Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Page Rank

Page Rank je algoritmus sloužící k hodnocení důležitosti webových stránek zejména pro fulltextový vyhledávač Google.


Je založen na principu zohledňování významu webových stránek podle odkazů na ně vedoucích při procesu fulltextového vyhledávání. Význam takového doporučení stránek se však neodvíjí jen od počtu odkazů, které na stránku vedou, ale zohledňuje zároveň i hodnocení odkazujících stránek.

Jedná se v zásadě o číslo, které indexující roboti tzv. crawleři přiřazují ke každému URL a které vyjadřuje věrohodnost či důležitost webové stránky. Čím má stránka vyšší tuto hodnotu, tím je větší pravděpodobnost, že se objeví výše ve výsledcích vyhledávání. Page Rank ale není zdaleka jediné kritérium pro úspěšné zaindexování stránky. Existují různé principy tzv. optimalizace pro vyhledávače. Mezi ty zvyšující Page Rank patří budování tzv. zpětných odkazů ze stránek majících již vyhledávačem přiřazenou jeho vysokou hodnotu.

Algoritmus navrhli Larry Page a Sergey Brin, proto se kromě významu anglického překladu výrazu jako postavení, pořadí či hodnocení stránky nazývá podle zakladatele Pageovým hodnocením stránek.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional