Výpis článků podle tagu

Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0

2011-05-11 Tým SOVA NET
Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0

Na konci minulého týdne uvedl Google na trh verzi AdWords 9.0 s řadou nových funkcí, včetně odkazů na podstránky v reklamách, možností cílení na mobilní zařízení vyšší třídy a efektivnější správou více účtů. Pokud už máte účet v AdWords, připravte se, že budete při přihlášení vyzváni k přechodu na novou verzi. Kompletní informace o vylepšené verzi a detaily k instalaci, najdete na webu AdWords Editoru, kde je možné si novou verzi také stáhnout.

Přečti celé
Rubrika:

Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom

2011-05-17 Tým SOVA NET
Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom

Tuto středu, 18. května 2011 se jako součást AdWords Online Classroom (UK) koná živý online kurz zaměřený na mediální plánování. V kurzu se dozvíte, jaké jsou nejefektivnější způsoby mediálního plánování a jak vytvořit a realizovat úspěšný mediální plán.

Přečti celé
Rubrika:

Webdesign & SEO: správné barvy a funkční grafika

2011-05-23 Tým SOVA NET
Webdesign & SEO: správné barvy a funkční grafika

Klíčovými prvky z hlediska webdesignu jsou správně zvolené barvy, které jednoznačně komunikují značku a také funkční grafika a fonty, které odpovídají nárokům cílové skupiny vašeho webu. Tyto grafické prvky vás mohou odlišit od konkurence, komunikovat jednoznačně cílené sdělení, ale také plnit některé funkce důležité pro strategie SEO.

Přečti celé
Rubrika:

Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější

2011-05-25 Tým SOVA NET
Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější

Od 25. května 2011 se mění struktura stanovení cen formátu sponzorovaných videí na YouTube. Sponzorovaná videa na YouTube představují efektivní a v poslední době velmi oblíbený způsob, jak zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje inzerentům propagovat svá videa v okamžiku, kdy uživatelé hledají, nebo sledují jiná videa. Až do současnosti byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC), systém byl podobný jako u reklam ve službě AdWords, to znamená, že cena byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.

Přečti celé
Rubrika:

Další tlačítko pro weby: Twitter představil Follow Button

2011-06-02 Tým SOVA NET
Další tlačítko pro weby: Twitter představil Follow Button

Nejen Google, ale i Twitter tento týden spustil své nové sociální tlačítko. Od tohoto úterý je v provozu Follow Button, který představuje nový způsob jak objevovat a okamžitě následovat účty na Twitteru přímo z webových stránek, které uživatelé navštěvují každý den. Na rozdíl od zavedeného tlačítka Tweet, které umožňuje sdílet konkrétní obsahy, propojuje tlačítko Follow uživatele s konkrétní firmou nebo jedincem.

Přečti celé
Rubrika:

Google AdWords: aktualizace geografického cílení

2011-06-13 Tým SOVA NET
Google AdWords: aktualizace geografického cílení

Jednou ze zásadních předností inzerce online je možnost cílit kampaně na konkrétní oblasti jako jsou města, regiony nebo země. Služba AdWords letos v únoru rozšířila možnost cílení o dalších 17 zemí, v současnosti lze tedy reklamu cílit na konkrétní města ve 34 zemích. Aby bylo cílení stále přesnější, flexibilnější a snadno použitelné, chystá AdWords zavedení některých změn, které vstoupí v platnost po 8. červenci 2011. Pokud geografické cílení využíváte, seznamte se s hlavními nastávajícími úpravami a nastavte své kampaně tak, aby neztratily efektivitu.

Přečti celé
Rubrika:

Speciální webinář poradí jak efektivně implementovat tlačítko Google +1

2011-06-16 Tým SOVA NET
 Speciální webinář poradí jak efektivně implementovat tlačítko Google +1

Před pár týdny spustil Google své sociální tlačítko +1, reaguje tak na masivní úspěch sociálních sítí, kterým v současnosti jednoznačně dominuje Facebook. Podle italského analytika Vincenza Cosenzy (http://www.vincos.it/), který se zabývá systematickou analýzou sociálních sítí a vytváří jejich analytické mapy, ovládá Facebook (k červnu 2011) 119 ze 134 zemí, a blíží se tak hranici 700 milionů uživatelů.

Přečti celé
Rubrika:

Google spustil své sociální tlačítko +1 celosvětově

2011-06-30 Tým SOVA NET
Google spustil své sociální tlačítko +1 celosvětově

Od 27. června 2011 je tlačítko +1 oficiálně spuštěno globálně a začíná se objevovat ve výsledcích vyhledávání po celém světě.  Google uvedl, že se spuštěním sociálního tlačítka začne nejdříve na stránkách jako je google.co.uk, google.de, google.jp a google.fr a následně bude rychle expandovat na všechny ostatní vyhledávácí stránky Googlu v dalších zemích.

Přečti celé
Rubrika:

Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání

2011-07-22 Tým SOVA NET
Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání

Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“

Přečti celé
Rubrika:

Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?

2011-07-29 Tým SOVA NET
Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?

Rozvoj nových technologií transformoval zobrazení na reklamní síti do silného komunikačního média zaměřeného na přímou reakci, které nabízí měřitelné výkony na vysoké úrovni. S přemírou možností jak zacílit svou reklamu se objevují tyto otázky: která kritéria bychom si měli vybrat, kde bychom měli začít a jaký způsob je vhodný právě pro specifickou kampaň naší společnosti? Na tyto otázky slibuje odpovědět chystaný webinář Google AdWords, který se bude konat 4. srpna. 2011.

Přečti celé
Rubrika:

Algoritmus Panda už funguje i v českém vyhledávání

2011-08-14 Tým SOVA NET
Algoritmus Panda už funguje i v českém vyhledávání

Široce diskutovaný algoritmus Panda, jehož cílem je podle Googlu zkvalitnění výsledků ve vyhledávání, byl letos v únoru spuštěn pro vyhledávání v angličtině po celém světě. Od pátku 12. srpna 2011 jej Google zavádí také pro další jazyky, včetně češtiny.

Přečti celé
Rubrika:

Vyplatí se zacílit ve vyhledávání na vlastní značku?

2011-08-15 Tým SOVA NET
Vyplatí se zacílit ve vyhledávání na vlastní značku?

Sklik přináší několik důvodů, proč se vám může vyplatit inzerovat na brandové výrazy. Častou námitkou může být fakt, že se jedná o prosté vyhazování peněz, protože vysokých pozic ve vyhledávání dosahujete i bez inzerce. Ale pozor, inzerce na názvy konkurenčních společností a produktů je dnes běžnou praktikou správců PPC kampaní. Pokud nemáte přímo registrovanou ochrannou známku, mohlo by se stát, že vaši značku využije ve svůj prospěch konkurenční firma.

Přečti celé
Rubrika:

Sociální tlačítko Google +1 jde nahoru: více než 4 miliardy zobrazení denně

2011-08-25 Tým SOVA NET
Sociální tlačítko Google +1 jde nahoru: více než 4 miliardy zobrazení denně

V červnu Google zahájil provoz tlačítka +1, které umožňuje doporučovat obsah na webu. V červenci použití tohoto tlačítka překročilo 2 miliardy zobrazení denně. Dnes se tlačítko objevuje na více než miliónu stránek, s více než 4 miliardami zobrazení denně.

Přečti celé
Rubrika:

Twitter překročil hranici 100 milionů uživatelů měsíčně

2011-09-09 Tým SOVA NET
Twitter překročil hranici 100 milionů uživatelů měsíčně

Dick Costolo, CEO Twitteru včera zveřejnil aktuální údaje a statistiky týkající se této populární sociální sítě. Podle serveru The Next Web, dosahuje Twitter po pětiletém působení v těchto dnech 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Padesát procent z těchto uživatelů se na Twitter připojí každý den, a 55% realizuje toho přihlášení přes mobilní zařízení.

Přečti celé
Rubrika:

Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog

2011-09-13 Tým SOVA NET
Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog

Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.

Přečti celé
Rubrika:

Tlačítko +1 od října také u grafických reklam

2011-09-23 Tým SOVA NET
Tlačítko +1 od října také u grafických reklam

Tlačítko Google +1, které slouží k doporučování obsahu přímo ve vyhledávání, bude od října fungovat také u grafických reklam po celém internetu. Dosavadní úspěch tlačítka souvisí především s faktem, že doporučení od důvěryhodného kontaktu představuje jeden z nejcennějších zdrojů informací.

Přečti celé
Rubrika:

Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem

2011-09-29 Tým SOVA NET
Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem

Od příštího týdne startuje vzdělávací projekt Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok! Organizátorem akce je český Google společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR a časopisem Profit. Registrovat se do tohoto projektu je možné až do 30. září 2011 do 12.00 hodin.

Přečti celé
Rubrika:

Google+ překročil hranici 50 milionů uživatelů

2011-09-30 Tým SOVA NET
Google+ překročil hranici 50 milionů uživatelů

Podle neoficiálního statistika Googlu, Paula Allena překročila v těchto dnech sociální síť Google+ hranici 50 milionů uživatelů. Tohoto počtu uživatelů dosáhl Google+ ve velmi krátké době, za pouhých 88 dní. Podle současných odhadů roste počet uživatelů této sociální sítě zhruba tempem 2 milionů uživatelů denně.

Přečti celé
Rubrika:

Google globálně zlepšuje kvalitu reklam

2011-10-07 Tým SOVA NET
Google globálně zlepšuje kvalitu reklam

Letos v srpnu zahájil Google testy, při kterých byla při výpočtu skóre kvality a hodnocení zvýšena váha relevance a kvality vstupní stránky. Testování proběhlo v Brazílii, španělsky hovořících zemích Jižní Ameriky, ve Španělsku a Portugalsku, jeho cílem bylo především zlepšit uživatelský dojem u reklam ve vyhledávací síti. Na základě získaných výsledků se nyní uvedené změny zavádí po celém světě.

Přečti celé
Rubrika:

Úřední hodiny Googlu, aneb Meet Googlers

2011-10-14 Tým SOVA NET
Úřední hodiny Googlu, aneb Meet Googlers

Dnes odpoledne se v Praze nabízí jedinečná příležitost diskutovat o webových projektech s lidmi z Googlu. V rámci projektu Meet Googlers (and their APIs) vám budou od 17 hodin v hotelu MOODs (Klimentská 28, Praha) k dispozici minimálně čtyři odborníci z Googlu. Očekávat můžete spíše neformální atmosféru, ve které bude možné probrat jakékoliv dotazy, problémy a nejasnosti, vše ukázat přímo na místě a poslechnout si názory týkající se využití API. Google slibuje „úřední hodiny“ ve kterých vám budou k dispozici odborníci, kteří se v Googlu starají o API v různých oblastech.

Přečti celé
Rubrika:

WebTop100: nejlepší firemní web má ČSOB Pojišťovna

2011-10-27 Tým SOVA NET
WebTop100: nejlepší firemní web má ČSOB Pojišťovna

Vítězem letošního 10. ročníku soutěže WebTop100 se stala ČSOB Pojišťovna. Právě její web zhodnotila odborná porota jako nejlepší mezi Top 100 hospodářsky nejsilnějšími českými firmami. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže se konalo v úterý 25. října 2011 a završilo odbornou konferenci WebTop100 zaměřenou na témata jako redesign webů, směřování online marketingu v ČR, nebo úroveň českých online prezentací. V soutěži bylo letos hodnoceno celkem 207 prezentací, kromě hlavních výsledků byly rozdány také ceny za 11 oborových a 3 speciální soutěžní žebříčky.

Přečti celé
Rubrika:

Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou

2011-10-28 Tým SOVA NET
Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou

Google nabízí tipy, které vám mohou pomoci při vytváření účinných marketingových kampaní s přímou odezvou. Tyto rady se vám budou hodit, zejména pokud navrhujete vlastní grafické reklamy s požadavkem na přímou odezvu, kdy je třeba, aby reklamy uživatele zaujaly, sdělily klíčové informace a přesvědčily je k návštěvě vašeho webu.

Přečti celé
Rubrika:

Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů

2011-11-04 Tým SOVA NET
Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů

Od tohoto týdne mohou inzerenti na Googlu ve Velké Británii využít novou funkci: Product Listing Ads, neboli reklamy s přehledem produktů. V několika dalších týdnech bude tato novinka dostupná také ve vyhledávání v Německu a Francii. Reklamy s přehledem produktů představují formát inzerátu, který vám umožňuje jednoduše podpořit celé portfolio produktů, při zachování vysoké kvality relevantních výsledků vyhledávání pro potenciální zákazníky.

Přečti celé
Rubrika:

Stránky Google+ má Národní knihovna, Česká televize a Mall.cz

2011-11-09 Tým SOVA NET
Stránky Google+ má Národní knihovna, Česká televize a Mall.cz

Google+ se otevírá firmám a organizacím, ty se mohou nyní jednoduše přiblížit svým příznivcům a zákazníkům. Celosvětové spuštění Stránek Google+ slibuje zajímavou změnu v komunikaci se zákazníky a příznivci značek a společností. Stránky přináší logiku fungování sociálních sítí do světa byznysu, umožňují najít svou oblíbenou firmu, nebo organizaci, tu pak lze doporučit svým přátelům, sledovat její profil, nebo přímo komunikovat s jejím týmem.

Přečti celé
Rubrika:

SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic

2011-11-11 Tým SOVA NET
SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic

SEO, neboli optimalizace ve vyhledávačích (Search Engine Optimization) je hlavním zdrojem provozu na weby pro B2C i B2B marketéry, jednoznačně vítězí nad PPC (Pay Per Click) kampaněmi i marketingem na sociálních médiích. Tyto trendy vyplývají z výzkumu online marketérů 2011 State of Digital Marketing, který realizovala kalifornská online marketingová agentura Webmarketing123.

Přečti celé
Rubrika:

Trendy sociálního sdílení podle AddThis

2011-11-18 Tým SOVA NET
Trendy sociálního sdílení podle AddThis

AddThis – největší platforma pro sdílení na webu, vytvořila u příležitosti výročí 5 let působení na trhu speciální infografiku, ve které shrnuje zajímavá data, která se za dobu jejího působení podařilo nasbírat. Dozvíte se například, že lidé sdílí nejvíce ve středu, nejobvyklejší čas sdílení je 9:30 a že vůbec největší objem sdílení vlastně neprobíhá přes oficiální tlačítka sociálních sítí.

Přečti celé
Rubrika:

Dva místo šedesáti. Ne, Google nešetří, ale sjednocuje

2012-02-03 Tým SOVA NET
Dva místo šedesáti. Ne, Google nešetří, ale sjednocuje

Pravidla ochrany soukromí a pravidla užívání služeb neboli Terms of Service, kodexy nebo licenční ujednání – texty, které většina běžných uživatelů online služeb podrobně nečte. Občas není divu, sáhodlouhé dokumenty vyžadují čas, soustředění a mnohdy také povědomí o právním jazyce. Přesto je stále aktuálněji na místě věnovat těmto ujednáním, která vyžadují náš souhlas, pozornost.

Přečti celé
Rubrika:

5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání

2012-03-14 Ing. Jakub Skála
5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání

CTR neboli míra prokliku (click-through rate) vyjadřuje, poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na reklamu. Zjednodušeně řečeno jde o efektivitu konkrétního sdělení, které přivádí uživatele na vaše stránky. A je jedno zda přes banner, PPC inzerát nebo odkaz v přirozeném výsledku vyhledávání. V článku se však zaměříme pouze na tipy, jak maximalizovat míru prokliku v přirozených výsledcích vyhledávání.

Přečti celé
Rubrika:

Instantní přehled novinek za 1. týden

2013-01-07 Tým SOVA NET
Instantní přehled novinek za 1. týden

Jak reagovat na negativní komentáře na sociálních sítích, vše co musíte vědět o landing pages (od A do Z), trendy sociálních médií v roce 2013, jak se stát leaderem v oblasti PPC kampaní, 15 skvělých hlavních stran, děkujte na webu návštěvníkům každý den v roce, TOP virální reklamy roku 2012 a další skvělé články a infografiky, které byste neměli minout…

Přečti celé
Rubrika:

Postřehy z Marketingového festivalu

2013-11-25 Ing. Jakub Rejnuš
Postřehy z Marketingového festivalu

Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „Marketingový festival“. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel z KISSmetrics nebo SEO máma Gillian Muessig. A u toho jsme prostě nemohli chybět.

Přečti celé
Rubrika:

Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

2014-03-06 Ing. Jakub Rejnuš
Stanovte správné cíle a vyhodnoťte svoji úspěšnost

O tom, jak stanovit cíle jsme psali v článku „Definujte cíl a pochopte způsob jeho dosažení“. Zároveň už víte, jak získáte vstupní data pro marketingový plán a jak vytvoříte analýzu klíčových slov a konkurence. Dnes budeme v našem seriálu pokračovat radami okolo volby nejvhodnějších cílů pro vaše marketingové kampaně, včetně efektivního způsobu vyhodnocení.

Přečti celé
Rubrika:

Význam a přínos správného tagování kampaní

2014-04-01 Ing. Jakub Rejnuš
Význam a přínos správného tagování kampaní

Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho lednového článku. Pojďme si ale ukázat, jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení.  Snadným a přitom efektivním řešením tohoto problému je tagování, nebo chcete-li česky, označování kampaní.

Přečti celé
Rubrika: