Výpis článků podle tagu Online marketing
Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog
Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.
Instantní přehled novinek za 47. týden
Jak vytvořit silnou online prezentaci prostřednictvím sociálních sítí, optimalizace kampaní na sociálních sítích, pohromy na sociálních sítích, obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem, komunikace výhod a benefitů prostřednictvím landing page, co dělat před a po zveřejnění obsahu z hlediska SEO, 42 nápadů na rozvoj obsahu v roce 2013, optimalizace landing page v číslech, zcela zbytečné weby, jak se obchodníci připravují na vánoční svátky, jak zvýšit konverzní poměr pomocí obrázků, méně fanoušků znamená více a na závěr e-book zdarma.
Instantní přehled novinek za 48. týden
10 pravd o SEO, český Facebook v číslech, chybová stránka 404 nemusí uživatele naštvat, téměř kompletní průvodce budování zpětných odkazů, Češi a internet v roce 2012, 31 nápadů na tvorbu obsahu, který vaši zákazníci chtějí, 10 nejlepší reklam v roce 2012, jak funguje inbound marketing, template pro efektivnější správu PPC kampaní, 6 kroků realizace obsahové strategie a další zajímavé články.
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.
Význam a přínos správného tagování kampaní
Základem pro efektivní vyhodnocování online marketingových kampaní jsou spolehlivá a dobře dostupná data. Jak je získáte, již víte z našeho lednového článku. Pojďme si ale ukázat, jak předejít jejich zkreslení a tedy i špatným závěrům při vyhodnocení. Snadným a přitom efektivním řešením tohoto problému je tagování, nebo chcete-li česky, označování kampaní.
Proč mít vypracovaný pro svoji online marketingovou strategii brief?
Správné zadání je klíčem k úspěchu. Je vždy nutné mít k dispozici brief pro vaši online marketingovou strategii? A jak by měl správně vypadat přehledný brief, se kterým se pracuje jedna radost?