Slovník internetových pojmů

Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.



Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 


A/B testování

A/B testování

A/B testování (A/B testing) je metoda, která srovnává efektivitu (účinnost) dvou i více variant téhož marketingového nástroje mezi sebou.

AdMonitoring

AdMonitoring

AdMonitoring je projekt spadající mezi aktivity Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), který měří a monitoruje celoplošné výdaje do internetové reklamy v České republice.

Alt

Alt

Alt neboli alternativní text je krátký popisný text, který se zobrazuje v případě, nedojde-li k načtení obrázku na internetu. Patří mezi důležité informace pro roboty vyhledávačů.

AIDA

AIDA

AIDA je základní, dnes již překonaná, jednoduchá koncepce (teorie) působení reklamy na uživatele.

AdSense (Google AdSense)

AdSense (Google AdSense)

Je bezplatný reklamní systém společnosti Google, který umožňuje majitelům webových stránek vydělávat díky zobrazování reklamních sdělení, které se tematicky vztahují k obsahu jejich webu.

AdWords (Google AdWords)

AdWords (Google AdWords)

Je klíčová reklamní služba společnosti Google. AdWords umožňuje zadávání reklam do vyhledávání, Google tyto inzeráty zobrazuje na nastavená klíčová slova a od inzerentů získává peníze (PPC).

Affiliate marketing

Affiliate marketing

Je marketingový nástroj, založený na provázanosti stránek obchodníků a webů, které jejich produkty nebo služby propagují. Označuje se také jako partnerský marketing nebo provizní systém.

Agenturní provize

Agenturní provize

Agenturní provize se poskytuje při nákupu reklamy v médiích. Zpravidla bývá ve výši 15% z celkové ceny projektu. Poskytují ji média marketingovým či mediálním agenturám, které jim zprostředkovaly kontakt s inzerentem.

Ambient marketing

Ambient marketing

Ambient marketing je druh marketingu, který používá k oslovení cílové skupiny zvláštní reklamní formáty. Pozornost se nesoustředí primárně na značku, ale spíše na netradiční reklamní nosiče. Zpravidla se orientuje na mladší cílové skupiny, klade důraz na humor a zábavu.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Google Ads nahradí AdWords

11. 7. 2018
Je tomu 18 let, kdy Google slavnostně představil reklamní platformu AdWords. Od té doby uběhlo hodně pátků a uskutečnilo se hodně prokliků. V posledních dnech ovšem Google šokoval veřejnost a oznámil rebranding jednoho ze svých největších zdrojů příjmů na Google Ads. Dle nejnovějších zpráv...

Platby kartou v Skliku nyní s bonusem

10. 7. 2018
Pokud si nastavíte v Skliku automatické dobíjení kreditu, můžete až do 30. 9. 2018 získat od Seznamu dárek v podobě 5% bonusu za každé automatické dobití . Bonus se nevztahuje na první registrační objednávku a je určen pro autorizované klienty.   Sklik nabízí několik způsobů Snadných...

Postřehy z Sklik Expert Fórum 2018

8. 6. 2018
Ve čtvrtek 7.6.2018 se v pražském kině CineStar Anděl uskutečnil již druhý ročník konference určené pro všechny PPC specialisty s názvem Sklik Expert fórum 2018. Takovou akci jsme si samozřejmě jako agentura nemohli nechat ujít! Tady jsou naše poznatky…

Květnové novinky v Skliku

31. 5. 2018
Sklik si připravil celou řadu novinek, které vám stručně shrneme v následujícím článku.

TZ - Projekt Fujaroma odstartoval epickou bitvu za provonění našich měst

30. 5. 2018
V měsíci květnu se rozběhla unikátní akce za provonění našich měst. Společnost Aria Pura za podpory marketingové agentury Sova Net odstartovala projekt Fujaroma , který umožňuje široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech.

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, AdWords a Facebook

29. 5. 2018
Občas se stane, že Sklik nebo AdWords zamítne banner a háže hlášky typu „ příliš malý rozměr, nepodporovaný formát, více než 20% textu v banneru “. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že ulehčíme práci sobě i grafikům a výtvoříme přehled povolených formátů v...

Firmy, víte jak na sociální sítě?

21. 5. 2018
Kdo dnes není na sociálních sítích, jakoby nežil, a to platí i pro firmy a podnikatele. Dobře vedený marketing na „sockách“ je totiž perfektní způsob, jak na sebe upozornit a na jednom místě oslovit velké množství uživatelů – vašich potenciálních klientů. Je samozřejmě nutné brát v potaz...

GDPR a úpravy na webu z pohledu online marketingu

21. 5. 2018
Splňuje váš web podmínky GDPR? Základem je udělat si přehled, jaké kampaně máte spuštěné a jaké nástroje používáte. Podle tohoto přehledu poté zapracujte úpravy do Zásad ochrany osobních údajů a zajistěte si potřebné zpracovatelské smlouvy.

GDPR a email marketing

20. 5. 2018
Léta sbíráte kontakty, budujete databázi.. a najednou GDPR! Co s tím? 

Zapojili jsme se do epické bitvy za provonění našich měst

15. 5. 2018
V měsíci květnu se rozbíhá netradiční akce za provonění našich měst. Pro našeho klienta jsme realizovali projekt Fujaroma , který umožní široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech. Rozhodli jsme se podpořit snahu společnosti ARIA PURA, která s tímto nápadem přišla, a...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional