Google

Google Data Studio nově dostupný i v ČR

31. 3. 2017
Google konečně pro ČR zpřístupnil zdarma online nástroj pro tvorbu reportů Google Data Studio (GDS). Data si jednoduše zobrazíte v srozumitelných přehledech, které je radost vyhodnocovat. Využít můžete jak přednastavené šablony, tak vytvořit svoje vlastní přehledy. Stačí jen propojit...

Dva místo šedesáti. Ne, Google nešetří, ale sjednocuje

3. 2. 2012
Pravidla ochrany soukromí a pravidla užívání služeb neboli Terms of Service, kodexy nebo licenční ujednání – texty, které většina běžných uživatelů online služeb podrobně nečte. Občas není divu, sáhodlouhé dokumenty vyžadují čas, soustředění a mnohdy také povědomí o právním jazyce. Přesto je...

Jak se Twitter naštval na Google kvůli sociálnímu vyhledávání

12. 1. 2012
I když by se tak z nadpisu mohlo zdát, nejde zde o pohádku typu bylo-nebylo. Světový hráč na poli vyhledávání Google a sociální síť Twitter naopak zcela realisticky píší spíše příběh bylo-nebude.

Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics II.

5. 1. 2012
V první části článku jste se dozvěděli obecně o KPIs, v druhé části najdete informace o klíčových hodnotách výkonu, o možnostech jejich sledování podle WebSeo Analytics  a také o ukazatelích, které se zaměřují na konkrétní oblasti efektivity vašeho webu. Mezi důležité hodnoty...

V jakém duchu vyhledáváme? Na Googlu je doba Facebooku a sčítání lidu

14. 12. 2011
Google pravidelně odhaluje ducha současné doby. V rámci přehledu Google Zeitgeist sestavuje žebříčky uživateli nejčastěji zadávaných slov ve svém vyhledávači . V Česku jim v roce 2011 dominuje Facebook , největší nárůst počtu vyhledání zaznamenalo v meziročním srovnání...

Google přitopil před Vánoci. Rozjel české Nákupy

5. 12. 2011
Nakupování vánočních dárků přes internet si můžete usnadnit novou službou Google Nákupy . Lokalizovaná nabídka zboží z e-shopů je v češtině a přibližuje se zavedeným konkurentům jako je Zboží.cz nebo Heureka .  Google  nově jen nepřekládá nabídku všech e-shopů do češtiny,...

Klíčové ukazatele výkonu v Google Analytics I.

24. 10. 2011
Klíčové ukazatele výkonu, neboli Key Performance Indicators (KPI) odkazují na soubor metrik, které odrážejí výkonnost či úspěšnost organizace v plnění stanovených cílů. Ve dvou dílech našeho článku vám představíme 20 klíčových ukazatelů výkonu podle WebSeo Analytics. Zjistíte, jaké...

Tlačítko +1 od října také u grafických reklam

23. 9. 2011
Tlačítko Google +1 , které slouží k doporučování obsahu přímo ve vyhledávání, bude od října fungovat také u grafických reklam po celém internetu. Dosavadní úspěch tlačítka souvisí především s faktem, že doporučení od důvěryhodného kontaktu představuje jeden z nejcennějších zdrojů informací....

Google zvyšuje výkon své reklamní sítě

8. 7. 2011
Google oznámil zvýšení objemu investic do inovací v cílení, optimalizaci i měření . K tomuto účelu také představil konkrétní nástroje, ty se zaměří především na vylepšení měření grafických reklamních kampaní a zvýšení jejich transparentnosti a hodnoty. Výsledkem těchto inovací může...

Nová sociální síť: Google+

4. 7. 2011
Google přichází s dlouho očekávaným a pilovaným projektem sociální sítě, který se má stát účinnou konkurencí Facebooku. V současné době je Google+ plus.google.com ve fázi testování a mohou se k němu přidat pouze pozvaní uživatelé (od 8.7. je již Google+ otevřen všem...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.