako součást AdWords Online Classroom (UK) koná živý online kurz zaměřený na mediální plánování. V kurzu se dozvíte, jaké jsou nejefektivnější způsoby mediálního plánování a jak vytvořit a realizovat úspěšný mediální plán.
Google: novinka v zobrazování URL domény placených inzerátů
![Google: novinka v zobrazování URL domény placených inzerátů](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/google_jpg_18040_105_79.jpg)
Na začátku tohoto týdne spustil Google automatické zobrazování URL domény v titulku u nejvýše umístěných (placených) inzerátů. Cílem je dosáhnout lepší prezentace značky v inzerátu a využití textu v titulku ke zdůraznění dalších informací. Potenciální zákazníci budou podle Googlu lépe schopni identifikovat stránku, na kterou se dostanou po kliknutí na váš inzerát. Zobrazení URL v titulku v AdWords inzerátech tak potenciálně může ovlivnit, zda uživatel na váš inzerát klikne nebo ne.
Google AdWords: aktualizace geografického cílení
![Google AdWords: aktualizace geografického cílení](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/1307992021Contacts_png_29876_105_105.png)
Jednou ze zásadních předností inzerce online je možnost cílit kampaně na konkrétní oblasti jako jsou města, regiony nebo země. Služba AdWords letos v únoru rozšířila možnost cílení o dalších 17 zemí, v současnosti lze tedy reklamu cílit na konkrétní města ve 34 zemích. Aby bylo cílení stále přesnější, flexibilnější a snadno použitelné, chystá AdWords zavedení některých změn, které vstoupí v platnost po 8. červenci 2011. Pokud geografické cílení využíváte, seznamte se s hlavními nastávajícími úpravami a nastavte své kampaně tak, aby neztratily efektivitu.
Nové možnosti reklamy v AdWords: cílení na tablety
![Nové možnosti reklamy v AdWords: cílení na tablety](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/1310652885WacomIntuos3_png_18802_105_105.png)
Na začátku tohoto týdne informoval Google o spuštění cílení reklamy v AdWords na tabletová zařízení. První informace o novém způsobu oslovení uživatelů byly publikovány již letos v květnu, nyní je cílení na tablety konečně k dispozici všem inzerentům. Ti mohou počítat s přesnějším ovládáním cílení a efektivním zasažením rostoucího počtu uživatelů těchto zařízení. Tablety se v současnosti stávají samostatným významným segmentem internetového trhu, podle odhadů Googlu bude v následujících dvou letech prodáno kolem 165 milionů tabletů.
Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání
![Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/1311333771systemconfiglvm_png_18624_105_105.png)
Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“
Pravidelné živé AdWords webináře ode dneška každé úterý a středu
![Pravidelné živé AdWords webináře ode dneška každé úterý a středu](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Pokud inzerujete v AdWords, neměli byste si nechat ujít novinku, se kterou tým AdWords právě přichází. Ode dneška a po další tři měsíce se budou konat pravidelné živé webináře, a to každé úterý a středu od 15 hodin. Tyto semináře budou realizovány Google Search, Display, You Tube a specialisty na mobilní komunikaci, takže nabídnou ucelený pohled na téma online reklamy. Semináře zároveň představují dobrý způsob jak se dozvědět více o fungování AdWords a díky tomu zvýšit výkon vašich online kampaní. Odborníci na dílčí témata vám budou v průběhu seminářů plně k dispozici, takže si můžete připravit otázky, které vás v kontextu online inzerce zajímají.
Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?
![Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/1311867174targetgreen_png_46331_105_105.png)
Rozvoj nových technologií transformoval zobrazení na reklamní síti do silného komunikačního média zaměřeného na přímou reakci, které nabízí měřitelné výkony na vysoké úrovni. S přemírou možností jak zacílit svou reklamu se objevují tyto otázky: která kritéria bychom si měli vybrat, kde bychom měli začít a jaký způsob je vhodný právě pro specifickou kampaň naší společnosti? Na tyto otázky slibuje odpovědět chystaný webinář Google AdWords, který se bude konat 4. srpna. 2011.
Nová metrika v AdWords: odhady nabídek pro horní část stránky
![Nová metrika v AdWords: odhady nabídek pro horní část stránky](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/googleadwords_jpg_24163_105_50.jpg)
Nová metrika v AdWords by měla pomoci optimalizovat reklamy tak, aby se zobrazovaly nad výsledky vyhledávání. Podobně jako u odhadů nabídek pro první stránku, stanovuje tato nová metrika přibližnou nabídku ceny za proklik (CPC) potřebnou k tomu, aby se reklama pravidelně zobrazovala v nejvyšších pozicích nad výsledky vyhledávání.
Google globálně zlepšuje kvalitu reklam
![Google globálně zlepšuje kvalitu reklam](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/globln_jpg_219947_105_61.jpg)
Letos v srpnu zahájil Google testy, při kterých byla při výpočtu skóre kvality a hodnocení zvýšena váha relevance a kvality vstupní stránky. Testování proběhlo v Brazílii, španělsky hovořících zemích Jižní Ameriky, ve Španělsku a Portugalsku, jeho cílem bylo především zlepšit uživatelský dojem u reklam ve vyhledávací síti. Na základě získaných výsledků se nyní uvedené změny zavádí po celém světě.
Nové možnosti jak najít a oslovit publikum ve vyhledávání
![Nové možnosti jak najít a oslovit publikum ve vyhledávání](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/blackboard1_jpeg_13460_98_105.jpeg)
Jednoduše řečeno představuje reklama způsob jak zprostředkovat určitou zprávu těm správným lidem. Ať už potřebujete zvýšit povědomí o značce nebo maximalizovat návratnost investic u kampaní s přímou reakcí, vaší výzvou je doručení správného sdělení správné osobě a ve správný čas.
Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou
![Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/checklist_gif_11627_105_101.gif)
Google nabízí tipy, které vám mohou pomoci při vytváření účinných marketingových kampaní s přímou odezvou. Tyto rady se vám budou hodit, zejména pokud navrhujete vlastní grafické reklamy s požadavkem na přímou odezvu, kdy je třeba, aby reklamy uživatele zaujaly, sdělily klíčové informace a přesvědčily je k návštěvě vašeho webu.
Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů
![Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů](https://www.sovanet.cz/img/thumbnails/googleadwords_jpg_24163_105_50.jpg)
Od tohoto týdne mohou inzerenti na Googlu ve Velké Británii využít novou funkci: Product Listing Ads, neboli reklamy s přehledem produktů. V několika dalších týdnech bude tato novinka dostupná také ve vyhledávání v Německu a Francii. Reklamy s přehledem produktů představují formát inzerátu, který vám umožňuje jednoduše podpořit celé portfolio produktů, při zachování vysoké kvality relevantních výsledků vyhledávání pro potenciální zákazníky.